Ganske stor tro på at digital vil slå ut nåDisse fikk jeg i ettermiddag. Er helt skjelven av hele greia fortsatt
Nå undrer jeg meg på om en digital vil slå ut snart? Sykt nervøs for det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske stor tro på at digital vil slå ut nåDisse fikk jeg i ettermiddag. Er helt skjelven av hele greia fortsatt
Nå undrer jeg meg på om en digital vil slå ut snart? Sykt nervøs for det!
I går hadde jeg det første av noe som kunne ligne på en strek. Har vært helt blenda frem til det. I dag dristet jeg meg til å ta en digital, og den var positiv. Nesten ikke til å tro.. er så glad. Jeg kan settes på gravidHusk å quote meg hvis dere skal settes på gravid eller TRJeg er for det meste inne i uke 50, da jeg fikk forsinket EL!

I går hadde jeg det første av noe som kunne ligne på en strek. Har vært helt blenda frem til det. I dag dristet jeg meg til å ta en digital, og den var positiv. Nesten ikke til å tro.. er så glad. Jeg kan settes på gravid
Håper og heier på resten av dere![]()

Ganske stor tro på at digital vil slå ut nåmin slo ut på veldig utvannet urin når streken var svakere enn dette
![]()
kanskje jeg tørr i morgen om streken har blitt litt sterkere.Fjellgeiti - 25 år - PP3 etter MA - B1 - EL 16/11 - IKM 30/11
Milli28 - 27år - PP1 - B2 - EL 17/11 - IKM 01/12
Oregano - 29 år - PP7 - B1 - EL 17.11 - IKM 1.12
Hvordsn går det med dere?![]()
men tror kanskje ikm er 3.12 og el var litt senere. Men forje uke fikk jeg litt rosa utflod tenkte d kunne være festeblødning men , idag var det også litt. Føler mensen er rundt hjørnet ja
vi får se.
Ser nå at kvaliteten på opplastinger er sykt dårlig så da ser man iallefall ikke noeNegative testermen tror kanskje ikm er 3.12 og el var litt senere. Men forje uke fikk jeg litt rosa utflod tenkte d kunne være festeblødning men , idag var det også litt. Føler mensen er rundt hjørnet ja
vi får se.
Testene jeg tok igår og idag er blanda men når de er tørka så ser d ut som e kan skimte noe.. men det er nok skygge bare , kan ikke ses på bilde føler jeg.. 1 er tørket andre er innenfor 5 min..

Lykke25 - 27 - PP3 - B2 - El 18.11 - IKM 02.12
Meg88 - 31 - P3 -B3 - EL ca 18/11 - IKM ca 2/12
<3Tingeling<3 - 31 år - PP 3 - B5 - EL 18/11 - IKM 2/12
Hvordan går det med dere?![]()

Kan settes på TRPå CD 4 idag og venter på at tanta skal dra igjen, hu er nok på besøk noen dager tilDette blir min andre PP med Lady-comp og temping, utrolig moro å følge med på tempen. Første pp viste temping at jeg har EL samme dag som positiv El-test. Bruker også Clearblue advanced monitor, så skal være godt dekket
![]()

Kan settes på TR![]()

Går fint herLykke25 - 27 - PP3 - B2 - El 18.11 - IKM 02.12
Meg88 - 31 - P3 -B3 - EL ca 18/11 - IKM ca 2/12
<3Tingeling<3 - 31 år - PP 3 - B5 - EL 18/11 - IKM 2/12
Hvordan går det med dere?![]()
kjent litt på kvalme idag så den slår vel ut for fullt her snart, blir nok sengeliggende som med de to andre innen en uke eller toTar du en digital idag?Tørr ikke prøve i dagkanskje jeg tørr i morgen om streken har blitt litt sterkere.
Tar du en digital idag?![]()

Går fint herkjent litt på kvalme idag så den slår vel ut for fullt her snart, blir nok sengeliggende som med de to andre innen en uke eller to
![]()
Hatt det med alle