Ja, har sett det.Det er mange innsamlinger og flere har måtte stoppe fordi de har fått inn så innmari mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har sett det.Det er mange innsamlinger og flere har måtte stoppe fordi de har fått inn så innmari mye
Lurt det.Vel hun bor ett sted hvor det kan forekomme jordskjelv, så hu vil være beredt om noe skulle skje.
Givergleden er gjerne stor på sånne tingJa, har sett det.
Huff da.Å tallene gikk oppover, nå 4 stk på trinnet til kb.. huff
Spent på de neste dagene , kommer nok flere positive tipper jegHuff da.
Sprer seg mer i Ålesund også, men rolig her hos oss. Holder pusten, en del nærkontakter på kryss og tvers av kommunegrensene.
Logisk nok, vi driver jo og gjør oss klare til å dra i middag. På andre siden av kommunegrensen
Spent jeg også.Spent på de neste dagene , kommer nok flere positive tipper jeg
Mandag her også står det..Spent jeg også.
Våre kommune tester ikke før på mandag, men i Ålesund tror jeg de tester gjennom nyttår.
Tror de tester nærkontakter her likevel, men ikke åpent for å bestille timer generelt.Mandag her også står det..
Jeg regner med de gjør det. Jeg er glad min hadde permisjon siste to dagene, for klassene har blitt splittet og det har altså ført til ekstremt mange i karantene, heg synes det er håpløst av skolen må eg innrømmeTror de tester nærkontakter her likevel, men ikke åpent for å bestille timer generelt.
Så det blir vel et hopp på nyåret igjen da...
Jul
Familie
Savn
Jeg savner pappa.
Julen var veldig spesiell for han.
Noen ganger i julen begynner jeg å gråte - jeg savner han.

Syns det er rart.Godt nyttår, alle sammentre timer igjen av det bedritne året som har vært, håper 2021 blir bedre på alle vis!
Ser denSyns det er rart.
Hadde gledet meg så til dette året var over.
Når er hodet mitt alle andre steder, hører helikopterdur over hustakene hele døgnet
jeg får det litt på avstand da jeg bor langt vekk, men tenker mye på den tragiske avslutningen av 2020. På dem som har mistet alt, som savner sine kjære
Syns det er rart.
Hadde gledet meg så til dette året var over.
Når er hodet mitt alle andre steder, hører helikopterdur over hustakene hele døgnet