Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er testene mine. Nederste er fra i dag og øverste tidligtest er fra i går. Har ikke helt troen
Ok, så lot jeg meg friste så mye at jeg tok med meg en tidlig rfsu på vei hjem. Testet nå på kveld etter å ha samlet lenge.
Ikke så mye som en skygge å se
Tror det er best å bare vente å se neste uke om tr kommer som vanlig.. jeg vet jo vi har dårlige odds pga lavt antall raske svømmere, så forventningene er ikke skyhøye, men håpet er like sterkt hver gang.![]()

9 dpo i dag. Set antydninger til streker, men bare plager meg at den som ble tatt på morgenurin i går var så veldig tydelig strek på
Syns jeg ser rosa strek til tross dårlig kvalitet på bildetFortsatt svake skygger på babyplan, så svak at den ikke syns på bildet. Den andre er en vanlig test, som er skikkelig blenda! Svei av den siste tidligtesten i natt av alle ting, så nå er jeg tom for tester
Vis vedlegget 337185
Fortsatt svake skygger på babyplan, så svak at den ikke syns på bildet. Den andre er en vanlig test, som er skikkelig blenda! Svei av den siste tidligtesten i natt av alle ting, så nå er jeg tom for tester
Vis vedlegget 337185
11 dpo idag tror jeg.Gratulerer!!Her er beviset på at ekstra kostnader for tidligtester ikke er verdt det...! Klarte ikke å dy meg, siden den tidlige clearblue jeg tok igår var så sterk.. så tok en digital også!11 dpo idag tror jeg.
Her er beviset på at ekstra kostnader for tidligtester ikke er verdt det...! Klarte ikke å dy meg, siden den tidlige clearblue jeg tok igår var så sterk.. så tok en digital også!11 dpo idag tror jeg.
Syns jeg ser rosa strek til tross dårlig kvalitet på bildet![]()
Mulig øynene mine lager streken fra tidligtesten til å fortsette oppover men synes jeg ser noe på den vanlige og jeg![]()

HjeeelpEr det vanlig med skygge på CB tidlig?

Åååh gratulerer !!Her er beviset på at ekstra kostnader for tidligtester ikke er verdt det...! Klarte ikke å dy meg, siden den tidlige clearblue jeg tok igår var så sterk.. så tok en digital også!11 dpo idag tror jeg.

Nye tester 10 DPO. Samboer sier at han syns de så sterkere ut i dag og at han slipper å anstrenge seg for å se strekenetatt med babyplan vanlig foressten
![]()
Her er beviset på at ekstra kostnader for tidligtester ikke er verdt det...! Klarte ikke å dy meg, siden den tidlige clearblue jeg tok igår var så sterk.. så tok en digital også!11 dpo idag tror jeg.
Gratulerer! Akkurat samme med mine tester, vanlig slo ut før tidligHer er beviset på at ekstra kostnader for tidligtester ikke er verdt det...! Klarte ikke å dy meg, siden den tidlige clearblue jeg tok igår var så sterk.. så tok en digital også!11 dpo idag tror jeg.
Fortsatt svake skygger på babyplan, så svak at den ikke syns på bildet. Den andre er en vanlig test, som er skikkelig blenda! Svei av den siste tidligtesten i natt av alle ting, så nå er jeg tom for tester
Vis vedlegget 337185