<3 IKM uke 49 <3

Kjøpte en tidligtest som viste negativ, men nå leser jeg at de MÅ tas med morgenurin men jeg testa jo nå midt på dagen og hadde drukket mye vann og kaffe Symptomer har jeg enda og ingen tegn til TR, jeg pleier ellers å spotte flere dager før den starter. Jaja, da blir det å vente på IKM før jeg tester igjen. Tiden går tregt!
 
Æsj ja :( hatt det med de to andre så regner med det kommer denne gangen å :( sikkelig fælt når det står på!

Ja, det er grusomt:oops: Har du det hele svangerskape? Jeg har vært heldig å "kun" hatt det de første 4-5 mnd:rolleyes:
 
Vil gjerne vente til jeg har tatt digital og er over IKM. Klarer rett og slett ikke å tro på dette! Forventer blod hver gang jeg er på do

Off ja, vet den følelsen. Føler det skal komme blod hvert øyeblikk :facepalm:, ikm i morgen nå så kan jeg slappe litt av om ikke tante rød kommer da, men siden jeg har positive tester så regner jeg med det går fint. Men det er den følelsen som er vanskelig :banghead:
 
Heldigvis ikke hele svangerskapet, daaa hadde jeg blitt gal :p det gir seg gradevis fra ca uke 14 :) gruer meg :p

Ja, samme her:p stakkars de som har det i 9 mnd:eek::(
 
Off ja, vet den følelsen. Føler det skal komme blod hvert øyeblikk :facepalm:, ikm i morgen nå så kan jeg slappe litt av om ikke tante rød kommer da, men siden jeg har positive tester så regner jeg med det går fint. Men det er den følelsen som er vanskelig :banghead:

Det har du helt rett i.. er veldig skummelt! Men vi må bare satse på at det går bra. Mine tester blir heldigvis sterkere og sterkere...
 
Okei :) redd kanskje mine tester er svake i forhold til at jeg har ikm i morgen. Så håper det går veien. Tar digital i morgen eller fredag.


Ser forsåvidt at makesure testen jeg tok idag var sterkere enn rfsu vanlig viste også. Så kan være at rfsu har lite fargestoff?, å at streken egentlig er sterkere enn jeg får på testen :dead:
 
Litt usikker på om dette går riktig veg da jeg syns testene er litt svake til at jeg har ikm i morgen. Men tok en digital på samme urin som en ny strimmel

Tok også siste make sure i mårrest å syns nesten den var sterkere enn rfsu sin.
 

Vedlegg

  • IMG_20201202_163317.jpg
    IMG_20201202_163317.jpg
    18,3 KB · Visninger: 127
  • IMG_20201202_162445.jpg
    IMG_20201202_162445.jpg
    17,9 KB · Visninger: 132
  • Screenshot_20201202_161132_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201202_161132_com.android.gallery3d.jpg
    12,5 KB · Visninger: 130
Litt usikker på om dette går riktig veg da jeg syns testene er litt svake til at jeg har ikm i morgen. Men tok en digital på samme urin som en ny strimmel

Tok også siste make sure i mårrest å syns nesten den var sterkere enn rfsu sin.
Min erfaring med rfsu testene er at de slår sent ut. Så streken din ser helt fin ut til å være en dag før IKM :)
 
Back
Topp