Skjedde det etter ovitrelle?
Ja, jeg forsto det slik. Sist i DK, derfor det ble inseminering istedenfor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjedde det etter ovitrelle?
Har «bare» tatt sprøyter uten ovitrelle så håper de enda er der inneJa, jeg forsto det slik. Sist i DK, derfor det ble inseminering istedenfor.
Halv ni i morgen får jeg beskjed Har «bare» tatt sprøyter uten ovitrelle så håper de enda er der inneHalv ni i morgen får jeg beskjed
![]()
Ja, fra dag 6.Har du tatt Fyremadel?
Ja, fra dag 6.
Herleg innstilling du har, Saltvann!! Er vanlegvis ein veldig positiv person eg også, men kjenner eg mister meg sjølv litt oppi alt dette vanskelege + at det sjølvsagt ikkje hjelper på å vera hormonella og ha bivirkningar...HeiJa, jeg regner med at jeg slipper unna det nå som jeg blør. Jeg har mistet tidlig en gang tidligere, og da måtte jeg bare innom gynekologen og sjekke at alt var ute, og ta en ny hcg prøve. Hadde jeg måttet tatt medisinsk abort, hadde jeg taklet det. Jeg har høy smerteterskel og tenker at så lenge ting ikke tar livet av meg, så går det bra. Er selvfølgelig glad for å slippe den
Det er bra å være sta på generell basis, tenker jegDa jeg kom inn på Riksen med vannavgang i uke 21, sa de at dette mest sannsynlig ville ende i en senabort. Da sa jeg at "nei, det skal det ikke bli. Dette skal bli en solskinnshistorie." Det ble det
Jeg skal ha telefonmøte med Hausken på tirsdag. Nå som jeg ble gravid med inseminering, er det veldig greit å slippe turen til Århus midt i pandemien. Slippe sykemelding og karantene, noe som også berører 2-åringen, som da ikke får gått i barnehagen. 9 åringen får heller ikke ha besøk mens vi er i karantene. Så Lysaker neste!Vi skal prøve selv først neste gang, og sykepleieren sa at jeg måtte spørre legen om jeg kan ta støttemedisin etter eggløsning. Om hun sier nei, kan jeg være fristet til å ta den uansett...Det kan vel ikke skade.. Men får sjekke opp litt først! Noe nytt med deg? Bestemt dere?
Men prøver så godt eg kan å halda motet oppe. Tøff veke denne veka, mensen er altså veldig smertefull + stor blødning i kombo med masse jobbstress, i tillegg til at me fortsatt ikkje har høyrt tilbake frå OLGA. Dei sa at det kunne ta opp mot 10-14 dagar, men synest det var drøyt mykje... Har purra på dei og håpar me får svar denne veka. Så er fortsatt i det irriterande limbolandet. 
Så flott! Lykke tilDa er kontrollen over, 4 egg på 18-19, to egg på 16 og to på 14. Og perfekt slimhinne. Da hører jeg fra klinikken snart![]()
Da er kontrollen over, 4 egg på 18-19, to egg på 16 og to på 14. Og perfekt slimhinne. Da hører jeg fra klinikken snart![]()
To dager med sprøyter og ovitrelle lørdag. Uttak på mandag![]()

Så spennde NyPrøverNå blir det baby
![]()
Veldig bra med så mange folliklar, juba!! Kva er din AMH igjen? Kryssar fingrane for deg, blir så spennande å følgja deg.Da er kontrollen over, 4 egg på 18-19, to egg på 16 og to på 14. Og perfekt slimhinne. Da hører jeg fra klinikken snart![]()
Veldig flaut, men jeg vet faktisk ikke hva den er på.Veldig bra med så mange folliklar, juba!! Kva er din AMH igjen? Kryssar fingrane for deg, blir så spennande å følgja deg.![]()
Da er kontrollen over, 4 egg på 18-19, to egg på 16 og to på 14. Og perfekt slimhinne. Da hører jeg fra klinikken snart![]()
Aldri hatt så mange før nei. Men det var fire i store størrelser, kanskje øker de andre disse dagene. Blir spennendeDet er jo fantastisk!!!! Hatt så mange før??? Mener å huske at du ikke hadde det...![]()
Aldri hatt så mange før nei. Men det var fire i store størrelser, kanskje øker de andre disse dagene. Blir spennendeHåper alt er vell med deg oppi dette
![]()
Så bra dere har en plan, håper dere kommer raskt i gang igjenDet vil jeg tro at de gjør, iallfall noen. Dette skal gå veien, fine Nyprøver!!
Jeg har det fint. Vi er litt i tvil om hva vi skal gjøre. Vi vurderer vel å prøve inseminering her i Norge først, i og med at jeg ble gravid med det sist. Det er så høy smitte innenlands og i DK, så det frister svært lite å reise noen steder slik situasjonen er. Dersom det ikke fungerer, drar vi til DK på nyåret. Vi skal ha møte med Hausken på tirsdag, så håper de er med på de samme medisinene jeg gikk på sist, spesielt støttemedisinen![]()

Men var iallfall godt å få bekrefta at ting ikkje har stoppa heilt opp, men er i prosess. Hjelper litt, sjølv om eg veldig gjerne vil ha avklaringar no, både ifht OLGA og ifht Hausken. Men OK, ting er på gang iallfall. Skal halda dykk oppdaterte! 
Så bra dere har en plan, håper dere kommer raskt i gang igjenOg skjønner dere ikke vil reise til Danmark, er litt skummelt med all den smitten. Og karantene fra jobb er jo også en ting man må tenke på. Skal prøve tenke litt mindre denne gangen og ikke teste så tidlig som alle andre ganger..(minn meg på det når testen svir i skuffen)
![]()
Herleg innstilling du har, Saltvann!! Er vanlegvis ein veldig positiv person eg også, men kjenner eg mister meg sjølv litt oppi alt dette vanskelege + at det sjølvsagt ikkje hjelper på å vera hormonella og ha bivirkningar...Men prøver så godt eg kan å halda motet oppe. Tøff veke denne veka, mensen er altså veldig smertefull + stor blødning i kombo med masse jobbstress, i tillegg til at me fortsatt ikkje har høyrt tilbake frå OLGA. Dei sa at det kunne ta opp mot 10-14 dagar, men synest det var drøyt mykje... Har purra på dei og håpar me får svar denne veka. Så er fortsatt i det irriterande limbolandet.
Skal du til gynekolog for sjekk no? Og ja, er heilt overbevist om at du absolutt hadde takla ein medisinsk abort, men om du kan unngå ein time eller to med sterke rieliknande smerter, så er jo det ein fordel. Ikkje akkurat Granca-stemning, for å sei det sånn!![]()