Skravletråd - oktober 21 :)

Da synes jeg du skal takke ja til det :) hørt mange har god virkning av det i svangerskapet.
Utrolig godt med bankende hjerte, gratulerer med liv i magen ♥️♥️♥️

Utrolig vanskelig tid dette. Og når man har masse bekymringer så blir det så vanskelig..!
Tuuusen takk :Heartred:Heartred:Heartred Ja jeg tar de, kanskje d kan være grunnen til at d har gått skeis flere ganger.. de har jo ikke funnet noe grunn så kanskje de bare ikke har fått nok blod/næring. Jeg kjører på, han sa d ihvertfall ikke kunne skade, så da er d jo greit :happy:

VELDIG godt å se d blinkende hjertet.. så får jeg oppfølgning med ultralyd annenhver uke på sykehuset så ble litt roligere av å vite d og :Heartred

Tuuusen takk :Heartred:Heartred:Heartred Ja jeg tar de, kanskje d kan være grunnen til at d har gått skeis flere ganger.. de har jo ikke funnet noe grunn så kanskje de bare ikke har fått nok blod/næring. Jeg kjører på, han sa d ihvertfall ikke kunne skade, så da er d jo greit :happy:

VELDIG godt å se d blinkende hjertet.. så får jeg oppfølgning med ultralyd annenhver uke på sykehuset så ble litt roligere av å vite d og :Heartred
Herlig med oppfølging ♥️♥️

16139925432834218962038657121051.jpg
Har fått pakkeeee :D
Trodde den var mindre..

Nettopp ferdig på UL selv. Er 8+3. Nettopp nå det gikk skeis med en MA for 1 år siden. Men i dag var det fin hjerteaktivitet, og mini ble målt til 8+6:Heartred Så utrolig letta, men kjenner jeg ikke helt klarer å slappe av enda uansett.. det er stadig ting å bekymre seg for.. Har startet nedtelling på en app frem til 12+0, kun 24 dager igjen:smiley-angelic001

Ble også «skrevet ut» fra IVF-klinikken i dag, en stor milepæl det også. Og fikk beskjed om å slutte på all støttemedisin. Men akkurat det føles så utrolig skummelt ut.....

Nettopp ferdig på UL selv. Er 8+3. Nettopp nå det gikk skeis med en MA for 1 år siden. Men i dag var det fin hjerteaktivitet, og mini ble målt til 8+6:Heartred Så utrolig letta, men kjenner jeg ikke helt klarer å slappe av enda uansett.. det er stadig ting å bekymre seg for.. Har startet nedtelling på en app frem til 12+0, kun 24 dager igjen:smiley-angelic001

Ble også «skrevet ut» fra IVF-klinikken i dag, en stor milepæl det også. Og fikk beskjed om å slutte på all støttemedisin. Men akkurat det føles så utrolig skummelt ut.....

Godt med hjerteaktivitet ♥️♥️

Jeg skal slutte med støttemedisiner 9+5.. det er 1,5 uke til. Går sikkert bra, men kjenner jeg gruer meg litt. ><

Hva har du bestilt?

Hamsterbur :p hamsteren til eldste har for liten plass, så sponset på den lille et bur som er større. Nå skal hun bli glad ♥️♥️

Er det flere som sliter med vann i hendene når dere har på sea-band? :confused:

Godt med hjerteaktivitet ♥️♥️

Jeg skal slutte med støttemedisiner 9+5.. det er 1,5 uke til. Går sikkert bra, men kjenner jeg gruer meg litt. ><

Rart de anbefaler ulikt fra klinikk til klinikk... Det gjør meg ikke mindre stressa. Kanskje jeg fortsetter til medisinene er tomme, tror jeg har nok medisin til ut fredag o_O Selv om det blir greit å bli kvitt griseriet:p

Rart de anbefaler ulikt fra klinikk til klinikk... Det gjør meg ikke mindre stressa. Kanskje jeg fortsetter til medisinene er tomme, tror jeg har nok medisin til ut fredag o_O Selv om det blir greit å bli kvitt griseriet:p

Jeg hadde styrt syklus da, og kroppen min begynner ikke produsere hormonene selv før morkaka har tatt over, så er derfor jeg skal gå så lenge på det.
Vurderer dog selv å ta de 6 lutinus tablettene som blir 'til overs' som 1x daglig, bare for å ikke slutte brått. Østrogenet tror jeg går bra, men lutinusen har jeg gjerne lyst til å gå mer gradvis ned på ;p

Kunne noen ha lagt 'våre viktigste tråder'-innlegg? Jeg er aldri på PCen, så jeg får ikke lagt inn linker skikkelig i et slikt innlegg ><
Kan ordne det i løpet av dagen om ingen andre gjør det?

Herlig med oppfølging ♥️♥️
Ja absolutt! Men nå ble jeg veldig usikker her.. han legen min på sykehuset her (som har passet på meg frem til jeg ble henvist til IVF av han) sa jeg burde gå på blodfortynnende, som nevnt i stad. Så sendte jeg en mld til fertilitetsklinikken og de sa at jeg ikke trengte d, da de hadde tatt blodprøver av meg, og at jeg kunne holde meg til lutinus.. what to do?!? Hvis ikke d skader så hadde jeg kanskje følt meg tryggere ved å vite at bebiss får godt med blod, men vet ikke hva de har sjekket på blodprøver for å vite at det ikke vil være hensiktsmessig.. hva ville dere gjort?

Så bra :Heartred godt å komme over d forrige bristepunktet. Blir godt å komme seg ut av 1. trimester :Heartred

Så bra :Heartred godt å komme over d forrige bristepunktet. Blir godt å komme seg ut av 1. trimester :Heartred

Absolutt, gruet meg greit til UL i dag.. kroppen forventer liksom at det samme skal skje igjen. Så det var tøft å gå inn alene og ikke få ha med mannen, men heldigvis var det gode nyheter.

Trist å høre du har mistet så mange ganger :Heartred Men godt å høre du får god oppfølging, må være betryggende med UL hver annen uke. Blir det sånn frem til uke 12 for deg?

Ja absolutt! Men nå ble jeg veldig usikker her.. han legen min på sykehuset her (som har passet på meg frem til jeg ble henvist til IVF av han) sa jeg burde gå på blodfortynnende, som nevnt i stad. Så sendte jeg en mld til fertilitetsklinikken og de sa at jeg ikke trengte d, da de hadde tatt blodprøver av meg, og at jeg kunne holde meg til lutinus.. what to do?!? Hvis ikke d skader så hadde jeg kanskje følt meg tryggere ved å vite at bebiss får godt med blod, men vet ikke hva de har sjekket på blodprøver for å vite at det ikke vil være hensiktsmessig.. hva ville dere gjort?

Kan du få resept av legen som anbefalte deg å starte på det? Og sa han evt hvilken type han anbefalte? Er det feks Albyl-e er det veldig ufarlig og skaper heller ingen stor blødningsrisiko. Mens en del andre blodfortynnende kan ha en økt blødningsrisiko generelt og anbefales derfor kun ved faktisk indikasjon.

Testene for å sjekke dette er jo ikke standard og tas vel kun dersom man utredes for gjentagende abort, noe de kanskje har utredet deg for?

Ja d er utrolig hvor mye litt gode tall kan gjøre for å slippe å spise opp alt man eier av negler på randen av nervehælvete.. og d er d som er litt synd, at de ikke kan ta seg de FÅ minuttene og omsorgen d krever for å roe ned oss stakkarer uten negler igjen..

Tenk d.. du er neeesten i mål! Jeg er halvveis, mister nesten motet ved å tenke at jeg må klarer meg SEKS uker til med denne usikkerheten som treffer som et slag hver eneste gang jeg kjenner noe i magen.. men men.. vi har klart så meget så langt, klarer vel resten og :sorry:

Off, høres ut som vi er ca like langt på vei og ca like oppgitt over å måtte vente :(

Back
Topp