Blir ufattelig spennende!Vanskelig å tro at dette året snart er over. Lurer på hva som venter oss neste år.
Hilsen 25 dager til termin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ufattelig spennende!Vanskelig å tro at dette året snart er over. Lurer på hva som venter oss neste år.

Gratulerer med 5 åringenHard og brutal opplæring i "egentlig ligger de fleste bare og later som de sover når man vekker dem med bursdagssang" for husets nybakte 5 åring.
Hun ga opp å vente for 2 timer siden, har lagt i senga og sett nettbrett, siste halvtimen har hun vært oppe og lekt med gavene fra i går.
Nå går hun og legger seg, for nå vekker jeg søsteren....
Neste år har vi mye spennende i vente , i tillegg håper de finner ut av helsa mi hos legen så jeg kam få fikset detVanskelig å tro at dette året snart er over. Lurer på hva som venter oss neste år.
Mer corona. Hilsen pessimistenVanskelig å tro at dette året snart er over. Lurer på hva som venter oss neste år.
Håper det!Neste år har vi mye spennende i vente , i tillegg håper de finner ut av helsa mi hos legen så jeg kam få fikset det
Huff daSvigerfar til min søster fikk massivt hjerneslag i gå kveld
Det kommer ikke til å gå bra
Å huffHuff da![]()
ÅneiSvigerfar til min søster fikk massivt hjerneslag i gå kveld
Å huffSvigerfar til min søster fikk massivt hjerneslag i gå kveld
Huff da.Svigerfar til min søster fikk massivt hjerneslag i gå kveld