Æ skal prøve å vær litt sunn dissan mnd.. har prøve mæ på å gå tur 3 gang i uka, skal håll det så lenge æ klare
å sålangt ingen godteri eller brus.. håpe det ikke bi julebrus påmæ iår, men d friste veldig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Æ skal prøve å vær litt sunn dissan mnd.. har prøve mæ på å gå tur 3 gang i uka, skal håll det så lenge æ klareå sålangt ingen godteri eller brus.. håpe det ikke bi julebrus påmæ iår, men d friste veldig
![]()
Har selv holdt meg til ett glass brus på lørdagene, men spørst hvor lenge det holder Så flink du er daHar selv holdt meg til ett glass brus på lørdagene, men spørst hvor lenge det holder
![]()

Kordan e energinivåe dokkers førr tia? Æ e dautrøtt hele tia... helt zombie.. klare ikke følle ånkli me på jobb eller nåkka.. slit me å komme mæ opp av senga om mårran, å ligg på sofan hele dagen etter jobb. Håpe virkeli æ får mer energi snart![]()
gleder meg til det blir bedreSamme her! Nesten så jeg griner av å måtte lage middag til meg og lilleKordan e energinivåe dokkers førr tia? Æ e dautrøtt hele tia... helt zombie.. klare ikke følle ånkli me på jobb eller nåkka.. slit me å komme mæ opp av senga om mårran, å ligg på sofan hele dagen etter jobb. Håpe virkeli æ får mer energi snart![]()
Gleder meg hver kveld til kl blir 19 så vi kan legge oss 

Off:-/ nån såm har nå ide om når d tar slutt? Va et grusomt ork bare d å gå i dusjen idag.. e aleina hjemme idag, å e velgi gått å bare kunne ligg på sofan da, uten å snakke me nån eller nåkka såm må gjøres![]()
Blir som regel bedre etter første trimester![]()
haha, æ håll på å klikke alleredeKan skrive under på det ja! Og klarer bare ikke å legge ungene uten å sovne sjøl! Så nå har jeg nettopp hatt 1.5 times kveldsduppKordan e energinivåe dokkers førr tia? Æ e dautrøtt hele tia... helt zombie.. klare ikke følle ånkli me på jobb eller nåkka.. slit me å komme mæ opp av senga om mårran, å ligg på sofan hele dagen etter jobb. Håpe virkeli æ får mer energi snart![]()

Det kan jeg få fiksetGår det an å få denne tråden festet?![]()

Supert, tusen takkDet kan jeg få fikset![]()

Mitt råd er å nyte livet sålenge du er symptomfri, for det er sånn ca null graviditetssymptomer som er spesielt diggHiver meg med på tråden her også!Når begynte dere å merke noen symptomer? Er selv i uke 4+ «noen dager», men eneste jeg har merket er at hvilepulsen min nå er rundt 65 i stedet for 55. Ikke noe mer trøtt, kanskje mer tvert i mot. Og puppene føles som vanlig
![]()