Januar 2021

Beskjed på SMS mottatt i dag og jeg siterer: «Det har skjedd noe hormonelt som ødelegger syklusen. Vi tar kontakt over helgen med ny plan».
Ok... HVA da? Noe hormonelt hva? Kunne kostet på seg en 2-3 minutters samtale som avtalt syntes jeg, så slapp man å lure seg grønn :hungover:

Uansett hva det er, budskapet er klart, syklusen er kjørt- bedre lykke neste gang:yuck::(:oops:
Litt nedblåst nå, men herlighet, det kommer seg nok snart.

Masse lykke til til dere andre som fortsatt har håp om baby oktober 2021:dummy::dummy1: følger forhåpentligvis tett etter, blir vel mest sannsynlig styrt syklus i februar på meg da:rolleyes:

7 av 15 var befrukta.. så ikke sånn kjempe bra. Men blir spennende å se til uken hvordan utviklingen går!

Jeg fikk bare 4-5 befrukta ut av 15 egg (hun sa fire på tlf, men stod 5 i skrivet etterpå). Men; fikk fire fine på frys, og det er jo faktisk veldig bra. Så.. kan gå greit likevel :)

Beskjed på SMS mottatt i dag og jeg siterer: «Det har skjedd noe hormonelt som ødelegger syklusen. Vi tar kontakt over helgen med ny plan».
Ok... HVA da? Noe hormonelt hva? Kunne kostet på seg en 2-3 minutters samtale som avtalt syntes jeg, så slapp man å lure seg grønn :hungover:

Uansett hva det er, budskapet er klart, syklusen er kjørt- bedre lykke neste gang:yuck::(:oops:

Masse lykke til til dere andre som fortsatt har håp om baby oktober 2021:dummy::dummy1: følger forhåpentligvis tett etter, blir vel mest sannsynlig styrt syklus i februar på meg da:rolleyes:

Neii, så leit:sorry: Håper styrt syklus vil gi bedre resultater:Heartred

Har uttak i morgen, kom på kontroll på Riksen på stimuleringsdag 8 på fredag og fikk beskjed om at jeg skulle ta siste dose Gonal-F samme kveld, og eggløsningssprøyte lørdag. Har ikke stimulert så kort tidligere, så er litt spent på antall egg. Krysser fingrene for bra uttelling!

Har uttak i morgen, kom på kontroll på Riksen på stimuleringsdag 8 på fredag og fikk beskjed om at jeg skulle ta siste dose Gonal-F samme kveld, og eggløsningssprøyte lørdag. Har ikke stimulert så kort tidligere, så er litt spent på antall egg. Krysser fingrene for bra uttelling!
Spennende, masse lykke til i morgen:Heartred

Det var jo tidenes vageste svar :banghead: Veldig leit at det ble slik :( Men man kan jo også se på det som at selv om denne syklusen ikke ble slik du håpet, så er du likevel en syklus nærmere målet ❤ Sender deg en styrkeklem, og håper februar blir din måned ❤

Masse lykke til, håper det blir god fangst ❤

Hæ? Det kunne de nå virkelig ha ringt og fortalt litt mer om. Dette var jo en kjemperar beskjed å få på SMS mitt i en sånn prosess?!

Men krysser fingrene for at det blir bedre med styrt syklus neste måned! Kanskje vi sees i februargruppen :joyful: Masse lykke til!

Så spennende! Fikk du vite noe om antallet follikkler og størrelse og sånn eller? Masse lykke til med uttak i morgen:D

Så spennende! Fikk du vite noe om antallet follikkler og størrelse og sånn eller? Masse lykke til med uttak i morgen:D

Takk! :nailbiting: Ja, hun telte opp 9-10 follikler av en viss størrelse - men etter tre uttak har jeg lært meg å ikke fokusere så mye på follikkelantall på kontroll: på mine to første uttak telte de opp 8-9 follikler, og jeg fikk ut henholdsvis 20 og 15 egg, mens jeg på tredje uttak ble forespeilet 17 follikler, og fikk ut 11. Er fornøyd om det blir en blastocyst eller to :smiley-angelic001

Jeg venter enda på mensen for oppstart, den er 10 dager forsinket, jeg er ikke gravid eller noe. Tok kontakt med st.olavs denne uken å jeg har fortsatt plassen min, de vil ikke gjøre noe for å få den frem siden det er normalt at den blir forskjøvet kan bli. Er super klar for å sette igang:angelic: blir nok hengende litt her og en del i februar tenker jeg.

Det var et dårlig svar.. :/ forhåpentligvis sier de det etter helgen når ny plan er klar..
Lykke til neste runde ♥️♥️

Ja, det var jo kjempe bra uttelling!! Håper virkelig det er kvalitet fremfor kvantitet hos oss denne gangen!

Ja, så det trenger ikke ha så mye å si. Jeg er egentlig sjeleglad jeg ikke fikk underveis-oppdateringer. Hvis jeg hadde, dagen etter, fått vite "eh, vi fikk ut 15 egg, men bare 4 er befruktet og videreutviklet", så hadde jeg jo engstet meg ihjel for frafallet.. ><

Jeg venter enda på mensen for oppstart, den er 10 dager forsinket, jeg er ikke gravid eller noe. Tok kontakt med st.olavs denne uken å jeg har fortsatt plassen min, de vil ikke gjøre noe for å få den frem siden det er normalt at den blir forskjøvet kan bli. Er super klar for å sette igang:angelic: blir nok hengende litt her og en del i februar tenker jeg.

Æsj, kjedelig å bare vente >< hatt noe kontroll på eggløsning eller noe, så du har en vag anelse om hvor lenge du må vente?

Ja, så det trenger ikke ha så mye å si. Jeg er egentlig sjeleglad jeg ikke fikk underveis-oppdateringer. Hvis jeg hadde, dagen etter, fått vite "eh, vi fikk ut 15 egg, men bare 4 er befruktet og videreutviklet", så hadde jeg jo engstet meg ihjel for frafallet.. ><
Det er Veldig sant!! :) blir nervepirrende å vente på oppdatering i morgen kjenner jeg! Hvordan går det med rugingen din? Har helgen gått sakte?

Jeg har sånn annenhver time en god følelse på denne runden. (Den andre annenhverten forbereder jeg meg psykisk på at det ikke blir å gå :P)
Jeg haaar så lyst at det skal gå med denne eskimoen ♥️

Det er Veldig sant!! :) blir nervepirrende å vente på oppdatering i morgen kjenner jeg! Hvordan går det med rugingen din? Har helgen gått sakte?

Helgen har ikke gått så sakte, egentlig, men merker jeg synes det er lenge til testdato. Tenkte selv å begynne teste neste fredag, men usikker på om jeg greier holde så lenge uten å teste.. har et lager med tester liggende, de må jo nesten brukes.. :p

Håper på godt nytt for deg i morra!

Helgen har ikke gått så sakte, egentlig, men merker jeg synes det er lenge til testdato. Tenkte selv å begynne teste neste fredag, men usikker på om jeg greier holde så lenge uten å teste.. har et lager med tester liggende, de må jo nesten brukes.. :p

Håper på godt nytt for deg i morra!
Jeg har jo en liten eskimo på 1 år her hjemme så har troa på eskimoer :) jeg begynner alltid å teste sånn 3 dager etter innsett :hilarious: har kjøpt 20 tester som er på vei til denne runden også.. så håper virkelig det blir noe å bruke dem på :happy:

Jeg har jo en liten eskimo på 1 år her hjemme så har troa på eskimoer :) jeg begynner alltid å teste sånn 3 dager etter innsett :hilarious: har kjøpt 20 tester som er på vei til denne runden også.. så håper virkelig det blir noe å bruke dem på :happy:

Hehe, vet ikke når man kan forvente få positiv etter innsett, men fikk ikke positiv før 11dpo sist jeg var gravid.

Back
Topp