Her har partner fått være med siden juniTrodde de ikke fikk være med på OUL? Er det nå i det siste de har «sluppet opp» på reglene der?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har partner fått være med siden juniTrodde de ikke fikk være med på OUL? Er det nå i det siste de har «sluppet opp» på reglene der?

Her har partner fått være med siden juni![]()
Her er det tilnærmet normalt på føden nå i hvert fallPartner får være tilstede under hele fødselen, og får sove på barselhotellet om man ligger der. De får også være med på oul
Eneste som ikke er lov er besøk av andre på barsel, men det syns ikke jeg gjør så mye. Litt deilig med fred og ro de tre dagene og
![]()
Flere som føler at man liksom er på pinebenken? Jeg gjør ingen planlegging eller tenker for langt frem, jeg venter bare på å komme til tolv uker først![]()
men det betyr ikkje at eg ikkje kan bekymra meg innimellom, men laaangt ifra kvar dag eller over tid. Den pinebenken er rett og slett ei pine, og me legge oss litt frivillig ned. 
Det forstår jeg, det blir nok fint å få litt ro i uke 8. Jeg skal ha i uke 7, i regi av IVF-behandling. Men jeg kommer nok til å ha en i uke 12 også.Ja, hadde egentlig tenkt til å vente til uke 12, men har bestilt en til uke 8+4 også. Har ikke flust av symptomer, så kjenner på behovet for en ekstra titt. Skal du ha?![]()
For meg så blir det liksom ingen forskjell, siden me mista i uke 18 sist. Så eg fant ut at enten e de berre å gleda seg over livet ASAP, planlegge og fokusere på liv, eller så kan eg ligga i senga å bekymre meg og vente på den neste "safeline" og leve på bekymringer. Valget var lett å tamen det betyr ikkje at eg ikkje kan bekymra meg innimellom, men laaangt ifra kvar dag eller over tid. Den pinebenken er rett og slett ei pine, og me legge oss litt frivillig ned.
Mitt råd er å fokusere på liv og positivitet. Ja, då får ein sjokk om det skulle gå gale, men er også det som er mest naturlig og som kroppen/sinnet tåler best i lengden![]()
Det forstår jeg, det blir nok fint å få litt ro i uke 8. Jeg skal ha i uke 7, i regi av IVF-behandling. Men jeg kommer nok til å ha en i uke 12 også.
Er fryktelig redd.
Har en veninne som fødte denne uken. Ingen fikk være på barsel, verken far eller storesøster.Her er det tilnærmet normalt på føden nå i hvert fallPartner får være tilstede under hele fødselen, og får sove på barselhotellet om man ligger der. De får også være med på oul
Eneste som ikke er lov er besøk av andre på barsel, men det syns ikke jeg gjør så mye. Litt deilig med fred og ro de tre dagene og
![]()
Åå, så kjedelig! Men var det barselavdelingen på sykehuset? Jeg er ikke helt sikkert på hvordan det er på barselavdelingen her, men sikkert litt strengere. Vi har barselhotell, og der får i hvert fall partner bli med og bo de tre dagene, men man får ikke ha besøkHar en veninne som fødte denne uken. Ingen fikk være på barsel, verken far eller storesøster.
Dette blir mitt tredje barn, og har funnet ut at jeg ikke ønsker besøk av andre før vi er komt hjem, men ønsker selvsagt at far og søsken skal få hilse på de dagene en er på barsel![]()
Har en veninne som fødte denne uken. Ingen fikk være på barsel, verken far eller storesøster.
Dette blir mitt tredje barn, og har funnet ut at jeg ikke ønsker besøk av andre før vi er komt hjem, men ønsker selvsagt at far og søsken skal få hilse på de dagene en er på barsel![]()
Tror også det er riktig tilnærmingSkal sies at det er leeeeenge til juni, så tror ikke vi skal ta sorgene på forskudd mtp restriksjoner da!![]()
Tror også det er riktig tilnærmingTror fortsatt det er smitte og restriksjoner i juni. Men denne sommeren var det jo minimalt med smitte, så får håpe situasjonen er slik juni 2021 også
![]()
Bekymrer meg mer for om jeg kommer meg til TUL i uke 7, eller om den «detter ut» før den tid 

Har en veninne som fødte denne uken. Ingen fikk være på barsel, verken far eller storesøster.
Nei! Haha! Spesielt Nate, Siri og Andreas i kveldEr det flere enn meg som gråter som et barn under Skal vi danse hver lørdag?![]()

I knoooow! Jeg gråt helt syktNei! Haha! Spesielt Nate, Siri og Andreas i kveld
Edit: Opps. Skjønner ikke hvorfor jeg svarte to i samme innlegg her![]()

spesielt da Siri selv vart helt på kanten. Hardt det her, på en lørdagskveld 
Ja, jeg vet! Da sippa jeg greit her i stuaI knoooow! Jeg gråt helt syktspesielt da Siri selv vart helt på kanten. Hardt det her, på en lørdagskveld
![]()

Vi må jo ha en skravletrådSelv er jeg våken nå, sovet veldig dårlig den uken her! Veeeldig glad for at det er helg
![]()
Hiver meg med på tråden her også!Når begynte dere å merke noen symptomer? Er selv i uke 4+ «noen dager», men eneste jeg har merket er at hvilepulsen min nå er rundt 65 i stedet for 55. Ikke noe mer trøtt, kanskje mer tvert i mot. Og puppene føles som vanlig
![]()