~Skravetråd for Desember ~

Fått tak i hun venninnen min, de er ikke berørte av dette raset.
Det var visst nærmere oss enn henne....
 
Fått tak i hun venninnen min, de er ikke berørte av dette raset.
Det var visst nærmere oss enn henne....
Godt å få tak i folk man tenker på i slike sammenhenger.

Det er jo en del folk som ikke er gjort rede for. Håper mange av dem er på juleferie.
 
Godt å få tak i folk man tenker på i slike sammenhenger.

Det er jo en del folk som ikke er gjort rede for. Håper mange av dem er på juleferie.
Sånn som den her feks , du kan ikke ha unngått å merke det liksom , men sa de fra å nei da. Tror jeg hadde klikka om jeg fant bilen min sånn
528BDBF8-C7D6-4C3E-88BE-045DB6AE8CB1.jpeg
 
Det var liksom ett par ting vi hadde glemt å tenke på når kb kjøpte ny seng.. nå leter jeg på nett etter billig laken og sengetøy
 
Og selvfølgelig, som vanlig, når det har vært en katastrofe begynner folk å krangle på nett.

Var noe som la ut en oppfordring på en FB side jeg er medlem av om at man ikke skulle sende opp fyrverkeri i år, men heller gi de pengene til de som er rammet av katastrofen på Gjerdrum.
Noen kommer med større meldingen, mens andre sier at de har da forsikring og selvfølgelig skal de sende opp fyrverkeri for å ønske 2021 velkommen etter et jævlig 2020 som man bare vil bli kvitt.
 
Smittetopp i nabokommunen, der mine foreldre bor, og min bestemor og store deler av slekta mi. Der både jeg og mannen jobber.

Vår kommune har hatt en ny i døgnet de siste dagene.

Jeg satser sterkt på at det nasjonale smittetallet vi våknet til i dag skyldes et etterslep både i testing og registrering etter julen, at vi ikke reelt er på vei mot 700 igjen.
Nå er vel i dag fort siste testdag før neste uke mange steder i landet.

Bahh, måtte vaksineringen gå fort. Om en vaksine til godkjennes sånn at vi får ukentlige leveranser av to typer så kan det vel gå fortere også etterhvert.

Smitte inn på et sykehjem og i hjemmetjenesten også i nabokommunen. Ikke der min bestemor bor nå, hjemmetjenesten der hun egentlig bor (altså der mine foreldre bor) tror jeg. Men der har hun jo ikke vært på lenge. Men det er 13 nye siste døgn i Ålesund. Det er mye.
 
Smittetopp i nabokommunen, der mine foreldre bor, og min bestemor og store deler av slekta mi. Der både jeg og mannen jobber.

Vår kommune har hatt en ny i døgnet de siste dagene.

Jeg satser sterkt på at det nasjonale smittetallet vi våknet til i dag skyldes et etterslep både i testing og registrering etter julen, at vi ikke reelt er på vei mot 700 igjen.
Nå er vel i dag fort siste testdag før neste uke mange steder i landet.

Bahh, måtte vaksineringen gå fort. Om en vaksine til godkjennes sånn at vi får ukentlige leveranser av to typer så kan det vel gå fortere også etterhvert.

Smitte inn på et sykehjem og i hjemmetjenesten også i nabokommunen. Ikke der min bestemor bor nå, hjemmetjenesten der hun egentlig bor (altså der mine foreldre bor) tror jeg. Men der har hun jo ikke vært på lenge. Men det er 13 nye siste døgn i Ålesund. Det er mye.
Åh der er mamma nå , hos min bror og gjengen
 
Skummelt med det raset, det å se video av hus som raser, styakkars folk
Jeg vet, tenker å miste alt man har i det ene øyeblikket :Heartred man skal selvfølgelig være glad for at en er i live etter noe slikt, men å se alle minnene sine forsvinne på et øyeblikk... :(
 
Back
Topp