Skravletråd

Altså den vognen jeg har sett meg ut for lenge siden er på salg.. limited edition... hadde ikke tenkt å kjøpe på lenge enda... men... kommende storebror kan jo bruke den hjemme og flytte sin til å stå fast i bhg.... kommer nok til å gå på en smell ja:hilarious::shy:

Altså den vognen jeg har sett meg ut for lenge siden er på salg.. limited edition... hadde ikke tenkt å kjøpe på lenge enda... men... kommende storebror kan jo bruke den hjemme og flytte sin til å stå fast i bhg.... kommer nok til å gå på en smell ja:hilarious::shy:
Hvilken vogn er det? :happy:

Ååå den er lekker :D Står mellom den og Britax Smile 3 for oss, tror vi ender opp med sistnevnte pga hvor godt vi likte de forskjellige fysisk i butikken og litt pga lavere vekt på Britax.
Veldig fin den og! Er så mye å velge i:woot:

Babyverdenappen min hoppet rett fra 9+0 til 9+2 o_O Noen som har opplevd lignende? Hadde først termindato 16.06 men IVF-klinikken sa jeg var en dag lenger så jeg satt den til 15.06 så det stemte overens med dager (fra 7+5 til 7+6 den gang jeg satt den frem). Men nå sier den plutselig at jeg er en dag lenger på vei o_O Tenkte kanskje den hadde hengt seg opp men er fremdeles en dag forran etter noen dager *klør seg i hodet*
Kan det være at de har oppdatert svangerskapslengden eller noe? Man bruker jo både 282 og 283 i Norge, avhengig av hvor man er i landet :confused005

Kan det være at de har oppdatert svangerskapslengden eller noe? Man bruker jo både 282 og 283 i Norge, avhengig av hvor man er i landet :confused005

Måtte inn på appen og sjekke, her e de forandring ja. Babyverden har brukt esnurra som er 283, men kan virke som dei har endra det til terminhjulet som er 282.. då blir alle 1 dag lengre vell? Men rart likevell.. for legge jo sjeldent inn termin som utgangspunkt for utregning:hilarious::dontknow

Var hos jordmor i dag. Bekkenet har kommet godt over symfysen :) Hun ville ikke lytte etter fosteret før uke 15 men jeg fikk overtalt henne. Hun hørte ikke noe spesielt, men fikk opp 130 slag på doppler, så da kan jeg slappe litt av til tul på onsdag :)

Klarte ikke å vente lenger, så bestilte meg TU i dag. Haha hadde egentlig tenkt å vente til ordinær :wtf::smiley-ashamed005

Er 11+1. Har kjent litt strekk følelse på sidene av magen, er det ligament smerter? Dette er første graviditet, så jeg er ganske uvitende om det meste som har med symptomer å gjøre. Tror livmora er i en vekse periode nå, merker det skjer ting nå.

Jeg var på tidlig UL med førstemann i uke 13. Så godt at det var en gutt. Men han lå i en posisjon hvor det var enkelt å se da :)
Jøss, så spennende da! Kanskje jeg får vite kjønnet plutselig ❤️ det hadde vært kjekt, fordi vi har enda ikke fortalt noen om graviditeten.

Jøss, så spennende da! Kanskje jeg får vite kjønnet plutselig ❤️ det hadde vært kjekt, fordi vi har enda ikke fortalt noen om graviditeten.
Om alt går fint her vil vi også bestille en privat TUL rundt uke 13. Hadde vært så koselig å få vite kjønn da, men tørr ikke ha alt for store forhåpninger:)

Om alt går fint her vil vi også bestille en privat TUL rundt uke 13. Hadde vært så koselig å få vite kjønn da, men tørr ikke ha alt for store forhåpninger:)
Ikke jeg heller, vi får prøve å ikke ha så høye forhåpninger til kjønn. Jeg blir glad uansett kjønn, men det hadde vært gøy å fortelle om graviditeten og visst kjønnet samtidig ☺️;)

Ikke jeg heller, vi får prøve å ikke ha så høye forhåpninger til kjønn. Jeg blir glad uansett kjønn, men det hadde vært gøy å fortelle om graviditeten og visst kjønnet samtidig ☺️;)
Ja sånn tenker vi også. Vi blir glad uansett kjønn. Men vi er i uke 13 rett før jul, så hadde vært koselig å vite da:Heartred

Back
Topp