Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva slags symptomer har du?Har fått litt uren hud denne gangen i motsetning til sist gang. Da hadde jeg glødende hud. Symptomene kom litt senere denne gangen også. Kan det være et annet kjønn, mon tro?![]()
Sist gang oppdaget jeg at jeg var gravid på slutten av uke 4. Merket mye murringer på begge sider allerede fra uke 3, men trodde bare at mensen skulle komme. Murringene økte i styrke i uke 4 og utover. I uke 5+6 var jeg sykemeldt. Var da helt utslitt pga lite søvn, kvalme og trøtt. Sov til alle døgnets tider. Tisset ca 2 ganger om natten og var sulten hver natt. Plettfri hud og puppene vokste seg store og fine. Økt luktesans. Fikk jente.hva slags symptomer har du?
Jeg lurer også på det samme. Er bare 5+3 enda, men forrige gang visste jeg at jeg var gravid da egget festa seg. Ble såå fryktelig kvalm og var kvalm nesten hele svangerskapet. Nå merker jeg magen så vidt, er bare i overkant sulten!!! Har også mer uren hud denne gangen enn forrige gang. Blir spennende å se![]()
Jeg har booket en privat i uke 12Skal dere ta UL i uke 12 noen?
Da har vi ganske like svangerskap. Blir spennende å følge med på. Skal du på tidlig UL?Sist gang oppdaget jeg at jeg var gravid på slutten av uke 4. Merket mye murringer på begge sider allerede fra uke 3, men trodde bare at mensen skulle komme. Murringene økte i styrke i uke 4 og utover. I uke 5+6 var jeg sykemeldt. Var da helt utslitt pga lite søvn, kvalme og trøtt. Sov til alle døgnets tider. Tisset ca 2 ganger om natten og var sulten hver natt. Plettfri hud og puppene vokste seg store og fine. Økt luktesans. Fikk jente.
Denne gangen merket jeg strekk i livmor og noe lett murring i uke 3 som fikk meg til å ta en test som var svakt positiv og som ble bare sterkere og sterkere. Men denne gangen kom ikke symptomene før i uke 6. Var ganske oppegående frem til nylig. Kvalmen begynte 5+6 og øker litt for hver dag. Er mer eller mindre kvalm fra formiddag til kveld. Lite/ingen murringer, uren hud og puppene har ikke vokst noe, kun litt vondt på brystvortene. Ikke merket økt luktesans.
så det er endel forskjeller her. Blir spennende å se om det blir en gutt. Men har egentlig ingen preferanser
Ja, skal 7+1. I underkant av ei uke igjen. Hva med deg?Da har vi ganske like svangerskap. Blir spennende å følge med på. Skal du på tidlig UL?
For min del er det egentlig mest praktisk om jeg får en til morgenfugl..den lille må jo holde tritt når jeg uansett må opp og avgårde med kommende storebror som fortsatt stort sett er oppe tidligEr lov å håpe![]()
For min del er det egentlig mest praktisk om jeg får en til morgenfugl..den lille må jo holde tritt når jeg uansett må opp og avgårde med kommende storebror som fortsatt stort sett er oppe tidlig![]()
Interessant. Kan jeg spørre hvilket kjønn du har fra før avHar fått litt uren hud denne gangen i motsetning til sist gang. Da hadde jeg glødende hud. Symptomene kom litt senere denne gangen også. Kan det være et annet kjønn, mon tro?![]()
JenteInteressant. Kan jeg spørre hvilket kjønn du har fra før av?

Jeg skal i 11+5Ja, skal 7+1. I underkant av ei uke igjen. Hva med deg?
Jeg skal på TU neste uke, er da 8+3. Om alt er bra da, syns jeg det er lenge å vente til OUL, som jeg ahr fått 18 Jan 2021 (uke 19). Vurderer derfor å bestille ny rundt uke 14.. Hva tenker dere?er jeg bare hysterisk?
![]()

Jeg skal på TU neste uke, er da 8+3. Om alt er bra da, syns jeg det er lenge å vente til OUL, som jeg ahr fått 18 Jan 2021 (uke 19). Vurderer derfor å bestille ny rundt uke 14.. Hva tenker dere?er jeg bare hysterisk?
![]()

Godt å høre at det er fler. Jeg har egentlig ingen grunn til å være hysterisk, men klarer ikke la være tydeligvis. Har aldri vært gravid før, og prøvde heller ikke å bli det, men nå er jeg jo supergira. Vanskelig å ikke gå helt bananasJeg skal på tul 7+4 og har tenkt å også ha en rundt uke 13![]()

Absolutt ikke hysterisk! Har allerede vært på to ultralyder, skal på en ny om en uke, deretter en til i uke 12+5. Blir sikkert en til før OUL også, så neeei.. Hvis noen er hysterisk, er det megJeg skal på TU neste uke, er da 8+3. Om alt er bra da, syns jeg det er lenge å vente til OUL, som jeg ahr fått 18 Jan 2021 (uke 19). Vurderer derfor å bestille ny rundt uke 14.. Hva tenker dere?er jeg bare hysterisk?
![]()

Koselig, blir spennende å se.Jente![]()

Hei! Kan jeg spørre hvordan dere får lagt på disse knappene med JuniJubel2021, osv på profilen deres?![]()
Hvordan har det gått med å komme igang med løpingen? Jeg er også veldig glad i å løpe, men er så utrolig trøtt om dagen og umotivert så har falt helt ut av rutiner nå..Jeg har lyst til å begynne og løpe igjen i helgen! Løper vanligvis 4-5 ganger i uken, men har ikke løpt siden søndag. Innbiller meg at det ikke er «bra» nå i starten, men det er garantert ikke noe hold i detFlere som kjenner litt på det samme?