Titt teiTitt tei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titt teiTitt tei
Kjekk jul og julaften?Titt tei
Her kom et lite dryss til jul, men nå er det borte.Masse masse snømen som blir borte igjen i kveld
Her våknet vi til hvitt idag, men nå er det kun slaps og underkjølt regnMasse masse snømen som blir borte igjen i kveld
Snør fortsatt herHer våknet vi til hvitt idag, men nå er det kun slaps og underkjølt regn![]()
Jepp helt supertJa helt fantastisk
Hos deg da?
Vi betalte 700 kr som mannen mente det var verd for å få levert en seng vi hadde fått ubb i bilen om vi la ned setene, noe som medførte at han måtte ha hjemmekontor for den ble levert en gang mellom 10 og 18. Den kom like før middag.For noen priser for å få levert hjem en seng ...
Vi får den ikke inn i bilen, men 800 for å kjøre den 6 km synes jeg var drøyt. Billigere å leie henger i grunnVi betalte 700 kr som mannen mente det var verd for å få levert en seng vi hadde fått ubb i bilen om vi la ned setene, noe som medførte at han måtte ha hjemmekontor for den ble levert en gang mellom 10 og 18. Den kom like før middag.
Jeg er fortsatt ikke enig i at å betale 700 kr for levering var bedre enn å hente den.
Så bra daJepp helt supert![]()
Å? Jeg kjenner på noe i halsen og er spent på morgendagen. Skal på jobb igjen på mandag. Kanskje...Venter i spenning om det blir karantene igjen...
Å? Jeg kjenner på noe i halsen og er spent på morgendagen. Skal på jobb igjen på mandag. Kanskje...
De tester jo, men ikke hvis du bare er litt småtufs.Her testes det visst ikke disse røde dagenetåpelig opplegg