Serietråd

Noen som har sett den nye på Sumo, Schitts Creek? Den vant mange Emmy’s, så ble litt nysgjerrig:happy:
Har sett - den er virkelig morsom! Og ikke altfor lange episoder. :rolleyes:
 
Innan vi dör - NRK - Spenning
Emily in Paris - Netflix - lettbent, «jenteserie»
After Life - Netflix - Britisk komi/drama
Broadchurch - NRK - Britisk krim
The Morning Show - Apple + - Drama
Til Jacobs Forsvar - Apple + - Krim/drama
Succession - HBO - Komi/drama
Big Little Lies - HBO - Drama/spenning
Killing Eve - HBO - Spenning
The Jinx - HBO - Spenning. Doku. True Crime
 
Har nylig begynt på Suits, I know, leeenge etter alle andre :hilarious: Elsket White Collar også når den gikk, får litt samme vibber :)
 
Big little lies og handmaids tale på HBO. Ser papirhuset på netflix no. Er det nokon som har sett alt? Er på del 2 og syns liksom den har drar litt ut no:bag: elska i tillegg alt av jenteserier ala sex and the city, frustrerte fruer osv. Så tek gjerne imot tips til lignande serier:happy:
 
Innan vi dör - NRK - Spenning
Emily in Paris - Netflix - lettbent, «jenteserie»
After Life - Netflix - Britisk komi/drama
Broadchurch - NRK - Britisk krim
The Morning Show - Apple + - Drama
Til Jacobs Forsvar - Apple + - Krim/drama
Succession - HBO - Komi/drama
Big Little Lies - HBO - Drama/spenning
Killing Eve - HBO - Spenning
The Jinx - HBO - Spenning. Doku. True Crime
Vi har helt lik smak, for har sett stort sett alt dette :D:D
 
Big little lies og handmaids tale på HBO. Ser papirhuset på netflix no. Er det nokon som har sett alt? Er på del 2 og syns liksom den har drar litt ut no:bag: elska i tillegg alt av jenteserier ala sex and the city, frustrerte fruer osv. Så tek gjerne imot tips til lignande serier:happy:
Emily in Paris på Netflix!! Så gøy:happy:
 
Big little lies og handmaids tale på HBO. Ser papirhuset på netflix no. Er det nokon som har sett alt? Er på del 2 og syns liksom den har drar litt ut no:bag: elska i tillegg alt av jenteserier ala sex and the city, frustrerte fruer osv. Så tek gjerne imot tips til lignande serier:happy:
Har sett alt av papirhuset! Jeg syntes det var dritbra helt til slutten. Prøv å kom deg til sesong 3, da skjer det mer nytt igjen :smug:
 
Brukt de siste ukene på å se alle versjonene av 90 days på dplay jeg da.....:bag::smiley-ashamed005
 
Brukt de siste ukene på å se alle versjonene av 90 days på dplay jeg da.....:bag::smiley-ashamed005
Høres ut som meg: brukt all alenetid (vært sykemeldt) på å se alt av Real Housewives of Beverly Hills. :banghead::arghh:
 
Jeg har altså begynt å se på Greys Anatomy:eek: Hvor mange ganger har jeg ikke sett det...... Må «gjøre» noe når jeg er sykemeldt. Jaja, eneste «positive» med Greys er at jeg føler jeg får litt medisinsk kompetanse etter hver episode :computer012:laughing021
 
Jeg har altså begynt å se på Greys Anatomy:eek: Hvor mange ganger har jeg ikke sett det...... Må «gjøre» noe når jeg er sykemeldt. Jaja, eneste «positive» med Greys er at jeg føler jeg får litt medisinsk kompetanse etter hver episode :computer012:laughing021
Hehe, det har jeg også sett såå mange ganger. Elsker det! :shy:
 
Back
Topp