Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Dagens tester 10 dpo, er tidlig tester. Ser ut som de har økt kanskje litt. Jeg tør fortsatt ikke å håpe på noe før jeg over IKM og får en positiv digital, føler liksom det er så stille inni der og det bekymrer meg:(

Vedlegg

• 88B60D09-FFDD-4100-8506-72C0A99E5816.jpeg
    88B60D09-FFDD-4100-8506-72C0A99E5816.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 116
Håper så inderlig det blir baby på deg nå, hadde vært så herlig om det klaffet på første forsøk! Krysser alt jeg har av ytre bevegelige lemmer, også kjent som fingre og tær ;P

Heier også på alle dere andre! Tenker på dere! Jeg har vært fraværende på forumet en stund da foreldra mine har vært syke og jeg har holdt på med oppussing av huset, for å komme i mål med mest mulig til operasjonen som jeg har nå på onsdag. Jeg har ikke klart å trene og ta vare på meg selv slik som jeg burde, og slik jeg hadde planlagt.. Gruer meg til operasjon. Håper bare jeg overlever, og at livmora mi ikke har fått for hard medfart etter fjerning av muskelknutene. Håper iallefall at jeg har en livmor etter operasjonen..eller i det hele tatt et liv (forestiller meg at jeg stryker med under operasjonen, får en seriøs allergisk reaksjon på narkosen, våkner opp av narkosen og ser min egen livmor osv) :dead:

Frøken blå! Sååå koselig at du «stikker innom»:happy:

Jeg håper at det har klaffet, men jeg kan liksom ikke tro at jeg skulle være så heldig! Og så har jeg ingen symptomer det er så stille der, har ingen mens murringer, stikninger osv, og da blir jeg litt bekymret:(

Vet du, den operasjonen kommer til å gå sååååå bra! Har du operert før?
Tenk når du er ferdig med operasjonen så kan du begynne å planlegge ED:happy::happy::happy:

Dagens tester 10 dpo, er tidlig tester. Ser ut som de har økt kanskje litt. Jeg tør fortsatt ikke å håpe på noe før jeg over IKM og får en positiv digital, føler liksom det er så stille inni der og det bekymrer meg:(
Ser strekene, og håper det er babystreker❤️ Liker ikke den ovitrelle streken vi kan bli lurt av:(

Testet med Solomor? Kjenner du noe til noe?

Jeg har mottatt ny plan fra Hausken idag :) Jeg har stilt noen spørsmål til behandlingen og spent på svarene jeg forhåpentligvis får imorgen :) Håper alle får en god natt! 2 åringen våknet isted. Mannen gikk ned og han ble rasende! 2 åringen altså. Jeg kom ned, han så på pappa'en og sa "ha-det!!" Like blid :) :laughing001

Testet med Solomor? Kjenner du noe til noe?

Nja litt uggen, men deg kan være innbilning også. Jeg testa i går før jeg dro på jobb en vanlig (ikke tidlig) test som ble positiv, så en negativ når jeg kom hjem fra jobb. Så nå gidder jeg ikke å teste mer, blir jo helt koko i hodet av det her:wacky: Nå venter jeg til fredag som er IKM og bare forbereder meg på en kjemisk. Leste i går at over 60%!!!! av alle befruktinger ender i kjemisk:shifty:

Nja litt uggen, men deg kan være innbilning også. Jeg testa i går før jeg dro på jobb en vanlig (ikke tidlig) test som ble positiv, så en negativ når jeg kom hjem fra jobb. Så nå gidder jeg ikke å teste mer, blir jo helt koko i hodet av det her:wacky: Nå venter jeg til fredag som er IKM og bare forbereder meg på en kjemisk. Leste i går at over 60%!!!! av alle befruktinger ender i kjemisk:shifty:
Skjønner deg godt at du ønsker vente til fredag❤️ stor klem❤️

Jeg har mottatt ny plan fra Hausken idag :) Jeg har stilt noen spørsmål til behandlingen og spent på svarene jeg forhåpentligvis får imorgen :) Håper alle får en god natt! 2 åringen våknet isted. Mannen gikk ned og han ble rasende! 2 åringen altså. Jeg kom ned, han så på pappa'en og sa "ha-det!!" Like blid :) :laughing001
Så spennende med ny plan, starter du denne mnd? Blir det ivf eller ? Haha, ja barn vet tidlig hva de ønsker og hvem:yuck:

Så spennende med ny plan, starter du denne mnd? Blir det ivf eller ? Haha, ja barn vet tidlig hva de ønsker og hvem:yuck:

Hvis jeg ikke hadde stilt spørsmål, så ser det utifra planen at jeg skal starte på neste mens. Jeg har akkurat hatt en SA, så mener legen sa muntlig til meg at jeg må ha en mens først. I tvil om ivf eller insem... Hva hadde du valgt om du var meg? Spennende dager for deg!! :)

Hvis jeg ikke hadde stilt spørsmål, så ser det utifra planen at jeg skal starte på neste mens. Jeg har akkurat hatt en SA, så mener legen sa muntlig til meg at jeg må ha en mens først. I tvil om ivf eller insem... Hva hadde du valgt om du var meg? Spennende dager for deg!! :)
Å, det vet jeg ikke. Har jo mest tro på IVF men det er jo for at jeg ikke kjenner til insem. Vanskelig valg når man står oppi dette! Ja, det er veldig spennende dager. Jeg kjenner ikke noe på kroppen, så da tenker jo hodet sitt om du skjønner.

Back
Topp