Så braa!! Nå ble jeg glad for degFikk svar fra klinikken ang. påsken. De er helt 100% stengt i påsken.
MEN!!!!!!
Det blir UL om 10 dager og hvis eggstokkene er normale og slimhinnen ser bra ut blir det innsett denne syklusen
Skrev i mailen at vi har hatt det tøft, og da foreslo de å prøve denne syklusen sånn at vi slapp å vente så lenge. Er jo ikke sikkert at det går nå heller, men det føles i hvert fall litt bedre mentalt for da sitter vi ikke bare på ræva! Så takknemlig for at klinikken lytter til oss ❤

Men ting kan like gjerne gå kjempebra! Håper at det går din vei nå ❤
Den dær j.... påska altså. Mannen jobber på sjøen, så da blir det kanskje ikke noe før i mai/juni
I tillegg er den eneste gynekologen i området borte hele neste uke så jeg aner ikke hvordan jeg skal få ordnet med UL
Sykehuset stoler jeg ikke på, sist gang jeg var der fant ikke OVERLEGEN eggstokkene mine engang, og trodde at urinblæra mi var livmora
Skjønner godt at du ikke stoler på sykehuset med den opplevelsen der. Har vært borti liknende opplevelse her også.... jeg måtte be legen føre ultralyden lenger inn og ut i sia for å se eggposene mine, og be henne zoome ut på skjermen