Hva er deres samlede nettoinntekt pr måned?

Ca 65’ i mnd med alt..
like tomt hver mnd men jeg er superdårlig på å planlegge handling så det største sparepotensialet vårt ligger der. Bruker sikkert 10-15000 i mnd på matbutikken.
Vi er to voksne og to skolebarn. Snart et bleiebarn også.

Godt under gj. snittet pga en er arbeidsledig og andre er i ulønnet permisjon.
Har 4 barn, hvorav 3 bleiebarn, eier hus. Trangt, men klarer oss fint, lider ingen nød :)

Tilleggene våre er varierte fra måned til måned og de utgjør omtrent 40-50% av inntekten. Så det spørs hvor mange netter og kvelder vi jobber. Vi jobber lite overtid, men iblant blir det jo noen vakter da :)
Aha, jeg tror jeg har slik gjennomsnittlig utregning slik at jeg får det samme hver mnd, jobber (dessverre) mye dagtid da:p

Aha, jeg tror jeg har slik gjennomsnittlig utregning slik at jeg får det samme hver mnd, jobber (dessverre) mye dagtid da:p
Det skulle jeg gjerne hatt også, skulle gjerne ha jobbet mer dagtid nå. Av en eller annen grunn har jeg begynt å like det :p

Jeg liker best kvelden :p men den tiden kommer når ungene blir større :happy:
Alltid likt kveld og natt jeg også, men etter som jeg har blitt eldre liker jeg mer og mer tidlig. Selv om jeg er et b menneske og sliter med å stå opp om morgen, men er så godt å være ferdig med det:p

Mellom 55 og 60.000kr her. Kommer an på hvor mye ekstra mannen jobber i deltidsjobben som brannmann. Betaler ned 10.000kr ekstra på boliglånet hver måned så har ganske høye faste kostnader. Men det er valgfritt da. Har to bleiebarn og klarer oss ganske bra.

45k til sammen ca. Kun 9k av de er fra meg. Før nå har jeg hatt deltidsjobb som har gitt meg ca 3k i mnd i tillegg til de ca 9k jeg får i stipend,men pga bekkenløsning og snart foreldreperm så mister jeg denne inntekten neste 6mnd. Har tjent under frikortgrensen å har derfor ikke rett på foreldrepenger osv.
1 unge annenhver helg som betales for(over4k)
2små unger som bor 100%
1 baby på vei
1hund
Ett ektepar.
Eiger bittelite hus, og ein bil med lån og ein bil uten lån. Ting går heilt greit rundt så lenge vi tenker oss om :)

Vi har vel rundt 64000, pluss barnetrygd. Høye faste utgifter med huslån, billån, studielån, 2*barnehage, forsikringer, dyr strøm, bensin osv. Vi er to voksne og tre barn.

Vi har grei økonomi, men samtidig ikke veldig mye mer enn det vi bør ha. Sløser på matbudsjettet, strammer opp innimellom men sklir fort ut igjen. Jeg jobber mye med å få og ha oversikt , rydder i sparingen vår blant annet. Vi forsøker å spare nokså mye hver måned, men ikke alltid det går helt. Per nå sparer vi 5500 + barnetrygd, men noe av sparingen går nok til en bufferkonto.

Vi er to voksne og 4 barn. Har huslån og ett billån. Faste regninger hver mnd er på 33.000 kr. Har 61.000 kr netto.

24 000 utbetalt totalt(12 000 hver). 2 voksne og 2 barn. Jeg går aldri i null, har alltid penger. Jeg sparer også. Mannen derimot går i null hver mnd, og dermed klarer ikke å spare.

Vi har ca 45 000 utbetalt i mnd og har utgifter på >38 000, sparer det vi kan.
2 voksne og to barn i barnehage, lån på 2 hus og en bil vi eiger. Mannen pendler til jobb så det koster også litt.

Synes vi har det helt greit, men skulle gjerne blitt kvitt det ene huset så vi kunne spart de kronene.

Hva anses som vanlig inntekt?

2 voksne og to barn i barnehage, lån på 2 hus og en bil vi eiger. Mannen pendler til jobb så det koster også litt.

Synes vi har det helt greit, men skulle gjerne blitt kvitt det ene huset så vi kunne spart de kronene.

Gjennomsnitt ligger vell på 450-500k ca i året :pompus:brutto altså

Gjennomsnittslønn mener jeg var et sted mellom 500 og 550 000

Vi har god råd.
Bor på en liten dritplass med fornuftige huspriser.
Etter huslån, billån, forsikringer, penger til matkonto, felles sparing og penger til kommunale avgifter er trekt fra lønna vår så har vi råd til å pusse opp og spare hver for oss.
Vi handler 1 gang i uka (blir hente-mat tidvis veldig ofte) og shopper lite unødvendige greier. Begge har god økonomisk sans.

Men gudene skal vite vi har slitt for å komme dit vi er nå. Min første ferie var når jeg var 30 år. Jeg valgte å spare alle pengene mine før det for å kunne kjøpe hus.

Back
Topp