~November~

Så bra at dere fikk starte på ferskforsøk så fort :) Denne gangen skal den sitte!

Ja, jeg ble veldig overrasket! Fikk to valg, starte nå med en gang eller uttak i uke 51... Lett valg:joyful: rakk ikke å få papirene en gang, så heldig jeg har prøvd det før.:happy:

Tusen takk! November må være vår måned! Håper EL timer seg perfekt for deg denne gangen!:)

Salamander-1.ivf- prøver på mitt .1 barn- st.olavs- menopur, fyremadel og bemfola,ovitrelle, støttemedisiner lutinus,ovitrille. Stimulert siden 10.10, Uttak mandag 02.10.

Ultralyd gjennomført, en follikkel på 19 mm og slimhinnen i livmoren er 7.5 mm. Håper det blir positiv el-test på fredag eller lørdag, da blir det innsett neste uke hvis eskimoen overlever tining :joyful: Sist gang fikk jeg positiv el-test på ettermiddagen da follikkelen var 21 mm, så håper den vokser i samme tempo denne gangen.

Gynekologen mente at slimhinnen var litt i tynneste laget, men Porsgrunn sa ikke noe på det, så da håper jeg det ikke er noe å bekymre seg for. Ser at den blir tynnere og tynnere for hver syklus, det er vel kanskje ikke så bra :bored: Dere som har fått målt den tidligere, hva pleier den å ligge på?

Hvis de ikke har sagt noe på det, er det helt sikkert innafor. Det er garantert mye variasjoner der vil jeg tro! Krysser fingre for rettidig EL!

Medicus skriver at de ønsker minst 7, så da er du jo godt på vei:)

https://medicus.no/svar-til-sporsma...hinnen-ma-vaere-for-at-embryo-skal-feste-seg/

Sist jeg fikk målt var på CD10 da var den 10 mm og hadde follikelstr på 19. Jeg fikk da den første positiv EL-testen på kvelden dagen etter

Jeg bruker å være oppi 9-10 mm på slimhinnen, men har alltid fått høre at om du får 7 mm så er det bra nok. Så du er ennå innafor tenker jeg. Og det finnes medisiner for å få den tykkere om den skulle bli mindre. Blir en spennede uke for deg fremover. Håper alt går bra :Heartred
Godt å høre, og den kan jo vokse seg tykkere før EL. Lurte litt på om det fantes medisiner for å hjelpe til med det, sånn i verste fall, så godt å få det bekreftet :happy:

Hvis de ikke har sagt noe på det, er det helt sikkert innafor. Det er garantert mye variasjoner der vil jeg tro! Krysser fingre for rettidig EL!
Medicus skriver at de ønsker minst 7, så da er du jo godt på vei:)
https://medicus.no/svar-til-sporsma...hinnen-ma-vaere-for-at-embryo-skal-feste-seg/

Sist jeg fikk målt var på CD10 da var den 10 mm og hadde follikelstr på 19. Jeg fikk da den første positiv EL-testen på kvelden dagen etter
Å, da virker det lovende for positiv el-test på fredag morgen, krysser fingrene for samme resultat her :joyful:

Ja, jeg ble veldig overrasket! Fikk to valg, starte nå med en gang eller uttak i uke 51... Lett valg:joyful: rakk ikke å få papirene en gang, så heldig jeg har prøvd det før.:happy:

Tusen takk! November må være vår måned! Håper EL timer seg perfekt for deg denne gangen!:)

Enkelt valg ja :joyful: Satser på at november blir siste måned vi er i samme gruppe på Assistert, på tide med ny termingruppe nå :Heartred

Aldri vært så glad for en negativ el-test :gen014 Mye murringer, så satser på positiv test i morgen og innsett på mandag.

Da har jeg hatt kontroll og fant 8 eggposer, fire med størrelse 18-19. Sprøyter to dager til, ovitrelle lørdag og uttak på mandag❤️❤️

Jeg tar alt på samme tid, men noen klinikker sier du må ta fyremadel før 12. Vet ikke om din klinikk sier det?

Fyremandel om morningen og menupur på kvelden er beskjeden min, men da er ikke tidsaspektet sååå viktig. Orket ikke tanken på å stå opp kl 7 i helgen for å stikke meg selv

Venter på mens! Dag 42 nå, normalt er 33 dager.

Hadde en avbrutt runde i august, full stimulering men ikke egguttak grunnet sykdom. Mensen kom da på dag 31. Men nå gitt... kommer den ikke, så jeg kommer aldri i gang! Utålmodig:smiley-angry016

Noen med stabil syklus til vanlig som har opplevd dette? Hva skjer liksom:p

Hadde en avbrutt runde i august, full stimulering men ikke egguttak grunnet sykdom. Mensen kom da på dag 31. Men nå gitt... kommer den ikke, så jeg kommer aldri i gang! Utålmodig:smiley-angry016

Jeg har kun opplevd det da jeg gikk på Lutinus, da kom ikke mensen før noen dager etter at jeg sluttet. Føler så med deg, er utrolig irriterende å vente når man bare vil komme i gang :shifty:

Det er så irriterande når det skjer!! Har opplevd å få veldig lang syklus etter avbrutt forsøk uten innsett og har veldig stabil syklus ellers, så det er dessverre ikkje uvanleg. Men grusomt med den ventetida... Viss det drar ut altfor lenge, får du vurdera å bestilla time hos gynekolog for sjekk. Kryssar fingrane for at den dukkar opp snart! :happy:

Da er medisinene hentet, og det er bare å vente på mens. Regner med den kommer på mandag, så oppstart blir på tirsdag :)

Back
Topp