Ble ikke gravid denne gangen, fikk negativ blodprøve i dag. Håper virkelig det kommer noen gode nyheter for noen av dere andre her i februargruppa, føler vi har vært en uheldig gjeng så langt![]()
Så leit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke gravid denne gangen, fikk negativ blodprøve i dag. Håper virkelig det kommer noen gode nyheter for noen av dere andre her i februargruppa, føler vi har vært en uheldig gjeng så langt![]()
Måtte ha en pause fra dette. Fikk 3 på frys.
Innsett blir sannsynligvis styrt. Må kanskje avvente til Mai grunnet påsken.
Weeeee!!!!!!Ja, for første gang faktisk![]()
Måtte ha en pause fra dette. Fikk 3 på frys.
Innsett blir sannsynligvis styrt. Må kanskje avvente til Mai grunnet påsken.

Legene sa at det er opp til meg. Jeg klarer ikke helt å finne ut av hva jeg skal gjøre. På den ene siden har stoffskiftet mitt sunket til tross for medisinering, og det er jo ikke bra. Men det er ikke mye og det kunne ha sammenheng med hormonene jeg tok sa de. Jeg har allerede økt medisineringen, og da har det bare brukt å ta 2-3 uker før det er normalt igjen. Så det skal jo gå i teorien. Blæh
Tror jeg lander på å kjøre på denne syklusen dersom jeg får gjennomslag for å øke medisinene litt til nå. Må jo uansett øke ved positiv test. Venter på klarsignal fra legen. Hater når det er så mye usikkerhet!!!Åh, for en avgjørelse å ta selvHar ikke blitt noe klokere ang. stoffskiftet og om jeg bør vente eller om vi kan ha innsett om et par ukerLegene sa at det er opp til meg. Jeg klarer ikke helt å finne ut av hva jeg skal gjøre. På den ene siden har stoffskiftet mitt sunket til tross for medisinering, og det er jo ikke bra. Men det er ikke mye og det kunne ha sammenheng med hormonene jeg tok sa de. Jeg har allerede økt medisineringen, og da har det bare brukt å ta 2-3 uker før det er normalt igjen. Så det skal jo gå i teorien. Blæh
Tror jeg lander på å kjøre på denne syklusen dersom jeg får gjennomslag for å øke medisinene litt til nå. Må jo uansett øke ved positiv test. Venter på klarsignal fra legen. Hater når det er så mye usikkerhet!!!
Samtidig fint at de anser deg som såpass godt innsatt i saken at de gir deg muligheten. Det virker jo som du vil ha god oppfølging og har god kontroll på hvordan du vil respondere. Det høres ut som at det skal kunne funke! 
Åh, for en avgjørelse å ta selvSamtidig fint at de anser deg som såpass godt innsatt i saken at de gir deg muligheten. Det virker jo som du vil ha god oppfølging og har god kontroll på hvordan du vil respondere. Det høres ut som at det skal kunne funke!
![]()
Men det skal jo kunne gå bra. Jeg var ikke under like god behandling og medisinering sist, og det gikk jo veldig bra da. Og det er ikke snakk om veldig dårlige verdier nå, det er rett utenfor normalverdiene... Det vil nok stå og falle på om jeg får øke medisinene litt til! 
Håper du får positivt svar fra legenJa, ikke sant??? Hva om noe går galt da? Uansett om det da ikke har noe med stoffskiftet å gjøre så vil jeg jo klandre meg selv da når det var jeg som tok valgetMen det skal jo kunne gå bra. Jeg var ikke under like god behandling og medisinering sist, og det gikk jo veldig bra da. Og det er ikke snakk om veldig dårlige verdier nå, det er rett utenfor normalverdiene... Det vil nok stå og falle på om jeg får øke medisinene litt til!
![]()

Det var litt av en avgjørelse lagt på dine skuldre HåpeSpire. Hva sier kona? Og hva sier magefølelsen?Har ikke blitt noe klokere ang. stoffskiftet og om jeg bør vente eller om vi kan ha innsett om et par ukerLegene sa at det er opp til meg. Jeg klarer ikke helt å finne ut av hva jeg skal gjøre. På den ene siden har stoffskiftet mitt sunket til tross for medisinering, og det er jo ikke bra. Men det er ikke mye og det kunne ha sammenheng med hormonene jeg tok sa de. Jeg har allerede økt medisineringen, og da har det bare brukt å ta 2-3 uker før det er normalt igjen. Så det skal jo gå i teorien. Blæh
Tror jeg lander på å kjøre på denne syklusen dersom jeg får gjennomslag for å øke medisinene litt til nå. Må jo uansett øke ved positiv test. Venter på klarsignal fra legen. Hater når det er så mye usikkerhet!!!
Det var litt av en avgjørelse lagt på dine skuldre HåpeSpire. Hva sier kona? Og hva sier magefølelsen?
Men legen min ringte, og etter en lang og fin samtale fikk jeg han til å bestemme for meg
Han sa at basert på historikken min så tror han at det går helt fint fordi jeg har økt medisinene såpass drastisk nå og det vil rette seg opp innen et par uker. Men skal ta en siste blodprøve rett før innsett bare for å sjekke at det er synkende trend. Fikk også en behandlingsplan til jeg blir gravid, så det var betryggende 
Åååååå så bra HåpeSpireKlinikken ringte aldri opp igjenMen legen min ringte, og etter en lang og fin samtale fikk jeg han til å bestemme for meg
Han sa at basert på historikken min så tror han at det går helt fint fordi jeg har økt medisinene såpass drastisk nå og det vil rette seg opp innen et par uker. Men skal ta en siste blodprøve rett før innsett bare for å sjekke at det er synkende trend. Fikk også en behandlingsplan til jeg blir gravid, så det var betryggende
Så da er det i orden, og det føles MYE bedre at en lege tar det endelige valget! Fikk spurt om alt jeg lurte på og følte virkelig at han hadde vurdert saken nøye.
Blir spennende på UL onsdag neste uke![]()

Åååååå så bra HåpeSpire![]()
Jeg klager ikke over det, jeg bruker å ha 7 dager med full blødning til vanlig! Begynner å teste etter EL etter UL dersom den viser at kroppen min er tilbake til normalen Vi har bestemt oss for å peise på. Første syklusdag i dag, så var å tok nye blodprøver på sykehuset i dag.Ja, jeg hadde jo egentlig tenkt at vi sikkert måtte avlyse innsettMen som han sa så er det dumt å gjøre det når vi da må vente så lenge til neste innsett og det med stor sannsynlighet kommer til å ordne seg uansett
Han sa at han gledet seg til jeg endelig kunne melde fra til han om positiv test
Har det skjedd noe mer på din front da? ❤
Vi har bestemt oss for å peise på. Første syklusdag i dag, så var å tok nye blodprøver på sykehuset i dag.
Spiren tilbyr ikke 3 pakk IVF til oss damer over 39, så da ble det Medicus. Nå er det jo ikke sikkert vi får tilbud om det uansett , men vil i alle fall ha muligheten selv om jeg er 40.
Håper bare prøvene ser bra ut. Jeg er litt bekymret for AMH og FSH verdien. Er jo 5-6 år siden sist og da var de ikke optimale
Men vi får se. Forhåpentligvis så får vi svar i løpet av neste uke og får vite mer da.
Så gikk hun nøye gjennom prøvene mine med meg, og brukte tid på å berolige meg. Hun konkluderte med det samme som legen min heldigvis, og mente det kom til å gå fint
Hun sa at vi har en god plan jeg og legen
Og hvis ikke det ble slik skulle hun se på hva de fikk til i påsken. Hun sa igjen at de egentlig er helt stengt, men de skjønner godt at ventetiden er tung så det kan hende de kan få det til på et vis. For en fantastisk gjeng mennesker, føler virkelig at de gjør det de kan ❤Klinikken ringte aldri opp igjenMen legen min ringte, og etter en lang og fin samtale fikk jeg han til å bestemme for meg
Så da er det i orden, og det føles MYE bedre at en lege tar det endelige valget! Fikk spurt om alt jeg lurte på og følte virkelig at han hadde vurdert saken nøye.
Blir spennende på UL onsdag neste uke![]()
Ååå, så glad jeg ble på deres vegne nå! For en flott gjeng med leger du har truffet på! Dette blir så bra det. Jeg har skikkelig godfølelsen!Nå ringte nettopp legen fra klinikkenFor en service!!!! Hun beklaget at hun ringte sent, de hadde hatt en travel dag. Tok seg laaaang tid til å høre på tidenes utblåsning fra min side med bekymringer og det som er
Så gikk hun nøye gjennom prøvene mine med meg, og brukte tid på å berolige meg. Hun konkluderte med det samme som legen min heldigvis, og mente det kom til å gå fint
Hun sa at vi har en god plan jeg og legen
Fikk også spurt henne hva hun tenker om neste ukes UL, og hun mente at det var stor sannsynlighet for at kroppen min er klarOg hvis ikke det ble slik skulle hun se på hva de fikk til i påsken. Hun sa igjen at de egentlig er helt stengt, men de skjønner godt at ventetiden er tung så det kan hende de kan få det til på et vis. For en fantastisk gjeng mennesker, føler virkelig at de gjør det de kan ❤

Heiaheia peise på!!Vi har bestemt oss for å peise på. Første syklusdag i dag, så var å tok nye blodprøver på sykehuset i dag.
Spiren tilbyr ikke 3 pakk IVF til oss damer over 39, så da ble det Medicus. Nå er det jo ikke sikkert vi får tilbud om det uansett , men vil i alle fall ha muligheten selv om jeg er 40.
Håper bare prøvene ser bra ut. Jeg er litt bekymret for AMH og FSH verdien. Er jo 5-6 år siden sist og da var de ikke optimale
Men vi får se. Forhåpentligvis så får vi svar i løpet av neste uke og får vite mer da.
Krysser fingrene for positive svar neste uke
Ååå, så glad jeg ble på deres vegne nå! For en flott gjeng med leger du har truffet på! Dette blir så bra det. Jeg har skikkelig godfølelsen!![]()
Takk, så søt du er
❤