Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal begynne med cyclogest i morgen tidlig. Er det noen som har erfaring med de? Og er det slik at man må ligge i 20-30 min etter man har tatt de?
De sa til meg nå denne gangen at de akkurat hadde hatt undervisning fra medisinfirmaet som produserer cyklogest at det var nok å ligge 10 minutter.. men når jeg brukte det sist i 2019 sa de 20-30 min..Jeg skal begynne med cyclogest i morgen tidlig. Er det noen som har erfaring med de? Og er det slik at man må ligge i 20-30 min etter man har tatt de?
Okei. Synes det er rart at jeg ikke har fått noe beskjed fra st.olav. kan heller ikke se at det står i pakningsvedlegg i esken. Hvis ikke jeg bare har oversett det dayep, 30 min fikk jeg beskjed omskal selv ta dem
![]()
Åja. Har kanskje ikke såå mye å si da. For jeg har ikke fått noe beskjed i det hele tatt om at jeg må ligge etter jeg har tatt de. Men etter å ha googlet og lest så tror jeg at jeg kommer til legge inn en 30 min kvile etter hver pilleDe sa til meg nå denne gangen at de akkurat hadde hatt undervisning fra medisinfirmaet som produserer cyklogest at det var nok å ligge 10 minutter.. men når jeg brukte det sist i 2019 sa de 20-30 min..

Ja, det er jo deilig å slappe av en halv time uansettÅja. Har kanskje ikke såå mye å si da. For jeg har ikke fått noe beskjed i det hele tatt om at jeg må ligge etter jeg har tatt de. Men etter å ha googlet og lest så tror jeg at jeg kommer til legge inn en 30 min kvile etter hver pille![]()
Ja, det er heilt santJa, det er jo deilig å slappe av en halv time uansettmen greit å vite at det er nok med 10 minutter hvis man fks har dårlig tid en morgen eller noe
liker ihvertfall cyklogest 1000 ganger mer enn crionen og lutinus!! Ikke så mye gris og styr!
Jeg har vært litt små deppa for trodde forsøket ikke gikk. Men så dukka en svak strek opp idag, 11dpo. Så får håpe den blir sterkere Vis vedlegget 342709
Tusen takkSå spennendeHåper den blir sterkere og sterkere.

De sa til meg nå denne gangen at de akkurat hadde hatt undervisning fra medisinfirmaet som produserer cyklogest at det var nok å ligge 10 minutter.. men når jeg brukte det sist i 2019 sa de 20-30 min..
Jeg ser! Krysser fingrene for degJeg har vært litt små deppa for trodde forsøket ikke gikk. Men så dukka en svak strek opp idag, 11dpo. Så får håpe den blir sterkere Vis vedlegget 342709

Testet du ut ovitrelle forresten?Jeg har vært litt små deppa for trodde forsøket ikke gikk. Men så dukka en svak strek opp idag, 11dpo. Så får håpe den blir sterkere Vis vedlegget 342709
Ja, jeg går også der. Så rart.. kanskje jeg hørte feil?? Men mener bestemt sykepleiern sa at 10 minutter var nok.. jaja.. nå skal jeg igang med ferskforsøk på nyåret, så da får jeg vel høre igjenVar du også på fertilitetssenteret? Jeg fikk beskjed om at de hadde gått bort fra at man måtte ligge i ro i det hele tatt. Rart de sier forskjellig.
Jeg fikk heller ikke beskjed om noe. Så jeg har gjort begge deler, både vært i ro og bevegt meg. Ikke merka noe forskjell på mengde som renner ut.Var du også på fertilitetssenteret? Jeg fikk beskjed om at de hadde gått bort fra at man måtte ligge i ro i det hele tatt. Rart de sier forskjellig.
Jeg starta å teste 8dpo. Så da at Ovitrellen var uteTestet du ut ovitrelle forresten?
På Lutinus ble jeg så oppblåst, så 3-4mnd gravid ut. Slapp unna d med CyclogestJa, det er heilt sant
Jeg har bare vært gjennom dette en gang før og da tok jeg lutinus og var ikke særlig begeistret for det griseriet, så det er godt å høre at cyclogest er bedre![]()
Jeg stapper spekeskinke på pizzaen når jeg er gravid så jeg overleverDigg! Her peiser jeg innpå salami og spekeskinke for harde livet mens jeg ennå kanLykke til i morgen
![]()

Men da må det jo være noe herJeg starta å teste 8dpo. Så da at Ovitrellen var ute![]()
krysser fingrene for at de blir sterkere Ja, jeg går også der. Så rart.. kanskje jeg hørte feil?? Men mener bestemt sykepleiern sa at 10 minutter var nok.. jaja.. nå skal jeg igang med ferskforsøk på nyåret, så da får jeg vel høre igjenhar ikke flere på frys nå...
Det var den mannlige legen som sa det og den ene sykepleieren. De sier kanskje litt forskjellig. Trist du ikke har flere på frys, håper det går bra med ferskforsøk på nyåret