<3 IKM uke 49 <3

MrsSunflower - 26 år - PPalt for lenge - B1 - EL 19.11 - 04.12
Trulteguri - 33år - PP? - B1 - EL 19.11 - 04.12

Hvordan går det med dere?:)
 
11-12 dpo og 13 dager etter ovitrelle og jeg har innsett at jeg har kronisk strek på øyet :hilarious: Ser streker i dag også, men det er nok helt sikkert ovitrellerester
Sniker litt på deg og Ovitrelle! Er et pr dager bak deg i løypen, men så utrolig spennende Har du testet på Ovitrelle hele veien for å ha kontroll på stigning?
 
Sniker litt på deg og Ovitrelle! Er et pr dager bak deg i løypen, men så utrolig spennende Har du testet på Ovitrelle hele veien for å ha kontroll på stigning?
Ja, har hatt to runder med ovitrelle nå - og synes dpo-tiden blir SÅ ødelagt. Sist så fikk jeg positiv i 17 dager (men det mente gyn var kjemisk). Og denne gangen har den vært positiv til 11-12 dpo. Ganske så negativ i dag 12-13 dpo
 
MrsSunflower - 26 år - PPalt for lenge - B1 - EL 19.11 - 04.12
Trulteguri - 33år - PP? - B1 - EL 19.11 - 04.12

Hvordan går det med dere?:)

Er 15dpo, ingen mens i sikte enda hvertfall. Og ingen positiv test, ingen tentenser til to streker engang :sorry:, så jeg tenker at håpet er ute. Ser for meg at TR kommer i morgen. Det har skjedd før ser jeg, ved å se tilbake på tidligere sykluser. Jeg kan quote deg når TR er kommet;)
 
Er 15dpo, ingen mens i sikte enda hvertfall. Og ingen positiv test, ingen tentenser til to streker engang :sorry:, så jeg tenker at håpet er ute. Ser for meg at TR kommer i morgen. Det har skjedd før ser jeg, ved å se tilbake på tidligere sykluser. Jeg kan quote deg når TR er kommet;)

Ja, gi beskjed når du vet:) kjipt med negative tester:(
 
Fikk ikke bekrefta noe graviditet hos legen i dag, nei :( de påstod det ikke var utslag på testen (jeg så aldri testen).
Ble kjempeskuffa, redd og trist. Tok tre tester da jeg kom jeg, og de er mye mer positive enn de har vært tidligere. Dårlig gjort av legekontoret å skremme meg sånn :shifty:

F390D14E-8565-40EF-A942-A2B99473CB8C.jpeg
 
Fikk ikke bekrefta noe graviditet hos legen i dag, nei :( de påstod det ikke var utslag på testen (jeg så aldri testen).
Ble kjempeskuffa, redd og trist. Tok tre tester da jeg kom jeg, og de er mye mer positive enn de har vært tidligere. Dårlig gjort av legekontoret å skremme meg sånn :shifty:

Vis vedlegget 342775
Rart, desse er jo veldig positive. Men meiner å ha lest her inne at testane dei bruker hos legen er mykje mindre sensitive enn heimetestar? :oops:
 
Rart, desse er jo veldig positive. Men meiner å ha lest her inne at testane dei bruker hos legen er mykje mindre sensitive enn heimetestar? :oops:

Det må de jo være...
Legen påstod derimot at deres tester var mer sensitive enn hjemmetester o_O ser ikke slik ut akkurat
 
Det må de jo være...
Legen påstod derimot at deres tester var mer sensitive enn hjemmetester o_O ser ikke slik ut akkurat
Kor gammal ca var legen? Viss han/ho er litt opp i åra så kan jo heimetestane ha blitt litt bedre i mellomtida:D
 
Fikk ikke bekrefta noe graviditet hos legen i dag, nei :( de påstod det ikke var utslag på testen (jeg så aldri testen).
Ble kjempeskuffa, redd og trist. Tok tre tester da jeg kom jeg, og de er mye mer positive enn de har vært tidligere. Dårlig gjort av legekontoret å skremme meg sånn :shifty:

Vis vedlegget 342775
Jøss, så rart. Har du tatt en digital?
 
Fikk ikke bekrefta noe graviditet hos legen i dag, nei :( de påstod det ikke var utslag på testen (jeg så aldri testen).
Ble kjempeskuffa, redd og trist. Tok tre tester da jeg kom jeg, og de er mye mer positive enn de har vært tidligere. Dårlig gjort av legekontoret å skremme meg sånn :shifty:

Det samme skjedde med meg sist gang jeg var gravid. Jeg hadde fått positiv digital test hjemme og fikk rask time hos legen for å ta blodprøve. Da ville de ha meg til å levere en urinprøve samtidig som jeg var der (midt på dagen urin) og den ble svakt positiv. Da mente de at den testen ikke var bra nok til å bekrefte en graviditet, så jeg ble nesten ikke trodd. :banghead: Legen ringte meg 2 dager senere å kunne bekrefte at jeg faktisk var gravid. "Ja, det vet jeg vel" svarte jeg da... :bored:

Vis vedlegget 342775
 
Fikk ikke bekrefta noe graviditet hos legen i dag, nei :( de påstod det ikke var utslag på testen (jeg så aldri testen).
Ble kjempeskuffa, redd og trist. Tok tre tester da jeg kom jeg, og de er mye mer positive enn de har vært tidligere. Dårlig gjort av legekontoret å skremme meg sånn :shifty:

Vis vedlegget 342775

Med nr 2 testet jeg negativt når jeg var på kontroll på sykehuset pga magesmerter. Hjalp ikke at de ikke fant noe på ul heller. De mente jeg ikke var gravid, men ringte dagen etter da jeg også hadde tatt hcg prøve. Den var på over 1000. Så var definitivt gravid. Babyen fant de 2 uker etter på ul. Var da 8 uker på vei.

Stol på hjemme testene testene dine. Selv testene på legekontor og sykehus kan vise feil! Du har flotte streker, så prøv å pust med magen og ta det helt med ro :Heartred
 
Takk, men blir nok ingen flere pp med det første.. Gubben har satt ned foten..

Åneei, det er jeg lei meg for:sad010Ønsker du å dele hvorfor? Tror du han kan ombestemme seg igjen?
 
Tok nå nettopp. Aldri fått så sterkt på dem andre jeg har tatt(rfsu test ofte). 15dpo. Har også tatt hcg prøve, venter svar.

Lurer på når digital slår ut på 2-3

Sånn slår rfsu testene ut.
 

Vedlegg

  • IMG_20201204_212144.jpg
    IMG_20201204_212144.jpg
    8,6 KB · Visninger: 76
  • IMG_20201204_213006.jpg
    IMG_20201204_213006.jpg
    22,4 KB · Visninger: 68
St

Står lenger bak i tråden her. Er vanskelig dette.. Føler det er et hulrom i meg som aldri kommer til å bli fylt..
Beklager, husker jo jeg skrev litt med deg om det huska bare ikke at det var ditt Nick:sorry: Det er jeg veldig lei meg for :( Vondt å gå med de følelsene alene i forholdet:( er jo ikke lett når ikke begge ønsker det samme:shy:
 
Back
Topp