IKM uke 41

Måtte ta en ny nå ... blir nesten litt flau over meg selv og finner liksom ikke helt roen ... har aldri vært i denne situasjonen før, verken som prøver eller testet før ikm .... angret nesten litt på at jeg begynte å teste. :bag:

Vedlegg

• 540C3C2A-C6D5-4363-AB37-2CB417DD14B4.jpeg
    540C3C2A-C6D5-4363-AB37-2CB417DD14B4.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 146
Måtte ta en ny nå ... blir nesten litt flau over meg selv og finner liksom ikke helt roen ... har aldri vært i denne situasjonen før, verken som prøver eller testet før ikm .... angret nesten litt på at jeg begynte å teste. :bag:

Jeg synes denne ser veldig positiv ut jeg :D Jeg har først fått sånn strek et par dager etter IKM de to gangene jeg har vært gravid :happy:

Oi.. men, den du tok i går er jo EL test :bag:
ville ikke gitt opp ennå altså..
hm.. har EL testen smittet farge over på testen under..? For alle var tatt i dag...?
Ja, den aller øverste er El-test, men den øverste tidlig-testen er fra morgenurin i går 8 dpo. Kun den nederste er fra i dag. Usikker på hva jeg skal tro, men får bare fortsette å teste :happy:

Er nederste tidligtest og nederste vanlige tatt på samme urin? For de var jo omlag like sterke o.o

Den digitale var ikke mulig å feiltolke dog. Gratulerer!

ja, samme urin! Det er derfor det var så rart.. og den vanlige slo ut en dag før den tidlige.. jo takk - overrasket over den digitale! :happy:

FA67D847-7009-4B35-8624-5D92F3798BF4.jpeg
Noen som har fått svake streker på babyplan etter tidsfristen?:bookworm: dumme meg fisket testene ut av søppla flere timer senere, og hva ser jeg? Jo to supersvake streker på både tidligtesten og vanlig strimmel:nailbiting: har sølt litt hårolje på de også:hilarious:

Last edited:
Vis vedlegget 337210 Noen som har fått svake streker på babyplan etter tidsfristen?:bookworm: dumme meg fisket testene ut av søppla flere timer senere, og hva ser jeg? Jo to supersvake streker på både tidligtesten og vanlig strimmel:nailbiting: har sølt litt hårolje på de også:hilarious:

Ser strekene! Selvom det var etter tidsfristen ville jeg fått håp av disse :nailbiting:

Ja, den aller øverste er El-test, men den øverste tidlig-testen er fra morgenurin i går 8 dpo. Kun den nederste er fra i dag. Usikker på hva jeg skal tro, men får bare fortsette å teste :happy:

Ah, ja nå så jeg den i det tidligere innlegget ditt var g-test.. og den var jo ordentlig sterk og:bored:
Krysse fingra for at det bare skyldes feil på den siste testen :Heartred

Ok, så lot jeg meg friste så mye at jeg tok med meg en tidlig rfsu på vei hjem. Testet nå på kveld etter å ha samlet lenge.
Ikke så mye som en skygge å se :banghead:
Tror det er best å bare vente å se neste uke om tr kommer som vanlig.. jeg vet jo vi har dårlige odds pga lavt antall raske svømmere, så forventningene er ikke skyhøye, men håpet er like sterkt hver gang. :smiley-angelic001
Hei du :happy:
Har du fått god forklaring på hva dette med lavt antall raske svømmere betyr? De som ikke er raske har vel en sjanse også?:p

Jeg er 8dpo i dag. Har svake mensenmurringer, hadde det siste jeg var gravid også, som endte i MA, men det kan jo likesågodt være TR på vei noen som har tidlige symptomer?

Ja, har en del symptomer. Ømme pupper, og stikking/murringer. Men, jeg står på progesteron, som er kjent for å gi symptomer. Da er det umulig å vite hva som er hva :rolleyes:

Skulle ønske den øverste testen var fra i dag, men den var på morgenurin i går 8 dpo. 9 dpo i dag og streken er bare ultrasvakt synlig. Tror ikke det har gått veien denne runden. Er vel aldri noe godt tegn å starte med sterk strek for så å få svakere...

Vedlegg

• 44E0491E-F5AA-4152-B6FF-BBD5AE5886B9.jpeg
    44E0491E-F5AA-4152-B6FF-BBD5AE5886B9.jpeg
    35,6 KB · Visninger: 103
Skulle ønske den øverste testen var fra i dag, men den var på morgenurin i går 8 dpo. 9 dpo i dag og streken er bare ultrasvakt synlig. Tror ikke det har gått veien denne runden. Er vel aldri noe godt tegn å starte med sterk strek for så å få svakere...

Håper det går veien ❤️

Hei du :happy:
Har du fått god forklaring på hva dette med lavt antall raske svømmere betyr? De som ikke er raske har vel en sjanse også?:p
Hei.
Ja altså han ligger godt under referansegrensen på raskt bevegelige svømmere med sine 8%, nedre ref-grense er 20%.
Jeg diskuterte resultatene med legen som sa at det ikke dermed sagt er helt umulig at det vil kunne gå på naturlig vis, for det skal bare 1 rakker til. Alikevel ble det anbefalt å gå videre og søke ICSI/assistert befruktning med disse resultatene. Mao har vi litt dårlig utgangspunkt.
Det er de raske som teller, ikke de sakte eller de som går i ring for å nå opp til egget og trenge gjennom alt som skal trenges gjennom så må de ha en viss hurtighet og kraft i seg ;)

Ja, har en del symptomer. Ømme pupper, og stikking/murringer. Men, jeg står på progesteron, som er kjent for å gi symptomer. Da er det umulig å vite hva som er hva :rolleyes:

Ja da er det umulig å vite man får jo litt forhåpninger, så vi får bare vente noen dager til å se <3

Hei.
Ja altså han ligger godt under referansegrensen på raskt bevegelige svømmere med sine 8%, nedre ref-grense er 20%.
Jeg diskuterte resultatene med legen som sa at det ikke dermed sagt er helt umulig at det vil kunne gå på naturlig vis, for det skal bare 1 rakker til. Alikevel ble det anbefalt å gå videre og søke ICSI/assistert befruktning med disse resultatene. Mao har vi litt dårlig utgangspunkt.
Det er de raske som teller, ikke de sakte eller de som går i ring for å nå opp til egget og trenge gjennom alt som skal trenges gjennom så må de ha en viss hurtighet og kraft i seg ;)

Ok, vi har fått samme svar skjønner du, men ingen skikkelig forklaring enda :happy: her var det vel nedre grense i referansevinduet, så ikke under, men litt dårlig utgangspunkt.. vi har i tillegg enda litt dårligere odds, siden jeg bare har en litt skrall (virker litt lukket) eggleder. Vi har prøvd et år nå, så vi blir nok henvist snart. Likevel fortsetter vi å prøve litt og selv om oddsen er dårlig, så håper jeg litt og blir skuffet hver gang :p plutselig kan det jo gå!!

Back
Topp