Er det erfaringar ute og går ang seteleie, vendingsforsøk og setefødsel vs planlagt keisersnitt?
Her er det sterk mistanke om seteleie. Skal få bekrefta dette på ul neste veke + vendingsforsøk. Vil då vere litt uti veke 37. Spent på kva resultatet blir, og kva veg minien kjem ut til slutt
Veldig spennande og litt skummelt! Interessant å høyre ulike erfaringar ang dette 
Her er det sterk mistanke om seteleie. Skal få bekrefta dette på ul neste veke + vendingsforsøk. Vil då vere litt uti veke 37. Spent på kva resultatet blir, og kva veg minien kjem ut til slutt
Er det du sjølv som ikkje ynskjer vendingsforsøk, eller gjer dei det ikkje der du er? Her vart det lagt fram som ein selvfølge. Men når eg spurte om det, vart det på slutten av samtalen med jordmor sagt at det sjølvsagt var opp til meg om eg ville eller ikkje.
Mange vegar til Rom!
Trur det skal gå bra så lenge det ikkje skjer noko akutt. Kvir meg mest til å fasta faktisk 

Tips om ulike øvelsar ein kan gjere? Har vel strengt tatt ikkje veldig trua, men kvifor ikkje prøve det som prøvast kan?