Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at dere får det til å gå rundt! Det har jeg så stor respekt for. Kjenner noen som til sammen har utbetalt 19000 i måneden, og de klarer seg faktisk overraskende bra med det, de eier til og med rekkehuset de bor i og har to barn! Det synes jeg er sinnsykt imponerende!Vil ikke si sum, men kan si det er godt under gjennomsnittet.
Vi har det litt trangt, men vi klarer oss. Vi har lært oss å begrense forbruk. Vi har ett barn.

Vi har nettopp kjøpt leilighet. Flytter inn i slutten av november om ingen benytter seg av forkjøpsrettenSå bra at dere får det til å gå rundt! Det har jeg så stor respekt for. Kjenner noen som til sammen har utbetalt 19000 i måneden, og de klarer seg faktisk overraskende bra med det, de eier til og med rekkehuset de bor i og har to barn! Det synes jeg er sinnsykt imponerende!![]()
Ja, vi er i det minste to, og kan dele på utgiftene. Så jeg vil si vi har det ganske bra, trass at det er under gjennomsnittet for par.Under gjennomsnittet og utgifter på lik linje med andre familier. Har 2 barn og er enslig.
Kan jeg spørre hvorfor det er så variert? Er det ifht evnt overtid og slike ting?Vi tjener variert alt fra 50.000 til 90.000, pga det er så variert er noen måneder trange pga vi har høye utgifterMånedsutgiftene våre ligger på sånn jevnt på 55 tusen, vi har tre barn. Vi er ingen gode sparere vi lever livet litt mye til tider synes jeg så prøver nå å stramme inn og målet er å få spart mellom 10-15 tusen i måneden. Utgifter må da kuttes
Jeg er åpen om økonomi, mener det er viktig for økonomi er så tabu og det skal liksom ikke snakkes om.
Tilleggene våre er varierte fra måned til måned og de utgjør omtrent 40-50% av inntekten. Så det spørs hvor mange netter og kvelder vi jobber. Vi jobber lite overtid, men iblant blir det jo noen vakter daKan jeg spørre hvorfor det er så variert? Er det ifht evnt overtid og slike ting?
Jeg selv har utbetalt ca 21tusen i mnd (75% stilling), samboer har egentlig samme type lønn, men med et par vakter overtid så stiger han kjapt.