Tidlig ultralyd?

Eskimo28

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Utmarsj 2024
Er det noen flere som tenker å ta tidlig ultralyd? Jeg får en mellom uke 7 og 9 via det offentlige, men tenker at jeg skal ta en privat rundt uke 12 i tillegg.
 
Har også lyst til å ta en rundt uke 7-9 og en rundt uke 12. Gynekologen sa jeg skulle ta kontakt for TUL når jeg ble gravid og så tar jeg den andre privat. Tenkte å ringe gyn neste uke :)
 
Jeg har tul når jeg er 7+1 kommer nok til å ha en til rundt 12.02 også
 
Får ein gjennom det offentlige, håpar å få den rundt veke 13. Så blir det vel fort ein rundt veke 8 om me føler for det:)
 
Planlegger en ul (privat) et eller annet sted i uke 8. Kommer antakelig til å ta en i uke 11 også. Alt for å roe nervene og føle seg litt mer sikker på at alt er i orden :happy:
 
Har en ul time når jeg er 7+1, egentlig for noe annet, men satser på at det går greit å endre..

Ellers vil jeg ha en rundt uke 12
 
Jeg håper jeg får en tidlig ultralyd hos legen min når jeg er 7+3 hvis han klarer å se noe. Ellers er jeg over 38 så da får jeg kanskje en ultralyd for å sjekke om alt er bra tror jeg..
 
Har ikke bestilt enda, men kommer nok til å bestille rundt uke 12 hvis alt går bra frem til da. Aner ikke hva som er vanlig jeg, men er i alle fall det jeg ønsker;)
 
Hadde en veldig dårlig opplevelse på privat tul forrige svangerskap, så tenker å droppe det denne gangen..
 
Har bestilt TUL privat 11.01, da 8+2 i følge TR termin:rolleyes: Så tenker vi ta en i uke 12/13:Heartred
 
Tenker å ta en privat rundt uke 12, og muligens en rundt uke 8 også. Vil gjerne få bekreftet at det er noe der før vi forteller det til barna :) Har «alltid» hatt en følelse av at hvis vi får tre barn kommer den siste til å være syk da, så blir spennende å se :oops:
 
Tenker å ta en privat rundt uke 12, og muligens en rundt uke 8 også. Vil gjerne få bekreftet at det er noe der før vi forteller det til barna :) Har «alltid» hatt en følelse av at hvis vi får tre barn kommer den siste til å være syk da, så blir spennende å se :oops:
Liker ikke det siste du skrev, men kan ikke ta bort likere heller.

tenker dere ta to ul? Den uke 12 for å se at alt er ok?
Vi har også lyst til å ta tidlig ul. Tenker rundt uke 12. Jeg ønsker det før vi forteller barna. Vi blir en fin gjeng, så greit å få med et bilde å vise de skattene at de skal få et søsken ❤️
 
Her blir det en i uke 7. Så tar jeg nok privat i uke 10 og 13 ca :)
 
Har time hos gyn. neste veke, for noko anna. Trur de han tar ul i same slengen? Eller burde eg ringe og spørre på forhånd? Har aldri hatt tidlig ultralyd, men kunne godt tenke meg å få sjå et hjerte som slår når eg først skal til gyn:)
 
Bestilte akkurat time til tidlig ultralyd om 2 uker:angelic: Kommer til å være 7+2 den dagen i følge mens termin. Måtte bare! :rolleyes:
 
Back
Topp