Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Stokke trailz tar en del plass i bilen jaVi har Toyota Avensis, så går helt fint for oss, på lengre reiser hvor vi skal ha med mer enn bare vogna tar vi av hjulene, for da blir understellet ganske lite. Det som tar plass er baggen, men fordelen med den er at den er stor og kan brukes lenge, er superfornøyd med vår
![]()
Åå, takk for svar! Spørs om jeg må dra med meg mannen på barnas hus og prøve vogna i bilen, før vi evt kjøper brukt
Vi har Toyota Avensis, så går helt fint for oss, på lengre reiser hvor vi skal ha med mer enn bare vogna tar vi av hjulene, for da blir understellet ganske lite. Det som tar plass er baggen, men fordelen med den er at den er stor og kan brukes lenge, er superfornøyd med vår 

Blir kanskje å invistere i en litt god trille med liggefunskjon når den tid kommer
Sett på Bugaboo buffalo, Stokke trailz og Britax smile III
litt risting blir det jo.. men baby liker det. Kommer frem over alt, selv på sti. En stor vogn som kanskje ikke egner seg så godt i trange butikker, men synes uansett den er veldig enkel å navigere. Tar STOR plass i bilen (som jeg ser andre nevner).. men jeg vil si det er verdt det. Vi pakker bagen full, tar av hjulene og har vært på langtur i vår Peugeot 308 sw (?? Tror jeg den heter)
Vi går MYE tur på grusveier, og har sånn sett en ganske liten bil. Vi hadde Emmaljunga NXT90F på tampen med lillemor da, og den er jo heller ikke akkurat liten