Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere?Vet ikke om uttrykket er sant, men du er sterk iaf!!!
Haha, sant

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere?Vet ikke om uttrykket er sant, men du er sterk iaf!!!

Nei desverre, men liker å tenke at jeg en dag kan se tilbake på ei jævlig tid og vite at jeg kom ut sterkere på grunn av detLike måde! Ingen tur i parken for deg heller har jeg sett![]()
Masse lykke tilEndelig fått tilbakemelding om å få starte på siste forsøk offentlig
Satin - 28 - ivf forsøk #3 - B1 - UNN - Provera, Menopur, Fyremadel, Utrogestan, Ovitrelle, Albyl E, Fragmin - oppstart uke ca 6/7

@HåpeSpire hvordan går det med stimuleringen? Kjennes det greit ut?
). Veldig overrasket over at jeg kjenner noe allerede da jeg vistnok går på veldig lav dose.
Det føles fremdeles som rett valg da
Takk som spør ❤ Jeg er på sprøytedag 4, i morgen begynner jeg med Fyremadel også. Sprøytene er helt ærlig DRITVONDE. Jeg har omtrent null fett rundt magen, så det er vanskelig å få satt de skikkelig syns jeg. Gruer meg til Fyremadel, så på nåla i stad og begynte å grineOg jeg har ikke sprøyteskrekk engang! Jeg er veldig øm i området rundt eggstokkene, det er ubehagelig når jeg bøyer meg og går på do. Kjennes ut som om magen er fylt av et eller annet (egg forhåpentligvis
). Veldig overrasket over at jeg kjenner noe allerede da jeg vistnok går på veldig lav dose.
Psykisk sett går det opp og ned. Jeg er fryktelig emosjonell og tårene sitter veldig løst. Men det tenker jeg like gjerne kan være en reaksjon på hele greia. Jeg har jo ikke hatt tid til å bearbeide, kjørte jo bare rett påDet føles fremdeles som rett valg da
Spent på hvor mange egg jeg får ut. Blir fornøyd med ett til innsett og ett på frys, har skjønt at det er lurt å ha lave forhåpninger og heller bli positivt overrasket
UL på mandag
Hvordan går det med deg? ❤ Når var det du skulle ha innsett?
Høres ut som alt er som det skal da. Både med ømhet, følelser og kaos i hodetTakk som spør ❤ Jeg er på sprøytedag 4, i morgen begynner jeg med Fyremadel også. Sprøytene er helt ærlig DRITVONDE. Jeg har omtrent null fett rundt magen, så det er vanskelig å få satt de skikkelig syns jeg. Gruer meg til Fyremadel, så på nåla i stad og begynte å grineOg jeg har ikke sprøyteskrekk engang! Jeg er veldig øm i området rundt eggstokkene, det er ubehagelig når jeg bøyer meg og går på do. Kjennes ut som om magen er fylt av et eller annet (egg forhåpentligvis
Psykisk sett går det opp og ned. Jeg er fryktelig emosjonell og tårene sitter veldig løst. Men det tenker jeg like gjerne kan være en reaksjon på hele greia. Jeg har jo ikke hatt tid til å bearbeide, kjørte jo bare rett påDet føles fremdeles som rett valg da
Spent på hvor mange egg jeg får ut. Blir fornøyd med ett til innsett og ett på frys, har skjønt at det er lurt å ha lave forhåpninger og heller bli positivt overrasket
UL på mandag

Høres ut som alt er som det skal da. Både med ømhet, følelser og kaos i hodet
Blir kjempespennende å følge deg. Jeg har trua på at det blir bra!
Sprøytene blir enklere å enklere å sette etter hvert. Er nok bare en vanesak, trenger ikke så mye fett, bare du har skinn du kan klipe litt i om du krøker deg sammen
Skal ha innsett sent i uke 5 eller tidlig i uke 6. Eggløsningene mine varierer veldig fra CD 12 til cd 15 så vanskelig å vite nøyaktig ennå, men det spiller forsåvidt ingen rolle så lenge eggløsninga kommer![]()
Da skal det prøves i morgen
Man må håpe på det beste, men så er det klart at det finnes en liten sjans for at det ikke blir som man tror. Beste er nok å forbrede topplokket på det verste og håpe og tro på det besteJa, jeg håper virkelig at det er gode tegn! ❤ Veldig redd for at stimuleringen mislykkes, ser flere som har opplevd det i det siste... Men får bare satse på at hormonene gjør jobben sin
Herregud! Her har jeg stått rett opp og ned som en påle og satt sprøyta, ikke falt meg inn at man kan bøye seg for å få bedre grepDa skal det prøves i morgen
Da tror jeg vi havner ganske liktSer jeg har bomma på uketallene, for det er uke 5 jeg har uttak og innsett sent i uke 5 dersom alt går etter planen. Såååå spennende med el testing da, håper den kommer tidlig og du ikke holdes på pinebenken!
Denne gangen skal det gå for oss begge, jeg har troa❤

Takk som spør ❤ Jeg er på sprøytedag 4, i morgen begynner jeg med Fyremadel også. Sprøytene er helt ærlig DRITVONDE. Jeg har omtrent null fett rundt magen, så det er vanskelig å få satt de skikkelig syns jeg. Gruer meg til Fyremadel, så på nåla i stad og begynte å grineOg jeg har ikke sprøyteskrekk engang! Jeg er veldig øm i området rundt eggstokkene, det er ubehagelig når jeg bøyer meg og går på do. Kjennes ut som om magen er fylt av et eller annet (egg forhåpentligvis
UL på mandag
For jeg hører til her? Eller?
Litt usikker hvordan det funker når man havner litt sånn mellom månedene...
Melder meg forsiktig inn herFor jeg hører til her? Eller?
Skulle hatt FER#1 i naturlig syklus denne uka, men forsøket ble avbrutt pga korona fordi jeg bor i Oslo og tilhører St Olavs. Det var en ufattelig tung beskjed å få på mandag, og jeg måtte gå noen runder med meg selv for ikke å havne langt ned i kjelleren. MEN, en mnd til eller fra i den store sammenhengen - det viktigste er at det SKAL bli bebis til slutt.
På grunn av den ekstremt tunge mentale belastningen rundt å ikke kunne få positiv el-test på mandag eller tirsdag, så fikk jeg innvilget stimulert syklus neste gang. Så jeg tror vi ender opp noenlunde slik:
Sol.i.hjertet - 27 - FER#1 fra IVF#1 - B1 - St. Olavs - Progynova, Lutinus (eller Crinone?) - innsett uke 8
Masse lykke til alle sammen![]()
Hvordan gikk det med Fyremadel i dag? Gikk bra her.
Skulle hatt FER#1 i naturlig syklus denne uka, men forsøket ble avbrutt pga korona fordi jeg bor i Oslo og tilhører St Olavs. Det var en ufattelig tung beskjed å få på mandag, og jeg måtte gå noen runder med meg selv for ikke å havne langt ned i kjelleren. MEN, en mnd til eller fra i den store sammenhengen - det viktigste er at det SKAL bli bebis til slutt.
På grunn av den ekstremt tunge mentale belastningen rundt å ikke kunne få positiv el-test på mandag eller tirsdag, så fikk jeg innvilget stimulert syklus neste gang. Så jeg tror vi ender opp noenlunde slik:
Sol.i.hjertet - 27 - FER#1 fra IVF#1 - B1 - St. Olavs - Progynova, Lutinus (eller Crinone?) - innsett uke 8
Så braDet gikk greit å sette selve sprøyta, men fytti RAKKERN som det svei etterpå! Ble illrød over hele nedre delen av magen også. Men det forsvant etter en times tid, så da regner jeg med det er greit
![]()
Godt å høre det gikk fint. Ja, den svei godt. Ble litt rød rundt i 30 min, men så gikk det greit. Straks sette neste sprøyte for dagen. Når skal du på ultralyd?
Du da? Melder meg forsiktig inn herFor jeg hører til her? Eller?