Tidlig ultralyd :)

Helt fantastisk på TUL igår! Det var ei lita prinsesse :Heartpink:dummy1: Tror kanskje hun er litt sjenert da, siden hun gjemte seg godt :hilarious: Jordmor var fremdeles ganske så sikker på kjønn da, var ingenting mellom beina, det så vi tydelig :p Hun sa til og med at vi skulle få timen på refusjon om hun hadde tatt feil for hun var så sikker :laughing021 Ble målt til 14+3 som jeg var igår, helt perfekt i størrelse :Heartpink Er så lykkelig nå :love017

gratulerer så mye:Heartpink så herlig!
 
Helt fantastisk på TUL igår! Det var ei lita prinsesse :Heartpink:dummy1: Tror kanskje hun er litt sjenert da, siden hun gjemte seg godt :hilarious: Jordmor var fremdeles ganske så sikker på kjønn da, var ingenting mellom beina, det så vi tydelig :p Hun sa til og med at vi skulle få timen på refusjon om hun hadde tatt feil for hun var så sikker :laughing021 Ble målt til 14+3 som jeg var igår, helt perfekt i størrelse :Heartpink Er så lykkelig nå :love017
Gratulerer så mye :Heartpink
 
Helt fantastisk på TUL igår! Det var ei lita prinsesse :Heartpink:dummy1: Tror kanskje hun er litt sjenert da, siden hun gjemte seg godt :hilarious: Jordmor var fremdeles ganske så sikker på kjønn da, var ingenting mellom beina, det så vi tydelig :p Hun sa til og med at vi skulle få timen på refusjon om hun hadde tatt feil for hun var så sikker :laughing021 Ble målt til 14+3 som jeg var igår, helt perfekt i størrelse :Heartpink Er så lykkelig nå :love017
Åååååh, er så glad for dere :Heartred Blir veldig koselig med ei lita tutte :love017
 
Oi, denne havnet feil, skulle stått i dagboken min. Prøven var normal, ikke Trisomi
 
Last edited:
Det har vært en tøff uke med mye tårer. Har lest medisinske artikler for å prøve å finne ut så mye som mulig for å kunne ta ett eventuelt umulig valg.

Har aldri hørt om trisomi 18- edwards syndrom- tidligere.

Når det snakkes om kromosomfeil så er der vesentlig Downs syndrom som nevnes.

Var på ultralyd i forbindelse med KUB test fredag forrige uke. Alt så bra ut helt til dr.gyn la inn tallene fra blødprøven.

Høy risiko for Trisomi 18 fikk jeg beskjed om. Og mulighet for å komme igjen neste dag for morkakeprøve. Etter å ha ringt mannen bestemte vi oss for å ta morkakeprøven.

På meg ville de ta prøven transvaginalt. Det var ikke vondt å ta selve prøven. Av fysiske smerter var det værste i grunn vask i forkant av prøvetaking.
De var to leger en som guidet med UL på magen og en som tok selve prøven. Hos meg ligger morkaken bak til venstre, det var vanskelig å komme til, men de fikk ut vev. I tillegg tok de blodprøve av meg.

Det skjønner jeg kan være vanskelig å ta stilling til :Heartred Mange ting å tenke igjennom. Håper morkakeprøven viser noe annet - og hvis ikke håper jeg dere klarer å fatte den riktige beslutningen for nettopp dere :love2 Klemmer sendes til dere!
 
Egentlig 11+0 i dag, men ble målt til 11+3. En aktiv krabat som sprellet rundt og klødde seg i øynene. Helt fantastisk å se :Heartblue:Heartpink Begynner også å bli veldig spent på kjønn, men det er jo litt tidlig å se enda :love2
 

Vedlegg

  • 7CB4AFE5-2045-4E1B-8267-DD9E45B00F8C.jpeg
    7CB4AFE5-2045-4E1B-8267-DD9E45B00F8C.jpeg
    45,5 KB · Visninger: 66
Det skjønner jeg kan være vanskelig å ta stilling til :Heartred Mange ting å tenke igjennom. Håper morkakeprøven viser noe annet - og hvis ikke håper jeg dere klarer å fatte den riktige beslutningen for nettopp dere :love2 Klemmer sendes til dere!
Tusen takk. Denne havnet feil, var ment for dagboken min. Prøven var normal.
 
TUL 12+1, CRL 5,7 cm.
Det var myyyye aktivitet inni der :hilarious::hilarious:
Ellers så alt veldig fint ut:happy:
 

Vedlegg

  • 8582E6D0-AE50-4FF8-830A-15EC4084C49C.jpeg
    8582E6D0-AE50-4FF8-830A-15EC4084C49C.jpeg
    38,6 KB · Visninger: 48
Back
Topp