Hehe, så gøy du føler det på samme måte. Tror du at det klaffet denne mnd? Håper så inderlig, men er så kjipt når testene blir negative. Nesten så jeg ikke ville teste denne mnd herSom om jeg skulle ha skrevet dette selv!!!Føler meg støl i venstre eggstokk
Har lyst til å teste neste fredag jeg også, men burde nok vente litt til. Har lang lutealfase, så kan teste endel dager før ikm. Men vi får se
![]()

Føler du at du er litt rar i magen også? Klarer ikke å forklare det bedre enn det...
Har lyst til å teste neste fredag jeg også, men burde nok vente litt til. Har lang lutealfase, så kan teste endel dager før ikm. Men vi får se

6 dpo idag, tenkte å teste neste helg, men er redd for å bli skuffa. Ikm enten mandag eller tirsdag 

Hadde celleforandringer for noen år siden og da hadde jeg en innvendig UL. Alt så fint ut, masse egg som ligger klare! Svømmerne til mannen vet vi jo ikke, men vi gir det et år med prøving før vi sjekker.

de forrige gangene har det vært rikelig, men nå tydelig kun noen dager før positiv el-test hmm