Februar 2021

Takk for svar:happy: satse på det er det da. Er vel litt sent med festeblødning nå?
Ikke nødvendigvis for sent med festeblødning heller. Egget kan jo feste seg fra dag 5-12. Nå har jeg aldri opplevd festeblødning, men så vidt jeg har forstått, så er det alt fra litt spotting til lett blødning.
Vi krysser fingrene for at spiren har kloret seg fast!

Tror de har skikkelig kapasitetsproblemer :hungover: tok 4 arbeidsdager å få beskjed om at "det er videresendt til lege". Etter det tok det raskt å få svar da, men likevel.
Soppas ja. Det er jo ikke helt bra! Jeg stresser jo litt med å finne ut om jeg må bestille meg time til UL neste uke også. :nailbiting:

Null egg på ul i dag... kan nok bare strykes fra listen her :( Satans ivf-pisset er ikke for pyser :banghead:

Lykke til videre alle sammen, satser på jeg kommer med i neste gruppe :love2

Nei!!!!! Herregud, for noe forbanna dritt :banghead: Du har min dypeste medfølelse, for en tung beskjed å få ❤ Håper neste runde går bedre ❤

Vi har bestemt oss for å peise på. Første syklusdag i dag, så var å tok nye blodprøver på sykehuset i dag.
Spiren tilbyr ikke 3 pakk IVF til oss damer over 39, så da ble det Medicus. Nå er det jo ikke sikkert vi får tilbud om det uansett , men vil i alle fall ha muligheten selv om jeg er 40.
Håper bare prøvene ser bra ut. Jeg er litt bekymret for AMH og FSH verdien. Er jo 5-6 år siden sist og da var de ikke optimale :oops:
Men vi får se. Forhåpentligvis så får vi svar i løpet av neste uke og får vite mer da.

Jeg er også 40 år og fikk tilbud om 3 pakk på Medicus ❤️ Veldig takknemlig for det! Det var første gangen jeg sjekket verdiene mine så jeg var rimelig spent på resultatet!

Soppas ja. Det er jo ikke helt bra! Jeg stresser jo litt med å finne ut om jeg må bestille meg time til UL neste uke også. :nailbiting:

Opplevde akkurat det samme som deg. Fikk jo småpanikk fordi jeg aldri fikk svar så endte med å sende en melding til, men fikk fortsatt ikke svar. Endte opp med å ringe, og da fikk jeg beskjed om at det er rett og slett kapasitetsproblemer på Crypho men at vi får svar i tide. MEN de forklarte også at når du sender en melding til så skyver du deg selv bakover i køa, fordi de hele tiden leser de eldste meldingene. Så når du sender en til så er det ikke lengre den eldste meldingen din som kommer opp i oversikten der de sitter og svarer, men den nyeste :s

Opplevde akkurat det samme som deg. Fikk jo småpanikk fordi jeg aldri fikk svar så endte med å sende en melding til, men fikk fortsatt ikke svar. Endte opp med å ringe, og da fikk jeg beskjed om at det er rett og slett kapasitetsproblemer på Crypho men at vi får svar i tide. MEN de forklarte også at når du sender en melding til så skyver du deg selv bakover i køa, fordi de hele tiden leser de eldste meldingene. Så når du sender en til så er det ikke lengre den eldste meldingen din som kommer opp i oversikten der de sitter og svarer, men den nyeste :s
Det er ekstremt nyttig info!!:)

Da har jeg fått satt inn en blastocyst i dag så noen pinefulle dager i vente før testing.. :) Håper det går veien nå <3
Masse lykke til! Så spennende:D

Uttaket gikk bra, fikk ut hvertfall 10 egg :) så nå gjenstår det bare å se hvordan det utvikler seg videre :)
Hurraa! Gratulerer med fin fangst - krysser alt jeg har for videre suksess:smiley-angelic001

Åja, er den slik og forstå ja. Tusen takk for svaret ditt :) da satser jeg på at jeg får svar så fort de har anledning og at det er tidsnok til å evt. få bestilt ul:)

Off dette er så nervepirrende. Har fortsatt blødninger/spotting. Har testet med strimmel i helgen som ikke hadde noen antydning ti strek. Men i dag da jeg testet var det svak strek., testet da med digital som viste gravid 1-2. det er vel gjerne tidlig å juble ennå da jeg hadde en SA i julen:(

Off dette er så nervepirrende. Har fortsatt blødninger/spotting. Har testet med strimmel i helgen som ikke hadde noen antydning ti strek. Men i dag da jeg testet var det svak strek., testet da med digital som viste gravid 1-2. det er vel gjerne tidlig å juble ennå da jeg hadde en SA i julen:(

Men det er jo lovende! Krysser krysser krysser fingrene at det blir sterkere og sitter fast denne gangen!

Skjønner den onde tanken som kryper inn i hodet (har selv hatt 2 MA etter hverandre)
Sender over en god klem og håper blødningene er uskyldige :Heartred

Last edited:
Skjønner den onde tanken som kryper inn i hodet (har selv hatt 2 MA etter hverandre)
Sender over en god klem og håper blødningene er uskyldige :Heartred
Takk for det. Så synd en ikke kan nyte en så gledelig nyhet. Men blir vel sånn når ting ikke går knirkefritt.

Da ruger jeg på et 8-delt egg :HeartredAv 8 egg som ble tatt ut på fredag, fikk vi melding om at 6 var modne, 4 hadde blitt befruktet og i dag var det 2 embryo som hadde delt seg fint. De vil gjøre en vurdering på onsdag om det siste embryoet er av god nok kvalitet til å fryses. Da er det bare å vente i spenning de neste to ukene før test.
Ønsker alle sammen en nydelig dag:happy:

Da ruger jeg på et 8-delt egg :HeartredAv 8 egg som ble tatt ut på fredag, fikk vi melding om at 6 var modne, 4 hadde blitt befruktet og i dag var det 2 embryo som hadde delt seg fint. De vil gjøre en vurdering på onsdag om det siste embryoet er av god nok kvalitet til å fryses. Da er det bare å vente i spenning de neste to ukene før test.
Ønsker alle sammen en nydelig dag:happy:

Spennende!! Krysser fingrene at egget sitter fast og sender oppmuntrende tanker til det siste embryoet :Heartred

Back
Topp