IKM uke 50 <3

Hei fine damer :D
Henger meg med dere, fikk positiv EL-test i dag nå på morgenen:D
Eg tester med CB digital, og ble nesten litt sjokket når eg såg smilefjeset nå nettopp (forventet ikkje det før om 2-3 dager).

Tenkte å teste på nytt i kveld - er det no regel om å holde seg så og så lenge? Eller er det bare å teste når som helst?
Og så er det det store spørsmålet eg alltid lurer på.. er det EL i morgen da, eller når test er negativ igjen? ;)

348F7718-924A-4E40-9BB2-6A6A39A5025C.jpeg

Usikker på om det er lurt å legge inn aksjer, da kroppen min tuller seg til med både ryggsmerter, smerter nede i magen og tidlig spotting. Hatt det noen mnd, og det har blitt lite baby av det. Skal til lege i morgen, så får vell enn ide om hva som er lurt.
Men - det skader vell kanskje ikkje med en kosestund i dag fordet? :p
Og så tenker eg det blir innkjøp av en ananas i dag eller i morgen :p Godt det og!

Nr3DaKanskje<3 - 38 - pp5 - b3 - EL 26.11(?) - IKM 10.12

Har jo ingen tro på at det skal gå denne gang heller, da eg mistenker at noe skjedde ved første SA.. og siden eg kjenner på det samme enda. Men kan jo ikkje skade å gi det en mulighet likevel :Heartpink

Blir en nokså bekymringsløs og lite nervøs pp :Heartpink

Lurer på om det er El på gang her, dagen før ventet. Har ihvertfall El smerter og slim. Og i følge mannen var jeg umettelig igår :p sendte mini ut med svigers en tur til og med :hilarious:

Da er jeg kommet til CD 22 og EL er idag:joyful:
Monitor gikk endelig fra høy i 11 dager til peak idag:D
Tempen gikk ned idag, så da er det EL. Herlig å vite at imorgen er jeg i dpoland:happy093
20201125_081808.jpg

20201125_081723.jpg

20201125_081434.jpg

Tålmodigheten begynner å ta slutt :wtf:
CD18 og testen er svakare, skjønnar ingenting :sorry:

Vedlegg

• 925EB6C1-A413-46AE-B56F-1B0D49B0F7FF.jpeg
    925EB6C1-A413-46AE-B56F-1B0D49B0F7FF.jpeg
    35,9 KB · Visninger: 88
Da har tanta reist og jeg var super klar for å starte pp1!
Så ble det påvist covid-19 i nær familie... og vi er i karantene og må testes og er redd for den som er syk +++. Så da spørs det om noe skjer rundt EL neste uke, eller om pp1 ble til pp0... :wtf:

Så ble det påvist covid-19 i nær familie... og vi er i karantene og må testes og er redd for den som er syk +++. Så da spørs det om noe skjer rundt EL neste uke, eller om pp1 ble til pp0... :wtf:
usj! Riktig god bedring til den som er syk! Og håper dere andre holder dere friske

Tålmodigheten begynner å ta slutt :wtf:
CD18 og testen er svakare, skjønnar ingenting :sorry:

Har EL vært, tror du? Ser den er sterkest den øverste, første som er tatt? Du nevnte jo det at EL kom før i forrige PP? Hmmm:bookworm:

Så kjipt. Ønsker den syke en riktig god bedring og at dere andre ikke er smittet:Heartred

Har EL vært, tror du? Ser den er sterkest den øverste, første som er tatt? Du nevnte jo det at EL kom før i forrige PP? Hmmm:bookworm:
Anar ikkje, hadde så mykje sterkare testar forrige syklus :wacky: Premom seier at eg er 1 dpo idag, så akkurat no så skjønnar eg lite. Har jo testa 2 gonger om dagen også.
Kom CD14 forrige gang, men sterke testar fra CD10. Så kom tr 1 dag før også, med opphold i blødningar og kortare enn vanleg, så mulig kroppen er heilt i ulage for tiden :wtf:

Anar ikkje, hadde så mykje sterkare testar forrige syklus :wacky: Premom seier at eg er 1 dpo idag, så akkurat no så skjønnar eg lite. Har jo testa 2 gonger om dagen også.
Kom CD14 forrige gang, men sterke testar fra CD10. Så kom tr 1 dag før også, med opphold i blødningar og kortare enn vanleg, så mulig kroppen er heilt i ulage for tiden :wtf:

Begynte du først å teste på CD 13? Da kan det hende det var litt for seint da:oops: Kan hende at testen brått blir sterk igjen også. Det skjedde her. De ble veldig svake også tok det seg opp igjen.

Har ingen elsmerter idag:wideyed: Hadde SÅ smerter igår ettermiddag, så lurer litt på om EL var igår jeg altså:rolleyes:

Begynte du først å teste på CD 13? Da kan det hende det var litt for seint da:oops: Kan hende at testen brått blir sterk igjen også. Det skjedde her. De ble veldig svake også tok det seg opp igjen.
Begynte på CD10 denne gangen og. Kan vere den er sein, kjem til å teste litt til for å sjå, viss ikkje så må den ha vore allerede :think005 testane har vore ganske mykje svakare i forhold til forrige syklus.

Last edited:
Begynte på CD10 denne gangen og. Kan vere den er sein, kjem til å teste litt til for å sjå, viss ikkje så må den ha vore allerede :think005 testane er har vore ganske svakare i forhold til forrige syklus.

Ah, men da har du jo testet hele veien, da tviler jeg sterkt på at EL har vært ennå, frøken:oops: min var 1 uke forsinket denne gang, ut ifra kort syklus. Jeg har både kort og lang syklus. Så ikke så lett å beregne:dead:

Ah, men da har du jo testet hele veien, da tviler jeg sterkt på at EL har vært ennå, frøken:oops: min var 1 uke forsinket denne gang, ut ifra kort syklus. Jeg har både kort og lang syklus. Så ikke så lett å beregne:dead:
Nei, blir jo heilt tullete av dette :wtf: så eg får berre fortsette testinga å satse på at den ikkje er altfor langt unna :yuck: kort syklus sist, så da blir det lang syklus denne gangen da.

Back
Topp