Tidlig ultralyd

Sist hadde vi tul 9+3 for å sjekke at det faktisk var noe der da jeg ikke hadde noen andre symptomer enn å tisse ofte :joyful: Hadde også en ultralyd 16+6 siden jeg ikke fikk oul før jeg var godt over uke 20!

Hadde 6+1 sist runde for å avgjøre hvor langt vi var på vei da jeg hadde veldig ustabil syklus. Har bestilt til 6+6 denne gangen for å bekrefte at alt ser bra ut foreløpig

Føler det er mye dyrere her jeg bor. Her må man ut med minst 1500 for tul.

Føler det er mye dyrere her jeg bor. Her må man ut med minst 1500 for tul.

Jeg bor rett utenfor Oslo, betalte 1540,-. Mange steder koster det også nærmere to lapper. En kunne reist inn til Oslo og fått det rett over tusenlappen, også.

Jeg bor rett utenfor Oslo, betalte 1540,-. Mange steder koster det også nærmere to lapper. En kunne reist inn til Oslo og fått det rett over tusenlappen, også.
Jeg bor i Ålesund. Her er bare utrolig få alternativ.

Ringte gyn. Å da ble det tul den 22.01. 6+4 er jeg ca da. Etter så mye prøving og feiling. Blir det spennende å se om der er noe inni der.

Jeg skal på tul på mandag, da er jeg 7+1. Må bare se at der er liv, klarer ikke glede meg før jeg ser et hjerte som slår. Hadde ma i sommer, så er nok derfor jeg er ekstra nervøs......

Privat TUL koster mellom 1100 og 1400 her.
Neste TUL er på sykehuset om en ukes tid.

Dette er min første gang, så jeg lurer på dette med hvordan man teller uker...:

I appen min står det i dag gravid uke 6 (5+4). Hvis jeg da vil ha tidlig ultralyd i uke 12, betyr det at jeg kan ta når det står 11+1 eller skal jeg vente til det står 12+... (som da vil være graviduke 13)?

Vi fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag. Hun mente også at jeg var litt lenger på vei, rundt 7+5. Forholder meg til mensberegninger, så er 7+1 i dag :)

Last edited:
Dette er min første gang, så jeg lurer på dette med hvordan man teller uker...:

I appen min står det i dag gravid uke 6 (5+4). Hvis jeg da vil ha tidlig ultralyd i uke 12, betyr det at jeg kan ta når det står 11+1 eller skal jeg vente til det står 12+... (som da vil være graviduke 13)?
Jeg tenker uke 12 er 12+0, altså graviduke 13 :) men du kan jo ta akkurat når du vil :-)

Vi fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag. Hun mente også at jeg var litt lenger på vei, rundt 7+5. Forholder meg til mensbergeninger, så er 7+1 i dag :)

Fantastisk:woot::happy093

Back
Topp