Min er hvit lotionaktig og varierende fra mye til veldig liteDere med økt utflod, hvordan er den?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er hvit lotionaktig og varierende fra mye til veldig liteDere med økt utflod, hvordan er den?![]()
Syns jeg kan skimte noe, men kvaliteten på bildene her gjør det vanskeligere å se også..Babyplan tidlig stavtest... Svakt så svakt. Noen som ser?![]()
tvi, tvi!Jeg ser noe, men vet ikke om det er skygge eller babystrekBabyplan tidlig stavtest... Svakt så svakt. Noen som ser?![]()

(Sannsynligvis PMS, men jeg har ikke mistet håpet ennå!)

Det er jo fortsatt tidlig?Føler meg ikke kjempeoptimistisk for videre testing etter denne i kveld (riktignok på utvannet urin). Mistet litt piffen

Jeg har dessverre fått skygge på cb tidlig før. Men håper det ikke er det hos degHjeeelpEr det vanlig med skygge på CB tidlig?
Får vente et par dager å sjekke på nyttJeg har dessverre fått skygge på cb tidlig før. Men håper det ikke er det hos deg![]()

Aner kanskje en liten skygge på babyplan tidlig, men etter den sterke testen på morgenurin i går så tror jeg nå at løpet er kjørt...Men føler også den er for «sterk» til å være skyggeJeg har dessverre fått skygge på cb tidlig før. Men håper det ikke er det hos deg![]()

Idag er testene mine så og si blendaAner kanskje en liten skygge på babyplan tidlig, men etter den sterke testen på morgenurin i går så tror jeg nå at løpet er kjørt...
Hvor mange dpo?Dette er testene mine. Nederste er fra i dag og øverste tidligtest er fra i går. Har ikke helt troen

9 dpo i dag. Set antydninger til streker, men bare plager meg at den som ble tatt på morgenurin i går var så veldig tydelig strek påHvor mange dpo?![]()
9 er fortsatt veldig tidlig da!9 dpo i dag. Set antydninger til streker, men bare plager meg at den som ble tatt på morgenurin i går var så veldig tydelig strek på
Prøv å «la det ligge» i dag, og test igjen i morgen? (Ikke at det er et råd jeg hadde fulgt selv)