Her er eg litt i limboland... Fekk mensen i dag, sterke smerter. Au! Så ein ganske dårleg dag...Men positivt at eg er tilbake i syklus. Fekk tatt ny AMH-prøve som var nedslåande: 4.
Den var 7 vinteren 2019. Fekk jo då bekrefta ein gong for alle at me har veldig dårleg tid om me vil bli gravide med mine egg. Ventar på svar frå OLGA, er ganske så utålmodig. Men dei sa at det kunne ta litt tid, det er jo ikkje sikkert at dei vil tilby oss garantipakke. Er utålmodig også fordi me må bekrefta eller avkrefta nytt forsøk hos Hausken. Uansett, meir behandling skal det iallfall bli - men det spørs litt kor i verda det blir og når. Tenker at det kanskje ikkje er så lett å få til reise til Russland før jul i alle tilfelle. Har ikkje lyst til å «avlysa» jula for 4-åringen vår, jula er jo eit av årets høgdepunkt. Men me får sjå på all denne logistikken. Ein pandemi å ta hensyn til oppi alt også...
![]()
Godt du er tilbake i syklus!!

Men positivt at eg er tilbake i syklus. Fekk tatt ny AMH-prøve som var nedslåande: 4.
Torsdag!! Herlig Lura!! Denne gangen går det
For oss alle!! Så stikker vi til Granca (uten kids, partner og corona) om et par år, drikker prosecco og feirer livet 

Så jeg er ved godt mot, på offensiven og utålmodig etter å joine dere
Men nok om meg!
Prosecco i solen ved bassenget, ja takk!
Heier på dere jenter, vi skal lykkes tilslutt
Forhåpentligvis kan vi se tilbake på det tragikomiske i alt dette, det skal liksom ikke være måte på hindre i veien kosmos legger for oss! MEN jenter som oss fikser det meste, også dette! Mannen min sier jeg er den staeste han har møtt, jeg SKAL gjøre hverdagslige ting og leve så normalt som mulig. Han måtte holde meg i armen fordi beina sviktet under meg på tur her om dagen, men jaggu nådde vi ikke toppen allikavel.