~Skravetråd for Desember ~

Bahh, å rydde ungenes rom er ganske kjedelig. Selv om han angivelig hjelper til og eldstemann sitt rom på en måte er det enkleste å ta siden vi ikke skal flytte om på møbler der, de ande skal ha ut hhv en seng og en sovesofa. Men gud bedre så mye rot han har der inne. Det er åpenbart for lenge siden noen andre enn han selv har ryddet.

I dag er jeg både trøtt og energisk på én gang. Litt forvirrende.
Frykter jeg lander med et brak på sliten-siden i morgen.

Skal på sentret å handle litt.
Sjekker først tøymunnbindene mine, æsj, det er fremdeles fuktige etter vask.
Ikke så farlig, jeg har en pose med engangsmunnbind liggende i bilen.
Kjører til sentret for å handle, og parkerer når jeg kommer frem.
Da ser jeg feilen jeg har gjort.
En gangsmunnbindene ligger i den andre bilen...
Akkurat da kommer en ambulansesjåfør ut av butikken og går mot ambulansen.

Så er det store spørsmålet, hvor frekk tror dere Musmor kan være :p
Spør om ambulansepersonell har munnbind til deg?:hilarious:

Du vet du har våknet tidlig når du rekker å se to episoder av Akutten (!) før jobb.
Gammelt jungelord.
:dead:

Denne fredagen var lang.

Det er ikke det at jeg har lite å gjøre på jobb, men har jobbet meg gjennom en kjedelig oppgave og det er sikkert forklaringen på den lange dagen. Nå er jeg igang med en lettere sak hvor jeg sår krysset av for utført en etter en ettersom avstemmingen går opp (men skal gjenta det 35 ganger så jeg blir ikke ferdig i dag, men det er helt greit) så da føler jeg i alle fall fremgang

Drøyt 2 timer til. Så tar jeg helg, henter i bhg og det blir bra!

Noen ganger føler jeg på det at virkelige meg kanskje har blitt litt for lik Musemor med årene :P
Slik var det ikke opprinnelig, da var Musemor egentlig den jeg skulle ønske jeg turte å være.
Greit med Musemor, hun gjemmer seg bak et nick :P

Ja..da... da er smitten kommet på skolen der jeg jobber - var bare ett tidsspørsmål det altså :shifty: Jeg blir ikke satt i karantene, da jeg ikke er nærkontakt til de elevene - håper ikke på videre smittespredning :hungover:

Ja..da... da er smitten kommet på skolen der jeg jobber - var bare ett tidsspørsmål det altså :shifty: Jeg blir ikke satt i karantene, da jeg ikke er nærkontakt til de elevene - håper ikke på videre smittespredning :hungover:
Det går nok bra, bare fordi det er en smittet betyr det ikke at det er et utbrudd.
Vi har hatt to smittede ved vår skole, en voksen og et barn. De var med ca 1 måneds mellomrom og hadde ikke noe med hverandre.
Ingen andre ble smittet

Usj, den dagen på jobb der det meste går galt :bag: takk og pris for at dagen er over:shy:

Back
Topp