Februar 2021

Skal på første ultralyd i morgen. Er det kun egg de teller? Fikk beskjed om at gynekologen kontakter sykehuset og deretter meg for videre vei.

Så spennende! Lykke til

Hei,
Da sniker jeg meg inn i denne gruppen, etter at jeg tok positiv eggløsningstest i dag, og har fått time til innsett onsdag 03. februar :D

Kan også føre meg opp på listen: sunny_8 - 32 år - forsøk nr. 3 på 1. barn - St. Olav - Cyclogest - innsett 03.februar

Masse lykke til :Heartpink:Heartpink

Hei,
Da sniker jeg meg inn i denne gruppen, etter at jeg tok positiv eggløsningstest i dag, og har fått time til innsett onsdag 03. februar :D

Kan også føre meg opp på listen: sunny_8 - 32 år - forsøk nr. 3 på 1. barn - St. Olav - Cyclogest - innsett 03.februar
Velkommen og lykke til :Heartred

Altså, jeg bare gråter og gråter og er skikkelig lei meg! Jeg har lite overskudd, og orker liksom ingenting. Er på sprøytedag 7, og i dag toppa virkelig hele greia seg med fullstendig breakdown etter jobb. Og jeg aner ikke hva jeg gråter for!!!!! :rolleyes: Har vanskelig for å tro at det er hormonene som gjør meg SÅ skakkjørt! Skal prøve å få tatt grep i helga og karre meg ovenpå igjen.

Håper det går så bra som mulig med dere andre her inne ❤ Snart bikker vi over i februar, og det SKAL bli bra :D

Var på kontroll i dag. Alt så fint ut, setter opp dosen litt, så blir det uttak på onsdag:) deilig å slippe enda en kontroll da man må dit to ganger på en dag!

Altså, jeg bare gråter og gråter og er skikkelig lei meg! Jeg har lite overskudd, og orker liksom ingenting. Er på sprøytedag 7, og i dag toppa virkelig hele greia seg med fullstendig breakdown etter jobb. Og jeg aner ikke hva jeg gråter for!!!!! :rolleyes: Har vanskelig for å tro at det er hormonene som gjør meg SÅ skakkjørt! Skal prøve å få tatt grep i helga og karre meg ovenpå igjen.

Håper det går så bra som mulig med dere andre her inne ❤ Snart bikker vi over i februar, og det SKAL bli bra :D
Sender over en stor klem :Heartred jeg er akkurat som du beskriver ved hver stimulering. Gråter hele tiden og skjønner ikke hvorfor..... det blir bedre :Heartred

Jeg er også sånn når jeg stimulerer, det kicker inn på dag 3-4. Ser en søt valp - gråter. Leser en trist nyhetssak - gråter. Ser en romantisk komedie - gråter. Kommer over en historie om noen som har mistet et barn - hulker som en unge i 45 minutter. Det er helt krise, og jeg føler meg mentalt ubrukelig. Jeg kaller det bare PMS opphøyd i antall follikkel :P

Sender over en stor klem :Heartred jeg er akkurat som du beskriver ved hver stimulering. Gråter hele tiden og skjønner ikke hvorfor..... det blir bedre :Heartred

Jeg er også sånn når jeg stimulerer, det kicker inn på dag 3-4. Ser en søt valp - gråter. Leser en trist nyhetssak - gråter. Ser en romantisk komedie - gråter. Kommer over en historie om noen som har mistet et barn - hulker som en unge i 45 minutter. Det er helt krise, og jeg føler meg mentalt ubrukelig. Jeg kaller det bare PMS opphøyd i antall follikkel :p

Man ønsker jo ikke det her for noen andre, men det er en liten trøst i at man ikke er alene om å ha det slik ❤ Men når det er sagt: NÅR GÅR DET OVER? :banghead:

Undervurder ikke hvor skakkjørt hormonene kan gjør deg. :dead: :confused: Om noen få dager har du trolig svar til spm om når dette begynner å gå over! :Heartred

I morgen er det UL for å sjekke om stimuleringen har hatt noe for seg. Jeg er skikkelig nervøs :nailbiting:

Back
Topp