Anyone?

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hallois! Trenger noen å være nevrotisk med.
1-2 idag på cb, men lite økning i strimler fra 10-12dpo(idag) så har dårlig feeling.

Utfra første dag i siste mens blir termin 2.nov, så tenker forsiktig at jeg hører til her.

Noen andre?

Mistet sist i uke 5(tidlig i november)så kommer nok til å ha nedtelling til jeg er forbi det.
 
Last edited:
Sniker fra oktober for å si: Gratulerer med spiren ♥️
 
Fikk positiv test idag, 9dpo:shy:
upload_2021-2-19_17-4-53.jpeg
enda super tidlig, så litt skeptisk til å henge meg på en termin gruppe, but here i am:hilarious:

krysser fingrene for at spiren holder seg, mistet til MA i oktober :sorry:
 
Liker denne stigningen, gir meg mer håp! Men frykten for at det skal gå galt, den blir jeg nok ikke kvitt med det første :oops:
upload_2021-2-21_9-51-48.jpeg
 
Liker denne stigningen, gir meg mer håp! Men frykten for at det skal gå galt, den blir jeg nok ikke kvitt med det første :oops:
Vis vedlegget 349162

Dette ser veldig bra ut! Velkommen i fryktklubben. Har lagt våken i natt med årets ‘menssmerter’ og venter bare på st det går skeis.
 
Dette ser veldig bra ut! Velkommen i fryktklubben. Har lagt våken i natt med årets ‘menssmerter’ og venter bare på st det går skeis.
Ååh, det håper jeg ikke det gjør! Krysser fingrene for deg, klem❤️❤️
 
Helt samme båt her, stigningen er ikke så god som jeg skulle ønske over 6 dager, og idag tørker jeg brun spotting ved wcbesøk, mistet i tillegg forrige mnd, så tørr ikke melde meg inn her enda, men om det kunne gå veien, så antar jeg termin er ca 1.novIMG_20210221_151429.jpg
 
Helt samme båt her, stigningen er ikke så god som jeg skulle ønske over 6 dager, og idag tørker jeg brun spotting ved wcbesøk, mistet i tillegg forrige mnd, så tørr ikke melde meg inn her enda, men om det kunne gå veien, så antar jeg termin er ca 1.novVis vedlegget 349206

Krysser fingrene for oss!
 
Gratulerer så masse!:smiley-bounce016
Jeg fikk positiv test 11 dpo og er 13 dpo i dag med foreløpig termin 4.november :happy093
Når det gjelder disse graviditets-teststrimlene har jeg hvertfall dårlig erfaring med disse. De bruker lang tid på å vise en skikkelig sterk strek og stigningen vises derfor også som veldig lang. Selv om alt mest sannsynlig er som det skal være :)
 
Gratulerer så masse!:smiley-bounce016
Jeg fikk positiv test 11 dpo og er 13 dpo i dag med foreløpig termin 4.november :happy093
Når det gjelder disse graviditets-teststrimlene har jeg hvertfall dårlig erfaring med disse. De bruker lang tid på å vise en skikkelig sterk strek og stigningen vises derfor også som veldig lang. Selv om alt mest sannsynlig er som det skal være :)

Det var betryggende å høre!:) blir nok ny cb ila uken. ÓG: gratulerer og velkommen!:)
 
Hallois! Trenger noen å være nevrotisk med.
1-2 idag på cb, men lite økning i strimler fra 10-12dpo(idag) så har dårlig feeling.

Utfra første dag i siste mens blir termin 2.nov, så tenker forsiktig at jeg hører til her.

Noen andre?

Mistet sist i uke 5(tidlig i november)så kommer nok til å ha nedtelling til jeg er forbi det.


Om det går veien, er termin 1. november her. Men tørr ikke drømme helt enda, pga MA og SA.

Føler jeg også har for svak utvikling, dessverre, men har masse tegn på graviditet, så krysser fingre og tær og alt jeg har!:spitoutdummy:

Vi får støtte hverandre❤️❤️❤️


:talk017
 

Vedlegg

  • CF97E2AA-054F-47E8-83AA-0D159E5E00EB.jpeg
    CF97E2AA-054F-47E8-83AA-0D159E5E00EB.jpeg
    23 KB · Visninger: 81
  • D8C903F9-688C-4454-BE31-8D0F105BC196.jpeg
    D8C903F9-688C-4454-BE31-8D0F105BC196.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 79
Om det går veien, er termin 1. november her. Men tørr ikke drømme helt enda, pga MA og SA.

Føler jeg også har for svak utvikling, dessverre, men har masse tegn på graviditet, så krysser fingre og tær og alt jeg har!:spitoutdummy:

Vi får støtte hverandre❤️❤️❤️


:talk017

Haha, vi har nesten identiske tester!
 
Back
Topp