Tar sjansen på å bli med her nå

Gratulerer og velkommen inn til oss. :Heartred

Gratulerer så mye, og velkommen hit❤️

Gratulerer og velkommen til oss ❤️ Og du har helt rett; det er en utrolig fin gjeng her :love7

Jeg mistet også i august (ma). Litt skummelt å være gravid denne gangen, men prøver å ta det med ro.

Gratulerer så mye ❤

Gratulerer og velkommen :happy:

Velkommen og gratulerer :)

Tusen takk dere :Heartred

Etter å ha vært her inne en liten stund litt sånn uoffisielt tar jeg nå sjansen på å bli med i gruppa :)Er 5+1, og fikk 3+ på CB digital i dag. Har vært litt avventende siden jeg hadde en tidlig SA i august, (5+0), men håper inderlig at denne holder hele veien. Det virker som en super gruppe med masse fine folk, så gleder meg til å henge her med dere framover :love7
Gratulerer, og hjertelig velkommen inn hit :Heartred

Gratulerer til deg! Jeg har selv akkurat stukket en fot inn her :) Krysser fingre og tær for fullgåtte svangerskap denne gangen:Heartred

Gratulerer og krysser fingrene for deg:)

mistet mellom 1 og 2 og graviditeten med nr to var skummel. Gravid med nr tre nå, redd for det ikke skal gå. Bestilt time til tul når jeg er helt på slutten av uke 11 nesten uke 12. tenker jeg skal fortelle første mann som er 6 da, nr to er er kun 2 år så hun forstår ikke så mye ang dette enda...

Gratulerer og krysser fingrene for deg:)

mistet mellom 1 og 2 og graviditeten med nr to var skummel. Gravid med nr tre nå, redd for det ikke skal gå. Bestilt time til tul når jeg er helt på slutten av uke 11 nesten uke 12. tenker jeg skal fortelle første mann som er 6 da, nr to er er kun 2 år så hun forstår ikke så mye ang dette enda...

Tusen takk :Heartred Ja det føles litt skummelt så tør ikke helt tro at det skal gå bra ennå, men prøver å tenke positivt. Jeg skal på TUL når jeg er 7+5, så håper bare alt er fint da, det er liksom første milepæl, og så må man ta det steg for steg derfra :) Jeg har også en 2-åring og vi venter nok en god stund før vi sier noe til han:)

Back
Topp