Januar 2021

Jeg venter enda på mensen for oppstart, den er 10 dager forsinket, jeg er ikke gravid eller noe. Tok kontakt med st.olavs denne uken å jeg har fortsatt plassen min, de vil ikke gjøre noe for å få den frem siden det er normalt at den blir forskjøvet kan bli. Er super klar for å sette igang:angelic: blir nok hengende litt her og en del i februar tenker jeg.

Så frustrerende! Men sikkert best om kroppen får ordne ut på egen hånd :) Håper (for en gangs skyld :hilarious:) at mensen kommer snart :D

Jeg har sånn annenhver time en god følelse på denne runden. (Den andre annenhverten forbereder jeg meg psykisk på at det ikke blir å gå :p)
Jeg haaar så lyst at det skal gå med denne eskimoen ♥️

Åh, jeg har akkurat samme følelsen! Man blir jo sinnsyk av mindre :banghead:

Åh, jeg har akkurat samme følelsen! Man blir jo sinnsyk av mindre :banghead:

Hehe, ikke sant :P
Er ikke så lenge siden innsett da, så.. går ok foreløpig. Men merker jeg har lyst til å teste..!

Jeg fikk positiv test 9 dpo, 4 dager etter innsett med sønnen vår..

Er vel mulig det, ja. :) Usikker på når jeg skal begynne teste.. :P kanskje begynne i morgen alt..? ;) Skulle prøvd å holde meg litt, men.. meh.

Tusen takk:) gleder meg til å se hvordan det går med deg!
Fikk du forresten noe mer svar på hvorfor du endte med styrt syklus?

Jeg spurte ikke, er litt vel samlebånd på St. Olavs, og spesielt nå i januar (de var på etterskudd, så.. travelt). Var ikke så nøye egentlig, for meg. Tror det har noe med reisevei og mangel på muligheter for kontroller. :P men vet ikke.

Æsj, kjedelig å bare vente >< hatt noe kontroll på eggløsning eller noe, så du har en vag anelse om hvor lenge du må vente?
Det er ikke alltid jeg har eggløsning tror jeg, faktisk aldri fått utslag på noe el tester:shy: men har hatt sykluser fra 21-31 dager, er nå langt over 31 dager:hilarious:

Er vel mulig det, ja. :) Usikker på når jeg skal begynne teste.. :p kanskje begynne i morgen alt..? ;) Skulle prøvd å holde meg litt, men.. meh.
Ja, det beste er vel å vente så lenge som mulig hvis man klarer!! Tipper at det vanligste er å få positiv rundt 11 dpo? Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente denne gangen.. tipper til 8 dpo :banghead:

Det er ikke alltid jeg har eggløsning tror jeg, faktisk aldri fått utslag på noe el tester:shy: men har hatt sykluser fra 21-31 dager, er nå langt over 31 dager:hilarious:

Rart.. >< Da.. er der ikke lett å vite i alle fall

Ja, det beste er vel å vente så lenge som mulig hvis man klarer!! Tipper at det vanligste er å få positiv rundt 11 dpo? Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente denne gangen.. tipper til 8 dpo :banghead:

Har nok tester liggende selv, why not... :P

Jeg har ikke testet :nailbiting: Det har vært en tung våkennatt med ettåringen som styrer med tenner, og jeg har både drukket og vært på do. Siden jeg bare er 9 dpo tok jeg ikke sjansen på å teste når jeg ikke har holdt meg mer enn et par timer :oops: Håper virkelig jeg får testet i morgen!!!!! :arghh:

Fikk svar på koronatesten da, den var negativ :hilarious:

Jeg har ikke testet :nailbiting: Det har vært en tung våkennatt med ettåringen som styrer med tenner, og jeg har både drukket og vært på do. Siden jeg bare er 9 dpo tok jeg ikke sjansen på å teste når jeg ikke har holdt meg mer enn et par timer :oops: Håper virkelig jeg får testet i morgen!!!!! :arghh:

Fikk svar på koronatesten da, den var negativ :hilarious:
Nå gjør du det skikkelig spennende her, HåpeSpire :nailbiting: Men sikkert lurt å vente en ekstra dag og slippe å bekymre seg unødvendig dersom testen ikke ville vist noe. Er jo fortsatt tidlig ;) jeg fortsetter å krysse fingrene!!

Nå gjør du det skikkelig spennende her, HåpeSpire :nailbiting: Men sikkert lurt å vente en ekstra dag og slippe å bekymre seg unødvendig dersom testen ikke ville vist noe. Er jo fortsatt tidlig ;) jeg fortsetter å krysse fingrene!!

Hahaha, ja huff, jeg fikk nesten dårlig samvittighet når jeg bestemte meg for å ikke teste :hilarious: Men i morgen SKAL jeg teste, om det så må bli på kvelden!

Kjenner ingen verdens ting til noe som helst av symptomer, sinnsykt spent på om det er et godt tegn eller ikke. Hadde et hint av ømme pupper i går men det forsvant fort det også o_O

Hahaha, ja huff, jeg fikk nesten dårlig samvittighet når jeg bestemte meg for å ikke teste :hilarious: Men i morgen SKAL jeg teste, om det så må bli på kvelden!

Kjenner ingen verdens ting til noe som helst av symptomer, sinnsykt spent på om det er et godt tegn eller ikke. Hadde et hint av ømme pupper i går men det forsvant fort det også o_O
Herremin så spennende!! Krysser fingre for deg!!!!

Hei alle! Ser ut som mensen er her og jeg kan starte opp med sprøyter imorgen. Første IVF for oss da vi sliter med å få barn nr. 2.

Snøblomst - 30år - 1.forsøk IVF - B2 - spiren trondheim - Bemfola, fyremadel, ovitrelle. Cyclogest - oppstart sprøyter 19.01

Hei alle! Ser ut som mensen er her og jeg kan starte opp med sprøyter imorgen. Første IVF for oss da vi sliter med å få barn nr. 2.

Snøblomst - 30år - 1.forsøk IVF - B2 - spiren trondheim - Bemfola, fyremadel, ovitrelle. Cyclogest - oppstart sprøyter 19.01
Velkommen :Heartred setter deg bare rett på stimulerer :D og ønsker dere masse lykke til :woot:

Oppdatering frå meg: Har hatt litt av ein berg- og dalbane i det siste då det blei oppdaga ei cyste på høgre eggstokk på UL-undersøking før oppstart stimulering... Høyrer til OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg, første IVF hos dei, vår 4. totalt. Men heldigvis etter blodprøvar for å måla østrogen og progesteron + ny UL blei der konkludert med at cysta er på veg bort og me kunne begynna med stimulering på fredag, ei veke etter planen...

Uansett, eg kan no altså flyttast til stimulerer! Reiser til St. Petersburg på lørdag om alt går etter planen. :nailbiting: Det blir ei nervepirrande veke!

Lykke til alle! Heia oss! :flower

Back
Topp