Hei alle sammen!
Det er veldig lenge siden jeg har vært her inne, men med covid-19 og alt mas rundt det, så har jeg vel egentlig prøvd å stenge ute alt som har med dette og gjøre, for skuffelsen har vært for stor når jeg har vært i kontakt med de i Oslo, over at alt bare er satt på vent.
Men jeg har hentet meg litt inn igjen, og jeg hadde en video-time med Ingrid Stål på Ullevål, og de skulle ta kontakt med Karolinska for å se på muligheten for å flytte eskimo-babyer til Norge. Det er visst en litt tung prosess mtp. en del formaliteter, men jeg håper veldig at de vil satse på dette, og at dette går i orden.

Jeg snakket med henne sist 10 desember, er det noen som har vært i kontakt med Oslo etter dette?
Utrolig leit å høre om alle spontanabortene og påvist sykdom ved fostervannsdiagnostikk med etterfølgende abort.

Og en ekstra klem til Evelyn92, syntes du er utrolig tøff som har gått veien med gentest og pgd med mulighet for huntington. Jeg er selv en PGD'er på bakgrunn av genetisk sykdom med 50% arvelighet. Men min "sykdom" (jeg er jo ikke syk enda!) er ikke like alvorlig (arvelig ALS), men jeg syntes det fortsatt er vanskelig å forholde seg til. Massevis av klemmer til deg og familien din.