Tester

Ja kanskje det? Sammenligner alle tester med da jeg fikk positiv med sønnen, og da fikk jeg utslag 10 dpo - men mener jeg brukte makesure eller one step ellernoe, alle de andre graviditetene jeg har hatt har jeg fått positiv 13-15 dpo med babyplan..
Eg fekk denne 16 dpo (i følge tul) sist gong. Veit ikkje korleis kvaliteten på strimmel er i forhold til stav på Babyplan, men strimmelen min i dag, 16 dpo, er ikkje i nærheten av det denne var:) så trur kvaliteten svinger veldig ja

IMG_20200205_053548.jpg

Eg fekk denne 16 dpo (i følge tul) sist gong. Veit ikkje korleis kvaliteten på strimmel er i forhold til stav på Babyplan, men strimmelen min i dag, 16 dpo, er ikkje i nærheten av det denne var:) så trur kvaliteten svinger veldig ja

Vis vedlegget 344143
Nei det kan stemme, skulle ønske jeg fikk tak i andre tester så jeg kunne sjekket :rolleyes:

eneste gangen det har resultert i barn hos oss fikk jeg tidligere strek, men det var ikke babyplan. Alle andre ganger har det slådd ut sent, og da har det vært babyplan..
fikk jo 1-2 på digital for to dager siden med mikrostrek på bp.. da må det jo vært over 25 :woot: tenker ta en ny digital julaften (med den risikoen det innebærer å få uønsket svar)

Ja, tankane kværna i ett:facepalm:

Åå, skjønner godt du er litt spent om du skal snakke med sjefen:wideyed: Om dette svangerskapet blir likt som sist for min del så ender det med full sjukemelding på nyåret og må nesten då fortelle det til sjefen eg og.. Begynte i jobben for 2 mnd sidan så det blir svært ubehageleg :sour: Syns det er veldig ubehagelig å fortelle om så private ting til sjefen, vertfall ein eg knapt kjenner. Men kan liksom ikkje vere vekke fra jobb i 4-6 veker utan å gi ein indikasjon på kvifor føler eg:facepalm:

Gikk heldigvis veldig bra, han legger tilrette akkurat som jeg ønsker. Har virkelig en fin sjef. Så blir nok bra dette. Føles rart å si det så tidlig, men med min jobb er det nødvendig :rolleyes:

Tror de fleste leder har god forståelse og at vi nok gruer oss og overtenker litt. Skaper mye bedre forståelse når de vet hva som foregår :happy:

Nei det kan stemme, skulle ønske jeg fikk tak i andre tester så jeg kunne sjekket :rolleyes:

eneste gangen det har resultert i barn hos oss fikk jeg tidligere strek, men det var ikke babyplan. Alle andre ganger har det slådd ut sent, og da har det vært babyplan..
fikk jo 1-2 på digital for to dager siden med mikrostrek på bp.. da må det jo vært over 25 :woot: tenker ta en ny digital julaften (med den risikoen det innebærer å få uønsket svar)
Satsar på 2-3 då:joyful:
Har vurdert å ta ein sjølv, men eg syns dei testane er skumle:hilarious:

Gikk heldigvis veldig bra, han legger tilrette akkurat som jeg ønsker. Har virkelig en fin sjef. Så blir nok bra dette. Føles rart å si det så tidlig, men med min jobb er det nødvendig :rolleyes:

Tror de fleste leder har god forståelse og at vi nok gruer oss og overtenker litt. Skaper mye bedre forståelse når de vet hva som foregår :happy:
Så bra:joyful:

Problemet med min stilling er at den er nyoppretta og eg er den einaste som har den:rolleyes:Jobber i et mannsdominert firma så føler eg bekrefter "frykten" mange har med å ansette ei dame i fruktbar alder:wacky:

Begynner å føle litt mer glede nå når testene blir sterkere :angelic:

Vedlegg

• IMG_20201222_065210.jpg
    IMG_20201222_065210.jpg
    34,2 KB · Visninger: 63
Uff, lovte meg selv å ikke frike ut, men selvsagt gjør jeg det. Knapt døgn mellom testene, men dagens er litt svakere enn gårsdagens :( uff shitt pomfritt, håper det likevel går veien...
Ser godt når den tørker at den er litt svakere :(

10 og 11 dpo
IMG_20201222_063025.jpg

Jeg vil gjerne dele en erfaring :) i går 10 dpo, testet jeg kl 05.00. Første urin og fikk svak strek.

Testet på ny kl 07.00. Mye sterkere strek.

I dag 11 dpo testet jeg igjen med dagens første urin og fikk ca samme strek som test nummer to i går. Jeg frika litt ut :smiley-angelic008
Så testa jeg igjen, på urin nr to. Igjen fikk jeg myyye sterkere strek enn ved testen tatt ved første morgenurin!

Kanskje dette bare er meg, men synes det var såpass interessant at jeg ville dele.
IMG_20201222_080756.jpg

IMG_20201222_081144.jpg

Jeg vil gjerne dele en erfaring :) i går 10 dpo, testet jeg kl 05.00. Første urin og fikk svak strek.

Testet på ny kl 07.00. Mye sterkere strek.

I dag 11 dpo testet jeg igjen med dagens første urin og fikk ca samme strek som test nummer to i går. Jeg frika litt ut :smiley-angelic008
Så testa jeg igjen, på urin nr to. Igjen fikk jeg myyye sterkere strek enn ved testen tatt ved første morgenurin!

Kanskje dette bare er meg, men synes det var såpass interessant at jeg ville dele.

Vis vedlegget 344179
Blei først litt stressa når eg såg første innlegget ditt, men så kom heldigvis denne! Ser kjempebra ut:woot:
Har lest om fleire som tester sterkare på andregongsurin, og nokon sterkare om kvelden:joyful:

Blei først litt stressa når eg såg første innlegget ditt, men så kom heldigvis denne! Ser kjempebra ut:woot:
Har lest om fleire som tester sterkare på andregongsurin, og nokon sterkare om kvelden:joyful:
Ja, jeg også :nailbiting: heldigvis testet jeg igjen! Phu!

Lenge leve testegalskapen:hilarious:
Her er mine ikkje-sensitive testar fra Ebay. Blitt jaggu bra strek på denne og etter kvart:woot:

inCollage_20201223_073025463.jpg

Ovenfra og ned : 12 dpo, 15, 16, 17 dpo (nei, man skal ikke måle stigning med disse, men må bare :bag: håper dette er ok stigning :smiley-angelic001)

Håper på 2-3 på digital i morgen :Heartred

Vedlegg

• C0E54B9B-421D-4839-9265-049237BE0B14.jpeg
    C0E54B9B-421D-4839-9265-049237BE0B14.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 65
16 dpo :angelic:

Vedlegg

• 4F5ACBA7-783F-456A-B42C-1DDB72DF3C8C.jpeg
    4F5ACBA7-783F-456A-B42C-1DDB72DF3C8C.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 29
Ovenfra og ned : 12 dpo, 15, 16, 17 dpo (nei, man skal ikke måle stigning med disse, men må bare :bag: håper dette er ok stigning :smiley-angelic001)

Håper på 2-3 på digital i morgen :Heartred
Disse ser jo veldig bra ut:woot::Heartred

Back
Topp