~November~

Spørsmål: Ville dere valgt hcg støtte (ovitrelle) etter innsett hvis dere fikk mulighet til det? Vi fikk det på første innsett uten noe spesiell grunn, da ble jeg gravid, men endte i sa 7+2.. og på andre innsett spurte jeg om det selv (ble ikke gravid)... og nå er jeg veldig i tenkeboksen om jeg skal be om hcg støtte på dette neste innsettet eller ikke. :confused005
Er det noe spesiell grunn til at du skal trenge hcg støtte? Hvorfor fikk du det første gang? Om et ikke er noe spes grunn, så har ikke jeg ville tatt det. Jo mere kroppen klarer selv, jo bedre tenker jeg da.

Jeg kjenner ikke til det, men vurdere spørre om annet enn lutinus . Har mitt 5 forsøk nå, så tenker det er lurt å prøve noe annet når ikke det jeg har prøvd virker....Men så tenker jeg også at legene har jo den rette oppskriften , men er lov å høre❤️
Har hørt rykter om noe som heter Crinone. Skal visst være små kuler som man setter inn og betydelig mindre grisete enn Lutinus. Tenker jeg skal spørre om det om det ikke skulle klaffe dette forsøket. Er jo lov å spørre ja :)

Huff....har tenkt hele dagen på ovitrelle som skal settes. Så glemmer jeg det i siste sekund, og tar den 15 minutter for sent! Er det litt krise?

Huff....har tenkt hele dagen på ovitrelle som skal settes. Så glemmer jeg det i siste sekund, og tar den 15 minutter for sent! Er det litt krise?

Sniker!

Vil bare si at det går nok helt fint, bare gi beskjed til klinikken for sikkerhetsskyld. Det er beskjeden jeg har fått på forhånd hvertfall. En gang satt jeg den 5 min senere og gav beskjed, da bare lo de litt, og sa det ikke hadde noe betydning.

Er det noe spesiell grunn til at du skal trenge hcg støtte? Hvorfor fikk du det første gang? Om et ikke er noe spes grunn, så har ikke jeg ville tatt det. Jo mere kroppen klarer selv, jo bedre tenker jeg da.

nei er ingen grunn til at jeg fikk det første gangen, legen sa bare «her, nå skal du bli gravid»! Også ble jeg det da, og derfor spurte jeg om det andre gangen... men tenker litt likt som deg, at jo mer kroppen klarer selv jo bedre, og blir jeg gravid så vil jo uansett kroppen produsere hcg av seg selv! Men tenker jeg skal høre med gynekologen min på mandag, hva hun tenker :)

Jeg kjenner ikke til det, men vurdere spørre om annet enn lutinus . Har mitt 5 forsøk nå, så tenker det er lurt å prøve noe annet når ikke det jeg har prøvd virker....Men så tenker jeg også at legene har jo den rette oppskriften , men er lov å høre❤️

ja det er alltid lov å spørre tenker jeg :Heartred

Sniker!

Vil bare si at det går nok helt fint, bare gi beskjed til klinikken for sikkerhetsskyld. Det er beskjeden jeg har fått på forhånd hvertfall. En gang satt jeg den 5 min senere og gav beskjed, da bare lo de litt, og sa det ikke hadde noe betydning.
Takk, tror nok ikke det er av stor betydning. Rart hvor hodet kan plutselig slutte å fungere :wacky:eneste jeg har tenkt på i hele dag, så timen før så glemmer jeg alt :cool:

Takk, tror nok ikke det er av stor betydning. Rart hvor hodet kan plutselig slutte å fungere :wacky:eneste jeg har tenkt på i hele dag, så timen før så glemmer jeg alt :cool:

Høres veldig kjent ut!

Må bare si at jeg ikke ringte inn for å si i fra om de skarve 5 minuttene, :p men at jeg sa i fra når de spurte meg på uttaksdagen om jeg hadde satt den på riktig tidspunkt. 15 minutter tror jeg at anses som et slingrinsmonn som er helt innafor det også, men greit å bare gi beskjed uansett. Lykke til med uttak!

Høres veldig kjent ut!

Må bare si at jeg ikke ringte inn for å si i fra om de skarve 5 minuttene, :p men at jeg sa i fra når de spurte meg på uttaksdagen om jeg hadde satt den på riktig tidspunkt. 15 minutter tror jeg at anses som et slingrinsmonn som er helt innafor det også, men greit å bare gi beskjed uansett. Lykke til med uttak!
Tusen takk, håper så på noen gode egg. Og kanskje litt bedre enn bare ett som overlevde sist. ❤️

Innsett på mandag :woot: Nå er det bare å krysse alt som krysses kan for at eskimoen overlever. Glad jeg og mannen har en alenekveld, skal nyte rødvin og medium stekt biff for forhåpentligvis siste gang på en stund :joyful:
Da er vi helt i samme båt. Ble rødvin og tapas her i går... viktig å kose seg :) krysser fingre for opptining i morgen :)

Da er vi helt i samme båt. Ble rødvin og tapas her i går... viktig å kose seg :) krysser fingre for opptining i morgen :)

Det hørtes ut som en fin lørdag :Heartred Er det noe jeg lærte av de to årene med prøving på førstemann er det viktigheten av å kose seg og ha noe å se frem til dersom det ikke klaffer. Takk for lykkeønskninger, lykke til med tining og innsett selv. Hvor mange dager er deres embryo?

Det hørtes ut som en fin lørdag :Heartred Er det noe jeg lærte av de to årene med prøving på førstemann er det viktigheten av å kose seg og ha noe å se frem til dersom det ikke klaffer. Takk for lykkeønskninger, lykke til med tining og innsett selv. Hvor mange dager er deres embryo?
Viktig å kose seg. Er du spent på morgen dagen? Syns vi to var nesten likt ved sist forsøk også?

Ja, samme her.. første vår brukte vi også lang tid på. Stresset mye og var redd for alt og koste meg lite. Prøver på mer avslappet holdning på prøvingen nå. Har en 5 dagers som skal tines :)

Melder meg inn her, da det ikke gikk på oktober-forsøket. Hadde testdag fredag 30.10, og negativ blodprøve. Kan heldigvis fortsette med neste fryseforsøk allerede på kommende blødning, som bare er noen dager til! Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 <3

Lemox - 27 år. 1.forsøk ICSI - 3.fryseforsøk - 1.barn. Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett ca uke 47.

Viktig å kose seg. Er du spent på morgen dagen? Syns vi to var nesten likt ved sist forsøk også?

Spent på om det overlever tining, er bare et todagers, men herlig lite stresset for selve innsettet. Bare jeg kommer meg forbi kl. 9 og ingen telefon kommer skuldrene til å senkes :happy: Hva med deg? Vi var veldig likt sist ja, håper vi kommer i mål begge to denne gangen!

Spent på om det overlever tining, er bare et todagers, men herlig lite stresset for selve innsettet. Bare jeg kommer meg forbi kl. 9 og ingen telefon kommer skuldrene til å senkes :happy: Hva med deg? Vi var veldig likt sist ja, håper vi kommer i mål begge to denne gangen!
Kjempe spent. Har uttak klokken 09.00 så håper jo jeg får noen gode ut. Når har du innsett ?

Har uttak i morgen, og har så sinnsyke smerter i magen i kveld. Helt oppblåst også, andre som har merket det dagen før uttak? Har ikke opplevd det de andre gangene .

Back
Topp