~Mars 2021~

Jeg klær i halsen omtrent hver gang jeg skal noe. I begynnelsen holdt jeg meg hjemme, så innså jeg at det var psykisk. Forsvant alltid det øyeblikket jeg gikk inn døren hjemme :rolleyes:
Sånn ca sånn ja.
 
Men sånn utenom krangler om vaksiner, så er hodet mitt i spinn.

Jeg går hele dagen og venter.
Venter på at klokka skal bli over 15 så vi får 15-tallet som vi ikke har fokus på her på bv lenger men som jeg fortsatt følger daglig.
Dagens er høyt.
Venter videre på midtnatt, og tallet der, men sovnet før sånn at jeg registrerer det halvt i søvne og husker sånn ca når jeg våkner. Mest om det var som forventet utfra 15-tallet. I så fall er dagens over 700, opp mot 800. Jeg håper ikke.

Nå går jeg også og venter på at mannen skal få svar på testen sin. Sår hals i morges, så han bestilte en test. Vondt i hodet og ser matt ut i øynene. Rett og slett forkjøla.

Det sammenfaller med at vi i dag fikk vår første mutant-smitte i kommunen. Den britiske. Utfra fordeling av nærkontakter som inkluderer to klasser på en vgs så er det trolig en ungdom. En hel haug nærkontakter, fordelt på 7 kommuner, trolig nettopp pga den vgs. Yrkesfag med en del praktiske timer som jeg antar de har hatt sidne to klasser er i karantene.

Siden der er mutanten er vel også alle som er i familie med nærkontakter i ventekarantene til svarene på nærkontaktens test er klare.

Så da venter jeg på oppdateringer i morgen eller fredag på nærkontaktenes tester også.

Vente. Vente.

Og lure på om jeg klør i halsen eller om det bare er psykisk. Det er ikke særlig merkbart, bare rett og slett mye tanker
Dagens var høyt ja :(
 
Dagens var høyt ja :(
En av dem er her i kommunen, med 42 nærkontakter i 7 kommuner, mange av dem er nok de to klassene på en vgs og lærerene. Det er britisk mutant så dette kan muligens eksplodere bittelitt...
 
En av dem er her i kommunen, med 42 nærkontakter i 7 kommuner, mange av dem er nok de to klassene på en vgs og lærerene. Det er britisk mutant så dette kan muligens eksplodere bittelitt...
Uff, unner ingen noe sånt. Håper det ble oppdaget tidlig nok til at dere raskt får kontroll.
 
Uff, unner ingen noe sånt. Håper det ble oppdaget tidlig nok til at dere raskt får kontroll.

Vel, jeg vet ikke helt.

Fredag ble en del nærkontakter av en antatt mutantsmittet feriegjest satt i karantene. Lørdag utviklet en av disse symptomer og har holdt seg videre i karantene, test ble nok tatt mandag, for tirsdag var svaret der, positivt. Vedkommende har ikke vært på skolen siden h*n ble syk, men 11 nærkontakter i 4 kommuner ble satt i karantene og testet. Tre av disse er i min kommune og en av dem kom altså tilbake med positivt svar i dag. Denne vedkommende HAR nok vært på skolen på mandag, ettersom to klasser er satt i karantene. 42 nærkontakter i 7 kommuner, 11 av dem i min kommune. (antar en del av dem er familien, i tillegg til klassekamerater og andre venner eller noe sånn)

Disse testes da enten i rakk de det i ettermiddag eller så er det i morgen. Før helgen vet vi vel derved hvor mange av disse 42 som er smittet. Hvor mange av dem som er i min kommune, og hvor mange som er der mine foreldre bor og jeg og mannen jobber.

Og i morgen får vi vel svaret på mannens antatt negative test. Men i mellomtiden ber kommunelegen alle om å begrense sine nærkontakter og teste seg ved den minste mistanke.
 
Det skal vel med mutanten, ungdom og skoleklasser mye til at ingen av de 42 er smittet, for å si det sånn. Hvor mange, hvor de bor og hvor mange nærkontakter de har rukket å pådra seg er det vi ikke vet.

For de var sammen med denne på søndag eller mandag, og de levde i uvite om smitte til langt på dag i dag.
 
En av dem er her i kommunen, med 42 nærkontakter i 7 kommuner, mange av dem er nok de to klassene på en vgs og lærerene. Det er britisk mutant så dette kan muligens eksplodere bittelitt...
Sånn som det var her da
 
En av dem er her i kommunen, med 42 nærkontakter i 7 kommuner, mange av dem er nok de to klassene på en vgs og lærerene. Det er britisk mutant så dette kan muligens eksplodere bittelitt...
De oppdaget en av disse variantene her (kan ikke ta igjen hvilken det var) under utbruddet, men nå begynner de å få kontroll likevel. Håper dere slipper at det løper løpsk:happy:
 
De oppdaget en av disse variantene her (kan ikke ta igjen hvilken det var) under utbruddet, men nå begynner de å få kontroll likevel. Håper dere slipper at det løper løpsk:happy:
Håper det ja
 
Back
Topp