Skravletråd

Det selges kakemenn i butikken i juli, så vel som i desember her. Jeg hadde aldri tenkt over det før jeg flytta til Østlandet og kakemenn ikke var å oppdrive :taunt014

husker jeg reagerte på at de solgte kakemenn i juli når vi var der i sommer.. hehe. Selges det hele året??

Hadde lyst til å vente nærmere uke 12 før jeg bestilte første kontroll hos lege men nå må jeg nok bestille meg en så jeg får sjekket jernlager er så latterlig utslitt til tross for lite aktivitet :sleep011

Nedtelling til juleferien har begynt. Bare 6 uker og 2 dager. Og forhåpentligvis en nedtrapping av jobb på nyåret!

Var på UL i går, alt vel med bebis, er 10 uker i morgen❤️ men fikk beskjed om at jeg kanskje må ha planlagt keisersnitt, på grunn av et lite myom nært fødselskanalen. Jeg er litt engstelig og ønsker jo ikke operasjon, dette var litt uventet da mine søstre og mamma ikke hadde noe slikt der nede.
Er det nogen her som har snille historier om planlagt keisersnitt?
Hva er et myom? Skjønner at keisersnitt høres skummelt ut, men når det er planlagt så blir det vel mye mer rolig og kontrollert enn for de som får hastekeisersnitt, vil jeg tro. Og så har du jo god tid på å forberede deg på det. Du kan jo ta det opp med jordmor/lege på svangerskapskontroll, så får du sikkert godt med informasjon og noen beroligende ord :Heartred

Hva er et myom? Skjønner at keisersnitt høres skummelt ut, men når det er planlagt så blir det vel mye mer rolig og kontrollert enn for de som får hastekeisersnitt, vil jeg tro. Og så har du jo god tid på å forberede deg på det. Du kan jo ta det opp med jordmor/lege på svangerskapskontroll, så får du sikkert godt med informasjon og noen beroligende ord :Heartred
Jeg er usikker på hva myom egentlig er, er vel en slags kul, de har tatt Biopsi av denne tidligere og den er Ikke farlig, den var dog liten, men den sperrer for babyens fødselsvei. Takk for oppmuntring ❤️

Babyverdenappen min hoppet rett fra 9+0 til 9+2 o_O Noen som har opplevd lignende? Hadde først termindato 16.06 men IVF-klinikken sa jeg var en dag lenger så jeg satt den til 15.06 så det stemte overens med dager (fra 7+5 til 7+6 den gang jeg satt den frem). Men nå sier den plutselig at jeg er en dag lenger på vei o_O Tenkte kanskje den hadde hengt seg opp men er fremdeles en dag forran etter noen dager *klør seg i hodet*

Nå er det bare 5-6 dager til man kan få positiv test ved termin 1 august. Tiden går fort :D
Haha, det satt jeg og tittet på terminkalkulatoren i stad også :laughing021:laughing021 Tror også at de kan komme inn før hvis de tester før IKM:happy093

Babyverdenappen min hoppet rett fra 9+0 til 9+2 o_O Noen som har opplevd lignende? Hadde først termindato 16.06 men IVF-klinikken sa jeg var en dag lenger så jeg satt den til 15.06 så det stemte overens med dager (fra 7+5 til 7+6 den gang jeg satt den frem). Men nå sier den plutselig at jeg er en dag lenger på vei o_O Tenkte kanskje den hadde hengt seg opp men er fremdeles en dag forran etter noen dager *klør seg i hodet*

Det samme har skjedd her også, hoppet plutselig fra 9+4 til 9+5, merkelige greier :scratch

Det samme har skjedd her også, hoppet plutselig fra 9+4 til 9+5, merkelige greier :scratch

Ser vi har termin samme dag, altså at vi er 9+4 nå over midnatt. Måtte trikse det til i babyverdenappen for at den skulle vise riktig igjen, men da blir jo termindato en dag senere igjen som ikke blir riktig o_O ikke at akkurat termindatoen har så mye å si, men så tidlig har jo hver dag noe å si så litt finurlig at den velger å hoppe over en dag :wacky: Kjipt å bli lurt til at en er lenger på vei enn hva en faktisk er! Har jo ikke mindre enn fem apper jeg da, så måtte faktisk inn og dobbelsjekke de andre om det var jeg som hadde bomma totalt liksom. :rolleyes: Veldig merkelig...

Det har skjedd på min og:wtf:

Skal på tidlig UL i uke 13, kan de se kjønn?

Ser på nett at noen får vite kjønn allerede i uke 12

Skal på tidlig UL i uke 13, kan de se kjønn?

Ser på nett at noen får vite kjønn allerede i uke 12

Når jeg var gravid med datteren min sa de at det så ut som en jente i uke 12. Det stemte, men de sa det med alle forbehold om at det var veldig tidlig å si noe sikkert :-)

Back
Topp