IKM uke 50 <3

Noen som har tanker om teststart? Når ryker leste test? :)
Jeg kommer sikkert ta en på onsdag eller torsdag siden jeg fikk positiv EL test litt tidligere enn ventet. Kommer da være 8-9dpo :)

ikke hatt noen symptomer enda så jeg er litt usikker. Husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen av de tidligere svangerskapene. Trur ikke det var så mange symptomer så tidlig for min del.
Tidligst 10DPO her :) Sist testet jeg f.o.m 7DPO og for min del ble det bare overanalysering og mye stress :shy: Aldri vært gravid, så vet heller ikke hvor tidlig jeg eventuelt «kan» få en positiv test. Så 10DPO it is - søndag 6.12 :D

Vond i magen idag og. Om dette fortsetter drar mannen meg til gyn i løpet av noen dager

Premom seier EL er idag :D tenker/håper det stemmer med tanke på ELslim, testar og murringar/stikking i venstre side som eg hadde igår :hilarious: Fekk lagt inn aksjer igår kveld/natt, så håpar det holder denne pp :smiley-angelic001
Eg høyrer vel da egentlig til i ikmgruppe for v.51, men håpar det er ok at eg fortsatt er her enn så lenge :Heartred

Vedlegg

• 12568FAC-9183-4B2D-800C-196A02151D35.jpeg
    12568FAC-9183-4B2D-800C-196A02151D35.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 74
Last edited:
Premom seier EL er idag :D tenker/håper det stemmer med tanke på ELslim, testar og murringar/stikking i venstre side som eg hadde igår :hilarious: Fekk lagt inn aksjer igår kveld/natt, så håpar det holder denne pp :smiley-angelic001
Eg høyrer vel da egentlig til i ikmgruppe for v.51, men håpar det er ok at eg fortsatt er her enn så lenge :Heartred
krysser fingrene for deg!

Jeg var mye kvalm i høst, men ingenting nå :p

Mista litt godfølelsen jeg hadde, så vi får nå se om noen dager. FF sier 5 dpo, men Ladycomp(maskina jeg temper med) viser at EL var den 24.nov, altså da at jeg er 6 dpo:rolleyes:

Da er jeg på CD 27. Og 5 eller 6 dpo. FF sier jeg er 5 dpo, mens Lady-comp som jeg temper med, mener jeg hadde EL den 24.nov. Det er samme dag jeg tror EL var på:rolleyes: Har mista litt godfølelsen idag, vet ikke helt hvorfor, men. Det får jeg uansett se om noen dager:joyful: Ladycomp viser størst sjans for jente, EL var den 24, og termin blir 18.08.21(regnet ut ifra engelsk utregning mht termin, i Norge er det den 21.08)

20201130_102543.jpg

20201130_090658.jpg

Last edited:

Håper for deg:Heartred

Ånei, 4-5 dpo i dag og murringer i magen/ryggen.. Da tenker eg det blir spotting med brunt og friskt blod fra i dag av en gang :yuck::yuck:Uff, og eg som håpte å få testet litt denne pp - DET er skuffende, kjenner eg.. :oops::oops: Håpte så virkelig at det ikkje skulle skje denne pp... blæ.. Her må eg jobbe litt for å komme meg ovenpå igje - kjenner eg :confused::confused:

Søren....

Bare bli igjen her hos oss du :wav Håper att det blir baby på dere etter nattens aktivitet :p;)

Herregud, jeg er kvalm:puke Har hatt hyperemesis med alle 4. Så enten er det spire, eller så jeg innbilt gravid:hilarious:

Blir spennende :) Da begynner vi teste omtrent like tidlig :signs003

Jeg er også ca like langt. 5 dpo i dag! Hadde en MA i uke 12+4 så kjenner jeg helst skulle vært gravid i går og er helt opphengt i det å bli gravid igjen. Det å prøve, holder meg likevel litt i gang og hjelper meg med å se fremover. Har begge mine to graviditeter blitt gravid på pp1 så prøver å si til meg selv at det ikke er noen selvfølge denne gang.. for å unngå at jeg går ned i kjelleren. Begge de to andre gangene kjente jeg VELDIG tidlig at jeg var gravid. Mye stikkinger rundt 5 dpo, tidlig kvalme pga hyperemesis osv. Denne ganger kjenner jeg nada så forbereder meg på at ting kan ta tid etter en MA!

Ønsker oss alle lykke til. :Heartred

Så flink du er som klarer å la vær å teste. Det gjør ikke jeg selv om jeg bare har vanlige tester hjemme :happy8
Det har vel å gjøre med at jeg ikke har lyst å kjøpe flere enn den pakken jeg kjøpte (5 stk) :hilarious:

Da er jeg på CD 27. Og 5 eller 6 dpo. FF sier jeg er 5 dpo, mens Lady-comp som jeg temper med, mener jeg hadde EL den 24.nov. Det er samme dag jeg tror EL var på:rolleyes: Har mista litt godfølelsen idag, vet ikke helt hvorfor, men. Det får jeg uansett se om noen dager:joyful: Ladycomp viser størst sjans for jente, EL var den 24, og termin blir 18.11.21(regnet ut ifra engelsk utregning mht termin, i Norge er det den 21.11)

Vis vedlegget 342315
Vis vedlegget 342316

Kjekt å se grafen altså - stilig!
18.11.2021 - er du blitt elefant? Hihi :p:p:p 18.08 er jo flott da :):)

Har også mistet godfølelsen nå i dag - søren :rolleyes:
Men me må jo bare vente og se! Hadde gleda meg til å kunne teste da, men på en annen side trenger eg ikkje vente så lenge på svaret om spottingen begynner i dag (sammen med murringene som nå er kommt) - da blir jo ventetiden kun 4-5 dager da :rolleyes::happy090:happy090:rolleyes:

Krysser fingre for at godfølelsen dukker opp igjen for deg :Heartpink

Back
Topp