Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å tenke på fødebag har liksom vært så fjernt, er jo lenge igjen enda. Men, så begynner man å tenke da. Vil ha den ferdigpakket ca en måned før termin, og da er der bare en måned til den må være klar. Herregud!![]()

Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?![]()
Litt stor treningsbag på størrelse med en weekend bag. Stelleveske til babyHva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?![]()

Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?![]()

Med forrige pakket jeg treningsbagen min. Og stelleveske til baby. Nå blir jeg alene til vi blir hentet, og ser for meg at å drasse bag, stelleveske, kameraveske og baby ut av sykehuset alene blir litt voldsomt. Lurer derfor på trillekoffert. Evt krysse fingrene for at samboer får komme inn for å hente oss...Hva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?![]()

Har pakket både til meg og babyen i en sportsbagHva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?![]()
Har pakket bare i str 56, har ingenting i 50Hvilke str pakker dere til baby i fødebag? Blir 56 for stort? Synes det er så vanskelig å vite. Har egentlig ingen plagg i 50. På symfysemål er han helt gjennomsnittlig.
Haha ser nå at jeg skrev symfysemål, husker ikke hva det heter! Ok, takk for svar!!! Ja deg blir nettshopping på barsel?Har pakket bare i str 56, har ingenting i 50Tenker å kjøpe en del etter fødselen (da har jeg noe å gjøre på barsel
), de vokser fort ut av str, så jeg har kun kjøpt 8-9 plagg i str 56, har arvet en del klær da, men vil først og fremst bruke det jeg har kjøpt
![]()
Vi fikk faktisk bruk for en del i str 50, brukte det ca en måned selv om mine var ganske store. Vanskelig å vite før de er her, men kan være greit å ha litt i 50 i alle fallHvilke str pakker dere til baby i fødebag? Blir 56 for stort? Synes det er så vanskelig å vite. Har egentlig ingen plagg i 50. På symfysemål er han helt gjennomsnittlig.
Jeg har pakket i trillekoffert (kabin-størrelse) og en ryggsekk utenomHva pakker dere fødebagen i? En weekend bag? Stor bag? Koffert?![]()
Hehe jeg er visst også litt senere ute enn jeg planla
Hva slags snacks og mat pakker dere? Og hva får man av mat på sykehuset, kun i «spisetider» eller kan man få noe dersom man er sulten?
men skjønner jeg kanskje burde detHar ikke tenkt på å pakke snacks og matmen skjønner jeg kanskje burde det
Har de kjøleskap man får oppbevare egen mat i? Eller bør man tenke på kun å pakke ting som holder seg fint i romtemperatur?
Kunne tenke meg litt sjokolade og spekemat! Noen nøtter gjerne for rask og god energi.