Tar sjansen på å bli med her nå

Milkshake!

Betatt av forumet
Juligull2021
Etter å ha vært her inne en liten stund litt sånn uoffisielt tar jeg nå sjansen på å bli med i gruppa :)Er 5+1, og fikk 3+ på CB digital i dag. Har vært litt avventende siden jeg hadde en tidlig SA i august, (5+0), men håper inderlig at denne holder hele veien. Det virker som en super gruppe med masse fine folk, så gleder meg til å henge her med dere framover :love7

Så herlig! Gratulerer og velkommen inn i juligruppa :):Heartred

Etter å ha vært her inne en liten stund litt sånn uoffisielt tar jeg nå sjansen på å bli med i gruppa :)Er 5+1, og fikk 3+ på CB digital i dag. Har vært litt avventende siden jeg hadde en tidlig SA i august, (5+0), men håper inderlig at denne holder hele veien. Det virker som en super gruppe med masse fine folk, så gleder meg til å henge her med dere framover :love7
Gratulerer så mye!:Heartpink :D Og velkommen til oss! :talk017

Gratulerer, og VELKOMMEN:smiley-angelic003 Jeg mistet selv første gang jeg ble gravid (MA i uke 11), andre graviditet forløp uten problemer, og er nå gravid på nytt. Kjenner veldig til hvor skremmende det er å gå gjennom ny graviditet når man har opplevd å miste, men det vil faktisk helst gå bra - statistikken er på vår side! Krysser alt av fingre og tær for at vi alle i denne gruppen har terminbabyer i magene våre:Heartbigred

Gratulerer, og VELKOMMEN:smiley-angelic003 Jeg mistet selv første gang jeg ble gravid (MA i uke 11), andre graviditet forløp uten problemer, og er nå gravid på nytt. Kjenner veldig til hvor skremmende det er å gå gjennom ny graviditet når man har opplevd å miste, men det vil faktisk helst gå bra - statistikken er på vår side! Krysser alt av fingre og tær for at vi alle i denne gruppen har terminbabyer i magene våre:Heartbigred

Tusen takk :Heartred Jeg har en gutt på litt over to år, så min første graviditet gikk fint, men merker jeg er mer bekymret nå, og spesielt etter å ha opplevd å miste. Så trist å høre at du hadde en MA i uke 11, men godt å høre at andre graviditet forløp uten problemer. I og med at det var såpass tidlig for meg når jeg mistet gikk det ganske greit, men klart det var leit likevel. Og frykten sitter jo i for at det skal skje igjen, men som du sier, det vil helst gå bra :Heartred

Gratulerer! Kjenner selv på den samme frykten, mistet også tidlig i høst. Måtte vi få baby denne gangen❤️

Gratulerer! Kjenner selv på den samme frykten, mistet også tidlig i høst. Måtte vi få baby denne gangen❤️

Tusen takk :Heartred Litt godt å høre at andre vet hvordan man har det, men trist å høre at du også mistet. Ja denne gangen skal vi komme oss i mål :Heartred

Gratulerer så mye og hjertelig velkommen i juli gruppen:love7

Gratulerer og velkommen til oss ❤️ Og du har helt rett; det er en utrolig fin gjeng her :love7

Jeg mistet også i august (ma). Litt skummelt å være gravid denne gangen, men prøver å ta det med ro.

Back
Topp