Beskjed på SMS mottatt i dag og jeg siterer: «Det har skjedd noe hormonelt som ødelegger syklusen. Vi tar kontakt over helgen med ny plan».
Ok... HVA da? Noe hormonelt hva? Kunne kostet på seg en 2-3 minutters samtale som avtalt syntes jeg, så slapp man å lure seg grønn
Uansett hva det er, budskapet er klart, syklusen er kjørt- bedre lykke neste gang

Litt nedblåst nå, men herlighet, det kommer seg nok snart.
Masse lykke til til dere andre som fortsatt har håp om baby oktober 2021
følger forhåpentligvis tett etter, blir vel mest sannsynlig styrt syklus i februar på meg da
Ok... HVA da? Noe hormonelt hva? Kunne kostet på seg en 2-3 minutters samtale som avtalt syntes jeg, så slapp man å lure seg grønn

Uansett hva det er, budskapet er klart, syklusen er kjørt- bedre lykke neste gang

Litt nedblåst nå, men herlighet, det kommer seg nok snart.
Masse lykke til til dere andre som fortsatt har håp om baby oktober 2021

følger forhåpentligvis tett etter, blir vel mest sannsynlig styrt syklus i februar på meg da
Håper styrt syklus vil gi bedre resultater
Veldig leit at det ble slik
Masse lykke til!
Ja, hun telte opp 9-10 follikler av en viss størrelse - men etter tre uttak har jeg lært meg å ikke fokusere så mye på follikkelantall på kontroll: på mine to første uttak telte de opp 8-9 follikler, og jeg fikk ut henholdsvis 20 og 15 egg, mens jeg på tredje uttak ble forespeilet 17 follikler, og fikk ut 11. Er fornøyd om det blir en blastocyst eller to 
blir nok hengende litt her og en del i februar tenker jeg.
har kjøpt 20 tester som er på vei til denne runden også.. så håper virkelig det blir noe å bruke dem på