Skravletråd

Æ skal prøve å vær litt sunn dissan mnd.. har prøve mæ på å gå tur 3 gang i uka, skal håll det så lenge æ klare:-) å sålangt ingen godteri eller brus.. håpe det ikke bi julebrus påmæ iår, men d friste veldig:laughing002

Æ skal prøve å vær litt sunn dissan mnd.. har prøve mæ på å gå tur 3 gang i uka, skal håll det så lenge æ klare:) å sålangt ingen godteri eller brus.. håpe det ikke bi julebrus påmæ iår, men d friste veldig:laughing002

Så flink du er da :joyful: Har selv holdt meg til ett glass brus på lørdagene, men spørst hvor lenge det holder :p

Så flink du er da :joyful: Har selv holdt meg til ett glass brus på lørdagene, men spørst hvor lenge det holder :p

Men man må se ka såm fungere før hver enkelt.. æ klare ikke ta bare ett glass, så da blir det helt avholds fra all brus... går i saft her nu istede...:-)

Kordan e energinivåe dokkers førr tia? Æ e dautrøtt hele tia... helt zombie.. klare ikke følle ånkli me på jobb eller nåkka.. slit me å komme mæ opp av senga om mårran, å ligg på sofan hele dagen etter jobb. Håpe virkeli æ får mer energi snart:sleep011:sleep011

Kordan e energinivåe dokkers førr tia? Æ e dautrøtt hele tia... helt zombie.. klare ikke følle ånkli me på jobb eller nåkka.. slit me å komme mæ opp av senga om mårran, å ligg på sofan hele dagen etter jobb. Håpe virkeli æ får mer energi snart:sleep011:sleep011

samme her! Sover dupp hver ettermiddag, helt zoombie hvis ikke. Svir i øynene:hilarious: gleder meg til det blir bedre

Samme her! Nesten så jeg griner av å måtte lage middag til meg og lille :arghh: Gleder meg hver kveld til kl blir 19 så vi kan legge oss :sorry:

Off:-/ nån såm har nå ide om når d tar slutt? Va et grusomt ork bare d å gå i dusjen idag.. e aleina hjemme idag, å e velgi gått å bare kunne ligg på sofan da, uten å snakke me nån eller nåkka såm må gjøres:sleep002

Off:-/ nån såm har nå ide om når d tar slutt? Va et grusomt ork bare d å gå i dusjen idag.. e aleina hjemme idag, å e velgi gått å bare kunne ligg på sofan da, uten å snakke me nån eller nåkka såm må gjøres:sleep002

Blir som regel bedre etter første trimester :)

Kan skrive under på det ja! Og klarer bare ikke å legge ungene uten å sovne sjøl! Så nå har jeg nettopp hatt 1.5 times kveldsdupp :p :sleep011:sleep002

Det hjelper utrolig på å ha hund i forhold til og holde seg i aktivitet nå disse dagene. Dørstokk-mila er ganske lang, men når jeg er ute så er det jo kjempedigg. Går kanskje i litt saktere tempo nå.

Mannen hviler hver dag etter jobb,jeg har aldri vært en slik type ...selv om jeg har vært stuptrøtt. Nå derimot må jeg også ha meg 10-15 min på øye :happy090 Er sykemeldt akk.nå men snart tilbake i jobb...kommer til å bli slitsomt

Idag har æ ikke vært sånn trøtt, så hjalp vest å syt litt igår... men e nesten bekymra førr at æ ikke e dautrøtt:laughing002 men trøttheta kommer nokk plutseli tilbake

Jeg er super trøtt hver dag nå. De siste kveldene har jeg lagt meg før kl.21:hilarious: Det er tidlig til å være meg!:wideyed:

Hiver meg med på tråden her også! :) Når begynte dere å merke noen symptomer? Er selv i uke 4+ «noen dager», men eneste jeg har merket er at hvilepulsen min nå er rundt 65 i stedet for 55. Ikke noe mer trøtt, kanskje mer tvert i mot. Og puppene føles som vanlig :pompus:

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg til uke 12 æ! Føles egentlig uvirkelig, siden jeg ikke merker noen ting. Sånn sett gleder jeg meg til TUL eller å faktisk se at det er en liten mage...

Hiver meg med på tråden her også! :) Når begynte dere å merke noen symptomer? Er selv i uke 4+ «noen dager», men eneste jeg har merket er at hvilepulsen min nå er rundt 65 i stedet for 55. Ikke noe mer trøtt, kanskje mer tvert i mot. Og puppene føles som vanlig :pompus:
Mitt råd er å nyte livet sålenge du er symptomfri, for det er sånn ca null graviditetssymptomer som er spesielt digg :p
Med første kom kvalmen og alt annet 4+0, denne gangen drøyde det til 6-7 uker

Back
Topp