Skravletråd - oktober 21 :)

Det vare går i loop det der:shy: Skjønner jo da at alle må behandles, så det ikke bare går på rundgango_O

Skjønner veldig godt du ikke ønsker å overanstrenge deg nå om dagen, viktig du tar det med ro:Heartred

Den trøttheten er totalt lammende:arghh:

Går vel fort i loop, men trodde egentlig kanskje ble litt immune etter å nettopp ha hatt det.. menmen. Bare to uker og fire dager til med tabletter :P

Ja, virkelig. Får ikke gjort så mye når man ikke greier holde seg våken. O.o

Jeg bestilte privat først så går for den nå denne gangen, men blitt i senere tid henvist av fastlege også så venter på innkallelse der hvert øyeblikk. Det pga legen vil jeg skal ha tett oppfølging i svangerskapet pga faste medisiner jeg går på som ikke bare skal seponeres uten videre.

Så ang spm ditt vet jeg ikke om man «bare kan ringe fastlegen å bli henvist», eller om man må bestille privat. Du kan jo sjekke det opp på mandag evt?:) Eller kanskje noen andre her inne vet?

Jeg finner ut hos fastlegen på mandag! Takk!

Går vel fort i loop, men trodde egentlig kanskje ble litt immune etter å nettopp ha hatt det.. menmen. Bare to uker og fire dager til med tabletter :p

Ja, virkelig. Får ikke gjort så mye når man ikke greier holde seg våken. o_O

Haha, sorry jeg ler, men bare to uker og 4 dager igjen:hilarious: Det er noen dager med medisin til 6 stk katter:wacky::p

Yes, men kan ikke sove med barna hjemme, så sitter i slapper av i sofaen;) Det får holde inntil mini er lagt:joyful:

Haha, sorry jeg ler, men bare to uker og 4 dager igjen:hilarious: Det er noen dager med medisin til 6 stk katter:wacky::p

Yes, men kan ikke sove med barna hjemme, så sitter i slapper av i sofaen;) Det får holde inntil mini er lagt:joyful:

Må holde nedtelling, vett. Fryktelig lenge, synes det var ille nok å gi EN medisin hver dag :P men men, går nok bare godt likevel. Er bare at jeg har én katt jeg må faktisk sloss med for å gi tabletter - og det er den tyngste (som skal ha tre tabletter..), så er jo fantastisk gøy :P

Lurer litt på når jeg får gubben hjem i dag, mon tro om han må være ekstra på jobb ettersom jeg er hjemme og sykemeldt :/

Må holde nedtelling, vett. Fryktelig lenge, synes det var ille nok å gi EN medisin hver dag :p men men, går nok bare godt likevel. Er bare at jeg har én katt jeg må faktisk sloss med for å gi tabletter - og det er den tyngste (som skal ha tre tabletter..), så er jo fantastisk gøy :p

Det er så typisk at det er den største som strir imot og som skal ha føest tabletter og:hilarious: Jeg får litt vondt av deg, søta:rolleyes: Nedtelling må til:D

Det er så typisk at det er den største som strir imot og som skal ha føest tabletter og:hilarious: Jeg får litt vondt av deg, søta:rolleyes: Nedtelling må til:D

Jepp! Ikke for det, vet at de små kattene kan gjøre mye skade og :P men, ja. Han er grusom; spytter ut tablettene, stritter i mot og vrir seg. Ikke vil han spise det knust i leverpostei heller. (Det funker med villkatten, hun minste).

Jepp! Ikke for det, vet at de små kattene kan gjøre mye skade og :p men, ja. Han er grusom; spytter ut tablettene, stritter i mot og vrir seg. Ikke vil han spise det knust i leverpostei heller. (Det funker med villkatten, hun minste).

Jeg tar et teppe rundt ene kattepusen min, når hun skal få mark-kur(hun kan finne på å klore skikkelig for å komme seg løs). Så bruker jeg en sprøyte med vann å spruter inn i munnviken, så går tabletten ned:p

Dette er første gang jeg er med på forum, og må bare spørre hvordan dere får "taggene" ? Novemberlykke19, prøvere og slikt :)

Dette er første gang jeg er med på forum, og må bare spørre hvordan dere får "taggene" ? Novemberlykke19, prøvere og slikt :)

tror det er de taggene man får når man er med i «hemmelig gruppe» såvidt jeg har forstått :) vi må chatte endel mer før vi får hemmelig gruppe her i oktobergruppa :)

Da er man medlem av forumet's skjulte gruppe:)

Herlig. Er sykemeldt for helga, jeg og. (Som diagnose står det "psykisk ustabilitet - stressreaksjon" x) Men, får være. Kjente det trengtes!)
Godt å sove og slappe av, spesielt etter å ha vært mye urolig og stressa.
Hva er det du jobber med?

Så bra! Jeg unner deg disse dagene! Har ikke vært lett med mye bekymring de siste dagene. Det var en kreativ diagnose må jeg si, Hehe! Men som du sier så er det viktigste nå å slappe av og ta det kuli noen dager.

jeg sover mye om dagene nå og jeg er spent på hvordan det skal bli på jobb med tanke på den energien her. Er egentlig godt gjennomtrent, men det hjelper lite altså. Jeg har en 100% stilig som lagermedarbeider nå, så da blir det mye løfting, ikke minst i alle forskjellige positurer og stillinger. Så jeg er spent på hvordan jeg får det tilrettelagt :) hva jobber du med?

Jeg tar et teppe rundt ene kattepusen min, når hun skal få mark-kur(hun kan finne på å klore skikkelig for å komme seg løs). Så bruker jeg en sprøyte med vann å spruter inn i munnviken, så går tabletten ned:p

Sikkert lurt! De svelger etterhvert, men ikke alle det går ned like lett for. Fikk et par klor over hendene i går og forigår, men i dag gikk det OK. Han kjempa i mot, men gikk greit :P
Tror ikke jeg har noe å sprøyte vann med atm, så..

Back
Topp