Ikm v.46 <3

Som om jeg skulle ha skrevet dette selv!!! :p Føler meg støl i venstre eggstokk :wacky: Har lyst til å teste neste fredag jeg også, men burde nok vente litt til. Har lang lutealfase, så kan teste endel dager før ikm. Men vi får se;)
Hehe, så gøy du føler det på samme måte. Tror du at det klaffet denne mnd? Håper så inderlig, men er så kjipt når testene blir negative. Nesten så jeg ikke ville teste denne mnd her :nailbiting:

Føler du at du er litt rar i magen også? Klarer ikke å forklare det bedre enn det...

Ingen symptomer her enda, men så er jeg bare 3dpo også. Litt pressfølelse på livmoren, men det hadde jeg forrige pp også, uten at det var noe! Må vel vente en liten uke med å teste.. gud, så sakte tiden går :hilarious:
Vet ikke helt hvor mange dpo jeg er, da jeg ikke har testet eller tempet. Tror mellom 5-8 en plass :D
Hadde el-slim i flere dager og la inn askjer både morgen og kveld i flere dager på rad før forventet EL og under etc :D

Tester du kanskje til helgen også? :dance008

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Hva gjør dere i dag jenter?
Har murringer og litt sånn kvalm-følelse i magen i dag, spesielt på venstre eggstokk... Trøttheten er grusom, men jeg tenker at det er PMS/høst... Gidder ikke å bli skuffet.. Tenker å teste til fredag. IKM er enten lørdag eller mandag.

Har noen andre noen symptomer?
Her har eg styrd på med mat og pynt til eldstejenta som no er på Halloweenfest med jentene i klassen sin :happy:
Er fortsatt trøytt, følt på murringar og stikkinger på venstre side idag .. Håpar jo det skal vere tegn på noko positivt :smiley-angelic001 6 dpo idag, tenkte å teste neste helg, men er redd for å bli skuffa. Ikm enten mandag eller tirsdag :nailbiting:

Vet ikke helt hvor mange dpo jeg er, da jeg ikke har testet eller tempet. Tror mellom 5-8 en plass :D
Hadde el-slim i flere dager og la inn askjer både morgen og kveld i flere dager på rad før forventet EL og under etc :D

Tester du kanskje til helgen også? :dance008
Jeg testet etter el for første gang denne pp (har bare brukt apper tidligere). EL kom 3 dager senere enn appene sa, så hadde jeg ikke testet hadde vi nok lagt inn aksjer på feil tidspunkt! Jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss begge (og resten i denne gruppa) :happy:

Kjenner jeg meg selv rett ryker nok første test på fredag, selv om jeg skal prøve å holde meg til lørdag!

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Her har eg styrd på med mat og pynt til eldstejenta som no er på Halloweenfest med jentene i klassen sin :happy:
Er fortsatt trøytt, følt på murringar og stikkinger på venstre side idag .. Håpar jo det skal vere tegn på noko positivt :smiley-angelic001 6 dpo idag, tenkte å teste neste helg, men er redd for å bli skuffa. Ikm enten mandag eller tirsdag :nailbiting:
Så hyggelig! Hva har du laget av mat?
Datteren min skal på halloweenfest nå kl 17.30 :D Gleder seg veldig.

Er også redd for det :( Er veldig psykisk slitsomt det her.... Drømmer meg bort til alt jeg kan kjøpe da :D

Jeg testet etter el for første gang denne pp (har bare brukt apper tidligere). EL kom 3 dager senere enn appene sa, så hadde jeg ikke testet hadde vi nok lagt inn aksjer på feil tidspunkt! Jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss begge (og resten i denne gruppa) :happy:

Kjenner jeg meg selv rett ryker nok første test på fredag, selv om jeg skal prøve å holde meg til lørdag!
Håper at det klaffer for deg og meg :D og resten av gjengen :) Lurt at du testet deg :D

Vet bare at jeg har egg, men aner ingenting om svømmerne til mannen.. Krysser fingrene for at alt er som det skal :D :D

Blir spennende å se til helgen da... Da blir vi en del som tester :dance011

Så hyggelig! Hva har du laget av mat?
Datteren min skal på halloweenfest nå kl 17.30 :D Gleder seg veldig.

Er også redd for det :( Er veldig psykisk slitsomt det her.... Drømmer meg bort til alt jeg kan kjøpe da :D
Ja, veldig koselig :happy: vart mumiepølser fra oss idag, så mykje anna godt fra dei andre foreldrene, så no kosar jentene seg :joyful:

Ja, er den verste ventetiden detta syns eg :( har jo så lyst at det skal klaffe, men ekstra kjipt når det ikkje skjer :nailbiting:

Her er jeg 1dpo i dag, så det er lenge til jeg kan teste enda:hilarious:

Håper så det klaffer denne gangen, det skal ikke stå på innsatsen!

Jeg håper jeg klarer å la være å teste før Ikm, men jeg sprekker nok rundt 9dpo:hilarious:

Ja, veldig koselig :happy: vart mumiepølser fra oss idag, så mykje anna godt fra dei andre foreldrene, så no kosar jentene seg :joyful:

Ja, er den verste ventetiden detta syns eg :( har jo så lyst at det skal klaffe, men ekstra kjipt når det ikkje skjer :nailbiting:
Hva er mumiepølser? Hørtes artig ut :D
Gøy for ungene :D

Jaaa, føles som en evighet. Heldigvis har jeg mye jobb fom i morgen og tom torsdag ettermiddag, så da går tiden raskere til neste helg hehe.

Ja, veldig kjipt når man har «stått på» skikkelig :angel9

Her er jeg 1dpo i dag, så det er lenge til jeg kan teste enda:hilarious:

Håper så det klaffer denne gangen, det skal ikke stå på innsatsen!

Jeg håper jeg klarer å la være å teste før Ikm, men jeg sprekker nok rundt 9dpo:hilarious:
Krysser fingrene for deg :angel7

Enig ang innsatsen! Derfor jeg blir ekstra skuffet om det ikke blir positiv test også....

Hehe, fort gjort å ryke på noen tester før tiden :smiley-bounce012

Hva gjør dere i dag jenter?
Har murringer og litt sånn kvalm-følelse i magen i dag, spesielt på venstre eggstokk... Trøttheten er grusom, men jeg tenker at det er PMS/høst... Gidder ikke å bli skuffet.. Tenker å teste til fredag. IKM er enten lørdag eller mandag.

Har noen andre noen symptomer?

Her har det vært en rolig dag i dag. Har styrt sånn på de siste helgene for å få huset klart til foto og visning. Deling med en rolig helg. Så rolig som det kan bli med en 1 1/2åring hjemme! :p

Her ventes det fortsatt på EL. Testene er på vei opp, men fortsatt lave. Mulig jeg må over i IKM uke 47 om ikke den kommer snart.

Håper at det klaffer for deg og meg :D og resten av gjengen :) Lurt at du testet deg :D

Vet bare at jeg har egg, men aner ingenting om svømmerne til mannen.. Krysser fingrene for at alt er som det skal :D :D

Blir spennende å se til helgen da... Da blir vi en del som tester :dance011
Samme her :stop: Hadde celleforandringer for noen år siden og da hadde jeg en innvendig UL. Alt så fint ut, masse egg som ligger klare! Svømmerne til mannen vet vi jo ikke, men vi gir det et år med prøving før vi sjekker.

Krysser fingrene for deg :angel7

Enig ang innsatsen! Derfor jeg blir ekstra skuffet om det ikke blir positiv test også....

Hehe, fort gjort å ryke på noen tester før tiden :smiley-bounce012
Enig, det er skikkelig kjipt hver gang det blie negativt. Men np fpr vi håpe at denne ikm-gruppa her heldige :Heartred

Ja jeg er ikke noe god på å vente med testingalaughing4

Noen av appene mine mener på at det er høy sjanse for å bli gravid 1dpo og en mener til og med 2dpo,mens premom mener at toge er gått:hilarious:
Jeg tror jeg skal legge inn aksjer både i dag og i morgen, just in case:hilarious: hva gjør dere?

Noen av appene mine mener på at det er høy sjanse for å bli gravid 1dpo og en mener til og med 2dpo,mens premom mener at toge er gått:hilarious:
Jeg tror jeg skal legge inn aksjer både i dag og i morgen, just in case:hilarious: hva gjør dere?

har du eggløsning i dag? Positiv test i går?

Tenker å legge inn aksjer i kveld og om 2 dager bare for sikkerhetsskyld :p men lite eggløsningsslim denne gangen :inpain: de forrige gangene har det vært rikelig, men nå tydelig kun noen dager før positiv el-test hmm

Her har det vært en rolig dag i dag. Har styrt sånn på de siste helgene for å få huset klart til foto og visning. Deling med en rolig helg. Så rolig som det kan bli med en 1 1/2åring hjemme! :p

Her ventes det fortsatt på EL. Testene er på vei opp, men fortsatt lave. Mulig jeg må over i IKM uke 47 om ikke den kommer snart.

Hehe, er aktivt i den alderen der ja. Husker det godt :happy093

Håper ikke du må over på 47 da :happy090

Samme her :stop: Hadde celleforandringer for noen år siden og da hadde jeg en innvendig UL. Alt så fint ut, masse egg som ligger klare! Svømmerne til mannen vet vi jo ikke, men vi gir det et år med prøving før vi sjekker.
Uff, hadde også celleforandringer og påfølgende biopsi for 2 år siden ... Gikk bra :) Hvordan gikk det med deg?
Var hos gynekolog i juli og da sa hun at det ikke skulle stå på meg ihvertfall :D

Faren til mannen min har hatt 18-19 unger (han er død og hadde 2 koner), så tror han har gode gener hahaha

Enig, det er skikkelig kjipt hver gang det blie negativt. Men np fpr vi håpe at denne ikm-gruppa her heldige :Heartred

Ja jeg er ikke noe god på å vente med testingalaughing4
Får håpe det :D har du barn fra før?

Hehe, det er det vanskeligste assa. Skal prøve å være flink nå og håpe at ikm ikke dukker opp :(

Back
Topp