Seteleie

Prøvd vende forsøk og hadde gjort det igjen, følte meg ivaretatt og mulighet å si stopp når som helst. Ha hardhendte men følte de viste hva de gjorde.
Ble ikke vellykket men spurte om jeg kunne prøve igjen en annen gang...
 
Her prøvde de å snu gutten min som lå i seteleie (født 2017)
Jeg kommer ALDRI til å la dem forsøke å gjøre det på meg igjen. Det er noe av det verste jeg har vært med på og de misslykkes totalt. Jeg lå å skreik og gråt pga smerter og det var faktisk jeg som var nødt til å avbryte hele greia. Da hadde de vel prøvd i nærmere en time uten å ha kommet noe nærmere.
Jeg fikk valget om å prøve å snu, men informasjonen jeg fikk ang å snu baby i magen synes jeg var veldig misvisende og dersom babyen min som kommer i mars 2021 viser seg å ligge i seteleie så kommer jeg ikke til å forsøke vending.
Huff, det høyrtes ut som ein veldig kjip opplevelse! Har høyrt andre som seier at det er ubehagelig, men trudde dei uansett ga seg etter tre forsøk! Og gjerne før dersom det fører til smerte eller stress hos mor og/eller barn. Og at det oftast tar maks 5-10 minutt enten det er vellykka eller ikkje! Tydeligvis ulik praksis ute og går på dette også.
 
Huff, det høyrtes ut som ein veldig kjip opplevelse! Har høyrt andre som seier at det er ubehagelig, men trudde dei uansett ga seg etter tre forsøk! Og gjerne før dersom det fører til smerte eller stress hos mor og/eller barn. Og at det oftast tar maks 5-10 minutt enten det er vellykka eller ikkje! Tydeligvis ulik praksis ute og går på dette også.
Ei Veninne av meg hadde samme grusomme opplevelsen på kk i 2017.:/ derfor kommer jeg ikke til å prøve vending uansett
 
Back
Topp